Geregistreerd: ma aug 22, 2005 4:23 pm Berichten: 615 Woonplaats: Flevoland
Aprilia RS 125 project Een heleboel nieuwe foto's!
Midi RS Project 2..
Voor mijn 2e project heb ik lang moeten speuren naar een ander voertuig..
ik wilde zekerste weten een 125 cc of 250..
het was een 125cc Cagiva mito geworden ( eddy lawson spec ) maar op het laatste moment heb ik mij bekeerd en een 125 cc aprilia rs gekocht ( denk dat het een goede beslissing is geweest )
de rs 125 komt uit 94 en heeft voornamelijk kapschade..
de bedoeling is dat de hele rs grondig onderzocht en opgeknapt gaat worden.. het project gaat WEER voornamelijk om het uiterlijk.
er komen nieuw model kappen op ( ronde ) en een Mono met ystukken
Er wordt weer een replica gp van gemaakt, deze maal TEAM aspar
De bike is opgehaald!! foto's
Ik heb een leuke kappenset van het model 97 op de kop weten te tikken incl koplamp en kuipruit, niet alles is afgebeeld maar dit omdat er nog veel aan moet gebeuren
na een lange tijd gezocht te hebben naar de juiste kappen, is mijn set difinitief compleet.. ik heb alle luchtbuizen, radiateurkappen enz..
ik heb ook een monoseat opgehaald.. nieuw.
enige wat nu nog mist is het zadeltje, koppeling en spiegels... die komen er z.s.m op.
Nieuwe koppelingsplaten binnen:
De foto's tot nu toe:
Nieuwe foto's! de motor loopt weer, en daar heb ik optimaal van genoten met het mooie weer van vandaag.. hij staat er nu zo bij:
Nu moet ik alleen nog nieuwe kabels hebben voor de tellers, setje spiegels zwart, en een setje knipperlichten. dan kan hij gespoten worden..
Dat waren ze dan voor nu even
_________________ Yamaha R1 2004....
Laatst bijgewerkt door Midi RS op wo maart 12, 2008 1:39 pm, in totaal 15 keer bewerkt.
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
Ja anders was het ook geen project
Succes ermee!
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 20101ste 50 ccJubbega 20111ste SBO Lisse 20101ste 50 ccDamwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 20101ste 70ccGenemuiden 20121ste 70 ccGenemuiden 2013
de rs is beter te verkopen in nederland.. en er zijn meer onderdelen voor te verkrijgen...
hij is jonger dan de mito die ik wou kopen.. en ik denk dat er wat mooiers van te maken is
dat zijn mijn punten waarom ik voor de rs kies.. en bovenal het is en blijft een APRILIA
Updateje ...
de bike staat er nu en foto's boven pag.1
ben gister al de hele dag ermee bezig geweest, voornamleijk elektra er was haast niks aangesloten of het was verkeerd aangesloten... nu doet de verlichting het weer, elektrische start, dashbord zit er weer in en werkt weer..
alleen de oliekering in de vorkpoot moet even vervangen worden.. die lekt best erg ... moet zeggen dat het wel aardig loopt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum