RS50 OM project van vlugge japie! {andere kleur stelling!}
Hallo allen,
Hier mijn project van m'n rsje,
eerst wat geschiedenis
Voor de RS heb ik een honda mb gehad, reed allemaal erg fijn met een top van dik 90/100. maar na zo veel problemen toch maar opzoek naar iets anders, eerst naar een NSR gezocht maar toch niet helemaal mijn ding.
Toen kwam ik deze RS tegen, meteen stapelgek op dat ding en een afspraak was gauw gemaakt.
even een testritje gemaakt en meteen overgeschreven en ingeladen! het was 'm helemaal.
Uiterlijk zat 't wel tegen maar ik dacht; Ach, ik rij er toch nog 1.5 jaar op, laat 'm maar lekker zo. Nou mooi niet dus
eenmaal na een paar weken begon het toch te kriebelen, kwa snelheid niet (stnd. ontgrenst) maar de kappen enz. hadden wel aandacht nodig.
Maar toen viel het even tegen, na 2 weken werd ik dan op de beruchte rollerbank gezet en hadden ze ook geen goede meting (achterwiel slipte als de malle en dat gekke ding gaf maar 35km/pu aan) wel nog 2x geprobeerd maar toen moest ie toch mee naar het bureau, bleek dat 'ie 71 op de roller reed met 5dB te veel, snelheid was 50 euro en geluid de rechter. eenmaal bij de rechter aangekomen hadden ze geen politie dossier dus mocht ik gelukkig weer gaan, later brief thuis gehad dat de zaak werdt geseponeerd, ik blij natuurlijk
Maargoed, hier een fototje hoe het allemaal is begonnen:
(hier had ik m net)
Hier alvast de achterkappen ervanaf gehaalt (vol met scheuren) en de nieuwe kapjes gemonteerd, worden natuurlijk overgespoten!
(met de brommer van matthijs, ook op het forum)
Zo staat ie er momenteel bij; kappen liggen bij m'n maat om te schuren enz.
Tellers;
Ik kan nu verder weinig nog doen, easyparts valt een beetje tegen mbt leveren van onderdelen dus dat word afwachten
Wordt natuurlijk zo veel mogelijk ge-update met veel fotos van de bouw!
Het plan is kappen matzwart en 't frame + velgen wit laten coaten, en nog een hoop andere dingen natuurlijk maar dat zien jullie nog wel
heb al een zooi onderdelen besteld maar foto's volgen als dat binnen is
-------UPDATE-------
Onderdelen dan eindelijk binnen!
Foto's van het spul;
Wat het allemaal is;
het contactslot en achterlicht unit ga ik erop maken, om te testen en dan gaat 'ie helemaal uit elkaar voor de coater! wordt dit weekend niet wegens vriendin
Maar volgend weekend gaat 'ie uit elkaar en dan volgende week woensdag proberen het spul weg te brengen naar de coater.
Ik houd jullie op de hoogte!!
-------UPDATE-------
Vandaag even mijn achterlicht-unit eropgezet, en nieuwe contactslot:D ben wel blij met eindelijk normaal licht:p reed eerst met een smartlampje achterop. en tellerverlichting doet het nu ook weer. Vandaag ook draadloze ontvanger binnen gekregen.
Foto van ontvanger;
Nu nog uitvogelen hoe je zoiets goed aansluit, weet wel wat de in en uitgangen zijn.
Morgen hopelijk eurobegrenzer, morgen toch vrij (keel ontsteking) dus mooi de tijd om aan het brommertje te werken
Kleine update,
Nieuwe helm gekocht :E
Nolan N-84
-------UPDATE-------
Het is even stil geweest maar ik heb weer wat nieuws, kappen hebben we geplamuurt dus is alleen nog mooi schuren en doen, tank staat in de grondverf.
Draadboompje voor je achterlicht en knippers gekregen en een forkje voor je schakel toestand.
De kleur wordt ook anders, De kappen worden lamborghini groen of lamborghini oranje. Met groen doe ik een wit frame + wielen en met oranje frame + wielen zwart. Met een paar leuke stickers.
RS wordt zo echt uniek