Aprilia rs50 Ducati Xerox replica--> VERKOCHT!
kleine inleiding: Ik (matthijn) was altijd al beetje aan het zoeken naar een leuke opknapper.. genoeg gezien maar ging allemaal toch net niet door. afijn, vorige week kwam ik een leuke opknapper tegen op marktplaats, deze was hier in het dorp. Ik had Richard DRD Driver ingelicht en die had er ook wel baat naar net als ik
nou wij waren wezen kijken.. zag er allemaal leuk en aardig uit. alleen vlut afgesteld dus we wouden graag dat de eigenaar een grote sproeier er in zette zodat we even goed er op konden rijden. naja dat had hij niet dus had hij de stnd pijp er opgezet. dit reed ook wel beter. Wij vonden het leuke brommer en dus hadden we het die zelfde dag nog meegenomen.
De brommer zal een replica worden van de Ducati Xerox SBK
we zullen hem laten spuiten bij mijn oom. stickerset gaat uit Engeland komen
Huidige set-up:
Zwarte top
Dell'orto SHA 16
ori luchtfilter
stnd uitlaat
Toekomstige set-up:
Gila 2 (traag)
Dell'orto 12mm
stnd uitlaat met prop (beter voor de verkoop)
eigenlijk gaat hij dus gewoon helemaal origineel worden.
uiteraard zullen wij alle vorderingen hier in dit topic plaatsen
Groet Richard & Matthijn
Update: 24-03-07
Kroonplaat mooi opgeschuurt.. nog ff met paar fijnere korrels en we kunne polijsten.
Update: 26-03-07
- Gaskabel er afgehaald
- Uitlaat uitgebrand
Update: 27-03-07
even langs joost geweest om 12mm carb op te halen
Update: 01-04-07
ori gila 2 dr op geschroeft.. 12mm carbje dr op gezet.. hebben nu alleen nog goede aansluiting nodig voor de 12mm waardoor hij op de luchtfilter ken
Update: 03-04-07
Ori cill doet het nog niet goed, hij spuit KVS bij cillvoet. Tijd voor nieuwe pakkingen dus. Ook Nieuwe gaskabel + splitter er op gezet, gaat allemaal lekker soepel nu
05-04-07
Klepje voor opbergvakje, zijstandaard en schakelstang zijn binnen.
ook nieuwe pakkingen gehaald, en er gelijk opgezet. Spuit geen KVS meer
Filmpje van de onafgestelde RS:
http://www.youtube.com/p.swf?video_id=IqiuX4aVmYo&eurl=&iurl=http%3A//sjl-static15.sjl.youtube.com/vi/IqiuX4aVmYo/2.jpg&t=OEgsToPDskI48IvtKus6BgH_Te2ch74F
TUSSENSTAND 24-04-07
hoe het er atm bij staan:
Update: 28-04-07
verandering van plan! het word een Ducati Xerox replica
hier ben ik met paint bezig geweet:
vandaag ff de luchtfilter dicht gemaakt, zaten 3 gaten in verder nog paar kleine dingetjes gespoten. en het niet boven de 7k toeren uitkomend probleem geprobeerd op te lossen
Update: 04-05-07
we hebben sproeier 74 dr in gezet was eerst 93
komt zelfs boven de 9k
Update: 11-05-07
vandaag zijn alle kappen geschuurt en dus klaar om gespoten te worden!
ook een mooi pakketje BinneGekregen ..!
# Voorspadbord
# Sloten set
# Boutjes + Veer Stnd ( let bij de foto van de Stnd niet teveel op t ultra Beun Schakel Pookie is gwn ff tijdelijke Oplossing )
# Zitje
# Dunlop Band *
Update: 13-05-07
stickers betaald! deze week binnen hoop ik. Dan kunnen de kappen ook gelijk gespoten worde!
Update: 21-05-07
stickerset is binnengekomen!!!
update: 28-05-07
Zadel van oma terug!
TOT ZOVER DE UPDATES. ZODRA ER WEER VORDERINGEN ZIJN, WORDEN ZE ZO SNEL MOGELIJK GEPOST