valt tegen. handig dat je hier van te voren naar gekeken hebt
Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
Re: 2011 Aprilia RS4 125cc - 4 takt + 50cc 2 takt
tja, het is een beetje wat je wil als je gewoon keihard wil jagen kun je beter een 2 takt halen wil je iets waar je dagelijks gewoon lekker mee kan rijden, zonder dat opgefokte gedrag, dan neem je een 4 takt.
op die oude rs50 van mij;) foto's stuur ik als ik m heb. heb m besteld bij tuik tweewielers. hij is er deze week:) dan moet er noch wat aan gebeuren maar dan zal i kwel alvast wat foto's maken en op hyves zetten en stuur ik wel hyves link.
Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum