Auteur |
Bericht |
kanaleveger
ApriliaForum Member
|
 Re: Oplichter actief
zou de volgende stappen nemen. Aangifte doen en met die aangifte naar de bank. Zij kunnen je helpen. Dan een lieve mail of brief opstellen en opsturen naar dat kut jong, want de bank mag na een periode als het geld niet is terug gestort de gegevens vrijgeven. Verder zou ik voor de zekerheid zogenaamd interesse tonen in de velgen die hij verkoopt. Dan daar naartoe met 6 negers  die hap
_________________ Nieuwe mod denkt dat hij baas is
ekte zehmer
|
do feb 02, 2012 1:06 am |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Negers hebben wij hier niet.... Geen 6 in elk geval 
do feb 02, 2012 10:52 am |
Persoonlijk album
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
kanaleveger schreef: Moest je maar bij mij spullen kopen  Kijk maar uit, straks wordt Chris nog boos op je omdat je je spullen hier adverteert 
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
do feb 02, 2012 11:39 am |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
*Vincent* schreef: kanaleveger schreef: Moest je maar bij mij spullen kopen  Kijk maar uit, straks wordt Chris nog boos op je omdat je je spullen hier adverteert  Daar heeft iemand het niet begrepen.
do feb 02, 2012 12:20 pm |
|
 |
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
ben het met erwin eens :) meeting bij die gast in de tuin 
do feb 02, 2012 12:37 pm |
|
 |
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Ik ben ook van de partij dan :') eerst even goed babbelen met die kerel, dan een bbq met bier op z'n erf! 
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
do feb 02, 2012 8:32 pm |
Persoonlijk album
|
 |
derbitje
ApriliaForum Member
|
wat, meeting. Waar? Haha.
do feb 02, 2012 10:27 pm |
|
 |
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
derbitje schreef: wat, meeting. Waar? Haha. Achtertuin van Nick de vrij, ergens in groningen Neem gerust wat maten mee :') kan nog wel eens gezellig worden! 
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
do feb 02, 2012 11:30 pm |
Persoonlijk album
|
 |
dirk van raalte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 02, 2010 1:10 am Berichten: 1379 Woonplaats: Zwolle
|
mwah overweeg om dan ook maar eens te komen. maar ga naar de bank die kunnen de transactie volgens mij ongedaan maken.
_________________ henri || Weer thuis says: omdat ik goed ben.. searching the edges hoe verder je gaat hoe meer de paal gestressed wordt
|
do feb 02, 2012 11:34 pm |
|
 |
BlackDevil
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 21, 2010 11:06 am Berichten: 606 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: wildervank (GR)
|
volgensmij heb ik die zelfde kerel een derbi blok verkocht 
|
vr feb 03, 2012 1:31 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
geef zn gegevens dan
za feb 04, 2012 7:31 pm |
|
 |
wespa
ApriliaForum Member
|
Weet je zn adres nog dan? Heb gebeld maar was een andere de vrij
|
za feb 04, 2012 9:14 pm |
|
 |
wespa
ApriliaForum Member
|
Nou, ik ben weer wat verder gekomen. Ik heb dus via een ander email adres zijn adres gevraagd. En hij gaf een adres door van een scooterzaak. hij is dus een medewerker of eigenaar van helmplaza.nl en minibikeshop.nl. Heb wat reviews gelezen op het internet en hoor dat dat veel mensen zijn opgelicht door helmplaza.nl dus waarschijnlijk kan ik wel fluiten naar mijn geld. Ik denk ook niet dat het nut heeft om langs te gaan.
|
za feb 04, 2012 9:49 pm |
|
 |
Stinos
ApriliaForum Member
|
Tuurlijk wel, gewoon langs gaan, dit moet je niet pikken man! aan dit soort actie's moet een einde komen. dus gewoon erop af gaan, desnoods met een paar van hier.
|
za feb 04, 2012 10:05 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Gast er zitten best wel veel in die hoek, Gerard, Richard, Marien en nog wat. Zij weten het adres, kijk ze even lief aan via de camchat en dan gaat het helemaal goed komen als BlackDevil even die gegevens doorgeeft *AHUM* zou dat geen probleem moeten zijn? En ik was het allang gaan halen als ik jou was. En als je bij die kerel bent het geld terugvragen en de onderdelen meenemen. 
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
za feb 04, 2012 10:16 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|