ik zoek al een tijdje naar een 2e senda, 1 die toch net iets meer voor straatgebruik geschikt is. mijn andere senda een drd03, vast weleens gezien.
het project:
gister eindelijk een geschikte donor gevonden voor een 2e senda :)
een drd uit 2007 met kapschade en een kapot koppelingsdeksel
blok(evt)/voorvork/wielen/voorrem op druk en de gia conti zijn te koop
plannen zoals ze nu zijn:
frame/achterbrug en nog wat dingetjes zwart en wit laten coaten
ltd voorvork en wielen + schijven
std ontgrenst nt blok
leuk onderlangs uitlaatje
drd 03 kappenset en zadel
foto's
zo kappen eraf, zitten de nodige scheuren in maar zijn nog wel te repareren. ik ga ze zelf niet gebruiken
ltd voorvork incl wielen die ik al een tijdje in huis heb liggen maar eens voor de dag gehaald :)
eerst alles maar eens passen. nu op zoek naar een mooie kappenset, mijn voorkeur gaat uit naar een drd03, dan moet ik wel het frame iets aanpassen ivm de kapbevestiging. of misschien dat ik wat anders moois tegenkom.
mijn pa heeft even geholpen vandaag dus alles maar even gepast. van de week gelijk easyparts maar even blij maken met een bestelling van wat originele onderdelen :)
en een update:
koppelingsdeksel binnen (van een gpr) is het blok in ieder geval ff dicht. verder een drd03 kappenset erop gezet die ik nog had liggen :wub: net ook nog een drd07 rechterachterkap opgehaald. misschien maak ik wel een combi van oud en nieuw model kapwerk. ik wacht nog even met onderdelen bestellen tot ik het kenteken heb. daar wacht ik nog steeds op namelijk