Auteur |
Bericht |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
 Re: Apriliaforum Ideeën bus.
+1
vr aug 26, 2011 9:29 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Dat vind ik ook een mooi idee!
|
vr aug 26, 2011 9:43 pm |
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Maup schreef: En waarom op provincie? Van de meeste mensen weet ik hier niet eens waar ze wonen. Bovendien bekijk/zoek ik een gallery niet omdat die user toevallig bij mij in de buurt woont (of dat ik uberhaupt weet waar hij woont), maar omdat het gewoon een toffe brommer is.
Ik vind het trouwens wel een goed idee om de gallery's aan het profiel van een user te koppelen. Als ik bijvoorbeeld washandjes gallery wil zien zou het makkelijk zijn als ik onder een post van hem op profiel kan klikken en dat ik dan zijn voertuigen/gallerys zie staan. ipv dat ik heel de zoekfunctie moet gebruiken en zijn topic opzoeken. als iemand dat wil, kan je net zo goed een link in je onderschrift plakken opdelen in provincies lijkt me niks trouwens, motorforum leest ook al zo kut. apriliaforum is gewoon keurig leesbaar, maar om dat te verbeteren moeten we wel wat uitbreiden, maar niet dat je een halfuur moet scrollen ofzo.
|
vr aug 26, 2011 10:45 pm |
|
 |
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
Washandje schreef: Elke provincie apart bij Gallery's.
Dan kan je bovenaan in de gallerylijst een topic maken. Met daarbij de betreffende user met een gallery in die regio, een link naar zijn gallery, en een foto van hem of haar op zijn brommer erbij. Plaatje bij het praatje.
Zoiets doen ze ook al op Motorforum.
Ook is het handig om een verplichte regel in te voeren m.b.t. profielen invullen. Leeftijd, woonplaats, beroep, etc. Mocht je dan iets niet ontvangen na aankoop van een lid. Kan je deze met wat zoekwerk toch nog traceren!
Is ook op Puchforum toegepast, en bevalt mij zeeer goed! Dat is al eerder voor gesteld  En zoals marien ook al zegt, daar is AF veel te klein voor. Bij MF is het wel handig, omdat er zo verschrikkelijk veel users zijn.
za aug 27, 2011 12:24 am |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
het idee riekt trouwens ook naar brommerforum, en dat vind ik ook kut lezen.. van alle fora vind ik AF eigenlijk het chillst lezen, als ik een na ga denken 
za aug 27, 2011 8:31 am |
Persoonlijk album
|
 |
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
|
BF en AF zijn anders. ik vind het allebei wel prettig. maar een gallery aan het profiel gekoppeld vind ik 1 van de grote pluspunten van BF. Als je de brommer van iemand zoekt omdat hij niet in de vraag gezet heeft wat voor hij heeft, of bijvoorbeeld voor een meeting. Moet je hier eerst gaan zoeken, het is makkelijker als je gewoon op profiel kunt klikken en dat zijn brommer met gallery gewoon staat 
za aug 27, 2011 9:14 am |
Persoonlijk album
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
ja we zullen de rukkers die hier vragen gaan stellen het nog makelijker maken als je een vraag hebt is het normaal dat je erbij post wat voor brommer je hebt ( wat niet zou hoeven aangezien het een aprilia forum is, maar agjah wat doe je eraan )
en zo groot is dit forum niet, dus iemand zijn topic vinden is zo gebeurt, plus wat ries zegt, al die veeeeeeeeellll te grote onderschriften weg als je een link naar je topic wil
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
za aug 27, 2011 9:52 am |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
|
en het nacht topic terug, zou dat wat zijn?
zo aug 28, 2011 2:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Nacht topic ging altijd precies samen met chattopic qua drukte, en posten.
Snachts heb je toch ook gewoon toegang tot het chattopic. Lijkt me niks om het terug te brengen.
|
zo aug 28, 2011 3:21 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Is het misschien een idee om bij het registratieformulier een (extra) captcha te doen (als jpg'tje), waar in wordt gevraagd over welk merk dit forum gaat? Gezien die spambots vaak Engels zijn, en ze een plaatje niet kunnen vertalen, kunnen ze niet registreren. toch?
wo aug 31, 2011 5:24 pm |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
MartinW schreef: Is het misschien een idee om bij het registratieformulier een (extra) captcha te doen (als jpg'tje), waar in wordt gevraagd over welk merk dit forum gaat? Gezien die spambots vaak Engels zijn, en ze een plaatje niet kunnen vertalen, kunnen ze niet registreren. toch? Je moet al invullen dat een brommer 50cc moet zijn, dus dit idee is al uitgevoerd.
wo aug 31, 2011 5:57 pm |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Racekees schreef: Maup schreef: En waarom op provincie? Van de meeste mensen weet ik hier niet eens waar ze wonen. Bovendien bekijk/zoek ik een gallery niet omdat die user toevallig bij mij in de buurt woont (of dat ik uberhaupt weet waar hij woont), maar omdat het gewoon een toffe brommer is.
Ik vind het trouwens wel een goed idee om de gallery's aan het profiel van een user te koppelen. Als ik bijvoorbeeld washandjes gallery wil zien zou het makkelijk zijn als ik onder een post van hem op profiel kan klikken en dat ik dan zijn voertuigen/gallerys zie staan. ipv dat ik heel de zoekfunctie moet gebruiken en zijn topic opzoeken. als iemand dat wil, kan je net zo goed een link in je onderschrift plakken opdelen in provincies lijkt me niks trouwens, motorforum leest ook al zo kut. apriliaforum is gewoon keurig leesbaar, maar om dat te verbeteren moeten we wel wat uitbreiden, maar niet dat je een halfuur moet scrollen ofzo. Dat van die gallery's is juist een goed idee, je bent volgens mij de enige die dat niet vindt. Als je het lettertype van AF er in houdt blijft het leesbaar.
wo aug 31, 2011 5:58 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
|
is het niet mogelijk om in het profiel gewoon een linkje naar je gallery te plakken ( dus buiten het onderschrift om, gewoon als je op profiel klikt dat er dan in het rijtje met interesses en dergelijk ook een linkje naar je gallery komt te staan)
wo aug 31, 2011 6:22 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
maar wat nou als mensen ook gewoon naar andere sites linken?
wo aug 31, 2011 6:34 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
|
dan moeten die een ban krijgen regels zijn er om te handhaven
wo aug 31, 2011 6:35 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|