Auteur |
Bericht |
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
Re: Brommers en scooters populair onder dievengilde
dan nog.. ze tillen zon ding gewoon met 2 man een busje in..
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
ma feb 15, 2010 12:33 am |
Persoonlijk album
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Tsja, dat weet ik nog zo net niet. Dat was bij 4 middelbare scholen in de buurt, een daarvan heette driebergen college... particulier. alle nieuwste RSjes, GPR, Senda's, you name it stond daar. Beetje ambitie hebben die dieven wel, die pakken gewoon meteen iets duurs.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
ma feb 15, 2010 12:17 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
ma feb 15, 2010 1:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
MelandriRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 03, 2010 7:24 pm Berichten: 201 Woonplaats: Amsterdam
|
HOI allemaal, kom zelf uit A'dam ZO (je weet wel van die schiet incidenten) en rij nooit alleen op fietspaden hier. Zwerven teveel van die groepjes rond vandaar, laat hem nooit onbeheerd buiten, en zelfs in de schuur op stuurslot en 2 xtra sloten.(deur heeft 2 pensloten en inbraakstrip) En onze waakhond van 70 kg....dus hier is die wel veilig. Ben waarschijnlijk te snel om achterna gezeten te worden ( dik boven de 100) maar dat garandeerd niets. Vriend van m'n neef is nl wel van z'n brom getrapt werd door meerdere scoots achterna gezeten waarvan 1tje een 180cc runner was. Dit was in de buurt van Zwaag vlakbij hoorn.
M''n pa zegt dat het van alle tijden is, gebeurde nl ook al in zijn tijd, althans in de grote steden dan, maar nu wordt er meer aandacht aan gegeven Maar nu praktisch overal wel raak, erg jammer
_________________ daredevil daredevil daredevil daredevil
|
ma feb 22, 2010 9:04 pm |
|
|
kabouter plop
ApriliaForum Member
|
dit is ziekelijk gwn, ik zou hem al bijna binnen laten staan als je deze verhalen leest; ronduit belachelijk dit, jaloesie ten top !
zo feb 28, 2010 2:24 pm |
|
|
CBR1000RR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za apr 19, 2008 11:18 pm Berichten: 333 Woonplaats: Noord Holland
|
Det is idd heel jammer en merk nou dat die negers, en turken schakels beginnen te mogen en stoer vinden. Wat dus potentieel slecht teken is.
_________________ --- Aprilia AF1 Sintesi (word omgebouwd naar race motor look (RVF) Malaguti RST50 VERKOCHT
RS OM onderdelen en AF1 onderdelen + RV blok TE KOOP viewtopic.php?f=7&t=12774
|
wo maart 03, 2010 1:42 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
do apr 22, 2010 11:04 am |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
CBR1000RR schreef: Det is idd heel jammer en merk nou dat die negers, en turken schakels beginnen te mogen en stoer vinden. Wat dus potentieel slecht teken is. uhm... gast?
do apr 22, 2010 1:24 pm |
|
|
chunho
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 01, 2008 12:36 am Berichten: 1788 Woonplaats: KEIHARD IK BEN EEN LOEMPIAVOUWER
|
jemug ik heb het echt gehad met die mensen..vanaf nu rij ik alleen maar streetfighter. dan mogen ze lekker voor me gaan staan rij ze de kank0r in
do apr 22, 2010 1:32 pm |
|
|
The_Knitter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 02, 2010 12:37 pm Berichten: 4 Woonplaats: Zwijndrecht
|
Tijdje geleden was een vriend met zijn neo's in Dordrecht.. Zet ie zn scooter neer, stapt af en staat te praten met een paar maten.. Komen der paar van die zwartnekken (negers) aan, die zo zijn scootert wegjatten.. Zn sleutel zat erin, en hij stond er zelf naast Naja, zijn neo's rijdt 85 ofzo, maar wij hadden gelijk met mobieltje foto's van die gasten gemaakt, kentekens van die andere negers hun scooters in foon gezet. Hij politie bellen, lopen wij richting bus om naar politiebureau te gaan, zien ze van rechts zijn scooter aankomen scheuren met een neger derop.. Die ziet hun ook, maar houdt gas.. Die vrienden van diegene die zijn neo's kwijt was, en hijzelf achter hem aan (klein kut straatje reedt ie in), en hebben hem uiteindelijk van de scooter geslagen.. Alhoewel die andere negers gelijk erbij kwamen. Politie gebeld, die gekomen, hem gearresteerd, en uiteindelijk hij kreeg alles vergoed qua schade van die neger. Hij was zelf niet eens aangeklaagd ergens voor, omdat ie eigen rechten speelde.
|
zo mei 02, 2010 11:57 pm |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Ist nu een beetje klaar met dat racistische gedoe?
ma mei 03, 2010 12:20 am |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Dus dan is de politie ook racistisch? Die gaan nu zelfs nieuwe en strengere verhoor-methoden toepassen op buitenlanders (lees: bruin getinte mensen). Omdat het op de gewone manier niet werkt met die gasten. Ze lachen de wouten uit in hun eigen bureau.
ma mei 03, 2010 2:09 am |
Persoonlijk album
|
|
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
chunho schreef: jemug ik heb het echt gehad met die mensen..vanaf nu rij ik alleen maar streetfighter. dan mogen ze lekker voor me gaan staan rij ze de kank0r in respect op hyves hiervoor hoor
za mei 08, 2010 4:57 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Mikeeee schreef: chunho schreef: jemug ik heb het echt gehad met die mensen..vanaf nu rij ik alleen maar streetfighter. dan mogen ze lekker voor me gaan staan rij ze de kank0r in respect op hyves hiervoor hoor R+R = altijd back, jewaitzelluffff
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
zo mei 09, 2010 10:54 am |
|
|
Monterderb
ApriliaForum Member
|
ik vind er niks racistisch aan, het is gewoon de waarheid..
|
zo mei 09, 2010 12:17 pm |
|
|
|