Hallo, hier weer even een berichtje van Jobra's vader.
De brommer van J staat nu hier in de schuur. De officier van justitie heeft hem gelijk vrijgegeven, m.a.w. met de brommer is/was niets aan de hand. Ik weet nog niet goed wat ik met de brommer wil. Aan de ene kant wil ik hem graag laten reparen omdat J hem zo onwijs mooi vond, sterker nog, het is een pr8ige RS50!!! Als je m nu van de voorkant ziet is er helemaal niets aan de hand. De 8erkant ligt echter helemaal in elkaar. Frame is gescheurd, seats zijn weg, nieuwe pipe is ge"kneusd", tank eraf geworpen en beschadigd.
Misschien dat ik m als donorbrommer aan ga bieden begin volgend jaar, ik weet het nog niet, moet zeker voor 1000 euri opgeknapt worden en dan? Motorisch is ie echter nog perfect, starten lopen en gaan! Nieuwe banden, alles net compleet afgesteld en opgeknapt.
Naja, ik zou het wel te gek vinden als jullie massaal een berichtje achter zouden willen laten op
www.jochembram.nl Ik ben nog bezig met de website, er komen nog verhalen, foto's enz... Mochten jullie nog een verhaal weten mail m dan via de contact optie!
Tot zover bedankt voor al jullie lieve woorden en begrip!