Moneybuy's Rieju RS2 PRO project.
hij stond al op het rieju forum maar daar is eht bijna dood:S maar ik laat jullie hier ook mee genieten haha:D
Hallo,
Ik heb deze rieju opgekocht zoals op de fotos(srry voor de slechte kwaliteit) is te zien,
En ga hem helemaal opknappen,
Ik zal jullie op de hoogte houden Van de nieuwste update's
START ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZIJKANTVOORKANT UPDATE 1! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit is de 1e update,
Ik heb de achterbrug eraf en het blok ook,
ook heb ik de schakelpedaal en voetsteunen eraf gehaald.
Achterbrug + blok eraf [/COLOR]
UPDATE 2! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 2:
Alle kappen zijn geschuurd
het frame en de achterbrug zijn ook volkomen roestvrij gemaakt
Uitlaat geschuurd en spuitklaar gemaakt
velgen ontvet en spuit klaar gemaakt.
UPDATE 3! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
update3:
Motorblok compleet gereviseerd en weer gemonteerd
Frame en achterbrug gespoten en gemonteerd.
Velgen gespoten velg lint gekocht en gemonteerd
elektrische dingen vast maken.
uitlaat gespoten(nog geen foto van)
Schakel/rempedaal gemonteerd,
stander gemonteerd.
overige onderdelen gemonteerd;)
Gespoten
Bevestigings gevalletjes;P
wielen gemonteerd
velglint
Gemonteerd;)
UPDATE 4! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bevestigings dingen vastgemaakt.
Carbon kapje voor op blok gekocht.
Uitlaat gemonteerd met nieuwe kevlar demper.
Gasvering gespoten en gemonteerd.
Display gemaakt
Het totaal tot nu toe:
UPDATE 5! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 5:
Alle kappen in de primer gezet;)
en droog uiteraard moet alleen nog ff uitharden;)
kan er morge gespoten worden:D
UPDATE 6! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update6!
aantal kappen gespoten.
heb alleen een probleempje met andere 2 grote kappen zitten aantal dikke groeven in en die probeer ik weg te schuren.
UPDATE 7!! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
update 7 alles is klaar:D
aantal fotows van mij and my brommer(A)
Voorkant:
achterkant:
en tot slot....
ik en me brommert:P