hallo
ik heb laatst een motorhispania ryz gekocht model 2005
ik heb er onderhand al aardig wat dingen aangehad maar ook een hoop verandert
zo heb ik hem gekocht
de kappen waren slecht dus ben ik maar gaan beginnen met het bij plamuren en spuiten van de kappen zo zag het eruit met de eerste laag kleur
na een middag spuiten en laten drogen mag het resultaat er wezen
toen het brommer rijbewijs gehaald toen ik het rijbewijs had heb ik eerst een vastloper gehad toen een nieuwe krukas en cilinder geomnteerd een top performance 50 cc cilinder loopt goed
eerst zat er een yasuni r2 onder maar ik vond dit niet fijn lopen op een 50 cc dus maar een gianelli conti gekocht
de kappen gingen me vervelen en toen zag ik op marktplaats een hele mooie set kappen staan althans zo zag de foto eruit
helaas toen ik de set thuis kreeg bleken de stickers kapot te zijn en de lak gebroken
maar toch gewoon gemonteerd
toen heb ik via een leuke deal een up side down voor vork kunnen kopen van showa en 2 17 inch wielen ( ik vond de 2 verschillende wielen niks ) helaas paste de ketting met de dikke achterband niet meer dus ook een nieuwe ketting gekocht
na een middag beunen zat het in elkaar
als je het over een beunstatus hebt
2 weken geleden nog stil gestaan dankzij een kapotte bobine
nu staat de brommer er zo bij
in het weekend heb ik mijn gianelli conti opgeknapt en het resultaat mag er zijn
de setup is momenteel
50cc top performance
17.5 mm dellorto
ori ontsteking
ori luchtfilter
gianelli conti
twv 13-50 loopt rond de 90 ( teller is momenteel kapot dus kan niet precies zeggen )
de originele luchtfilter zit er pas weer op omdat ik het geklood met een bevrore sproeier door de schuimfilter zat was
wat nog te doen aan de brommer
* kappen set plamuren en spuiten
* supermotard achterband
* stickers op de kappen