hallo,
ik ben robin
ik ben nog niet zo lang lid van deze site van daar dat ik me even voor stel en even iets over me zelf en mijn aprilia hobby wil vertellen en sobw races.
ik ben in 2005 begonnen van het kopen van een aprilia rs 50 in onderdelen dus eerst een frame en dan velgen en dan een blok enz. tot dat je een hele rs 50 bij mekaar hebt toen ben ik een sobw racer gaan op bouwen want ik wilde al van me 12e racen ma ik ben nu dus al 18 jaar
toen ik mijn rs klaar had ben ik na de eerste race in valkenswaard geweest. dit was zoooow gaaf dit kun je niet om schrijfen dit moet je mee maken. en zow ben ik het hele race seizoen door geraced met die ervaring van dat het zow gaaf is.
matuurlijk het was mijn eerste jaar dus koste me genoeg geld aan onderdelen.
dit heb ik allemaal moeten vervangen in het race seizoen.
2 cilinders mk pro race
1 zuiger pro race
1 zuiger mhr zijn de beste zuigers in de mk pro cilinder want ik race de nu nog mee
1 krukas mk pro race met c4 lagers
koppelings platen mk pro race
koppelings veren mhr
een ketting
en veel bezine en olie
dit zijn de onderdelen die ik het eerste jaar heb moeten vervangen om dat het oude allemaal kapot was gegaan of gelopen.
hoe gaat een sobw seizoen in zijn werking.
je betaalt eerst 100 euro dan krijg je een start nr op gestuurd waar mee je na de eerste race kunt komen dan moet je een examen afleggen gewoon vragen of gedrag op de baan en de vlaggen slaag daar voor dan mag je echt gaan racen bij die 100 euro zit 50 euro borg voor je mulieu mat als je die weer inleverent aan het einde van het seizoen krijg je die 50 euro terug.
bij de eerste race word alles gecontroleerd je pak helm bescherming enz.
hoe gaat een race dag in zijn werking.
je komt aan bij de baan 's ochtends en je proeft meteen weer die gezellige race sfeer.
je gaat je eerst inschrijfen dat kost 45 euro per race dag.
dan ga je je racer laten keuren als die goed gekeurd is mag je gaan racen
je mag 1 keer 15 minuten trainen en dan 17 minuten tijd trainen en dan 25 minuten wedstrijd en dan is de dag alweer voor bij wel jmmr altijd
ik laat even wat fotos zien van mijn oude racer en hoe die nu gaat worden een schetsje
voor meer informatie over de sob kun je kijken op
www.sobw.nl
of voor vragen van een sobw racer hoe je die makkelijk kunt bouwen kun je ook gewoon aan mij vragen.
ik hou jullie op de hoogte.
gr robin