THIS IS THE 2011 Aprilia Dorsoduro 1200 – a big-bore supermoto unveiled for the first time earlier this week by the Italian manufacturer.
The machine features an all-new 1200cc 90 degree V-twin, expected to produce around 130bhp at 8700rpm and 85lb ft of torque at 7200rpm.
Electronic traction control, shared with the company's RSV4 road bike from next year onwards, will help keep the Dorsoduro's rear tyre in check when all the V-twin's power is unleashed.
Dat ding is zo geil heah. Elke keer als k em bij Aprilia zie staan moet ik toch altijd even fantaseren.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80Black/Red2008.
Dat ding is zo geil heah. Elke keer als k em bij Aprilia zie staan moet ik toch altijd even fantaseren.
kun jij voor mij eens informeren bij aprilia hongarije of ze aan een SXV 550 kunnen komen? 2010 model.. en wat dat dan moge kosten?
doe ff lekker via PB
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum