Auteur |
Bericht |
wesco
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 06, 2005 12:12 pm Berichten: 491 Woonplaats: winterswijk :P
|
aprilia- mx roze top
hier bij begin ik mijn aprilia mx roze top project
ik ben van plan om een 2 de blokkie op te bauwen
met een hoop pret spul
ik hauw een maandelijkse update
dus als mensen nog een am6 blokkie hebben liggen of bv een yasuni cros uit laat of en leuke carborateur laat het mij ook weeten
oferal waar een steretje voor staat is in mijn bezit
okej dan mijn pret lijs
yasuni cros
24 mm mikunie / delorto maar het liefst oko
* roze top 74cc
*mk filter
tp schakel wals
hpi binerotor maar die komt pas al ik voor de rest alles hep
ik moet nog kijken wat ik gaa doen aam mijn mx zelf
ik denk dat ik wijn ing aan mijn mx zelf gaa doen ik wil zo een heele braafe look hauwden ( maar in mijn agterhooft zit ik stiekem te denken aan een auwt tiepe rs maar dat komt later wel maar eerst een luek snel en super goed afgesteld blok samen stellen
_________________ jongens ben zwaar dislectie s het is soms moeilijk te leezen maar aub geen lulige op merkingen bedank als vast
Laatst bijgewerkt door wesco op do okt 13, 2005 10:24 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
do okt 13, 2005 9:58 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
eigenlijk horen er fotos bij als iets in projecten opent, heb je die??
en meer info enzo
|
do okt 13, 2005 10:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
wesco
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 06, 2005 12:12 pm Berichten: 491 Woonplaats: winterswijk :P
|
hep wel fotos maar die zijn te groot :S hiero mag maar 256 kb zijn mijne zijn grooter
_________________ jongens ben zwaar dislectie s het is soms moeilijk te leezen maar aub geen lulige op merkingen bedank als vast
|
do okt 13, 2005 10:12 pm |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
coco schreef: hep wel fotos maar die zijn te groot :S hiero mag maar 256 kb zijn mijne zijn grooter
www.imageschak.us en dan de thhunmbnails gebruiken
of ff met paint verkleinen
(maar als je een 2e blok bouwt is het dan niet leuker om meteen wat extremer te gaan)
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
do okt 13, 2005 10:21 pm |
|
|
wesco
ApriliaForum Member
|
ja jij ben van de 5th ik hep wel veel ge zien van de 5th tuning op scooterfreaks maar eerst maar ff met deze roze top giet cill probeeren maar wat voor cil zauw je me aan raaden dan ??
|
do okt 13, 2005 10:26 pm |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
coco schreef: ja jij ben van de 5th ik hep wel veel ge zien van de 5th tuning op scooterfreaks maar eerst maar ff met deze roze top giet cill probeeren maar wat voor cil zauw je me aan raaden dan ??
Ik ben 1 van de 2 oprichters van 5th maargoed doet er nie toe
Ik vindt persoonlijk als je een 2e blok opbouwt dat je beter iets anders kan pakken (zelf heb ik ook een roze top gehad zelfs zwarte top)
d8 dat roze top toen ook het mooiste was wat er was (was het ook roze top is strak getimed uit de fabriek) maar het had verder eigenlijk amper tunings potentie
En bij jou setup voor de rest zou je ook extremer kunnen gaan bv een Hebo NG jeeft iig stuk meer tunings potentie (hebo NG is wel tammer als die std is vergeleken met een roze top dus tuning is een verreisete :p) of als je meer geld uitgeeft een roze top
of je koopt mijn blok
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
vr okt 14, 2005 1:47 am |
|
|
Adri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2004 9:38 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wieringerwerf
|
hey kerel voeg mij maar toe op msn
host ik de pic wel voor je resize ik ze gelijk
Troycorser_sbk_rs@hotmail.com
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
vr okt 14, 2005 5:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
wesco
ApriliaForum Member
|
heej rs power ik hep al gereageerd op je topik ik hep wel interesse in een aan tal dingen van jauw blok maar je heele blok koopen izz niet leuk hep ik niks meer te prutsen duzz reageer ff of foeg mij toe ( wesco_77@hotmail.com)
|
za okt 15, 2005 8:54 pm |
|
|
simon buyle
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 06, 2006 10:23 pm Berichten: 2 Afbeeldingen: 4
|
owkeej nu hoor ik hier hele tijd roze top 74 cc praten, hoeveel kosten die dingen en hoe snel gaat mij mxje gaan dan? grtz
voeg mij anders toe op msn carpe_scrotum88@hotmail.com
grtz
_________________ na anderhalf jaar rijplezier me mn mx 50 ben ik vrij hard in aanraking gekomen met bmw 5serie, hij snee zijn bocht af en knalde mij omver een zware openbeenbreuk en zenuwletsel linkerbeen
|
vr okt 06, 2006 11:21 pm |
Persoonlijk album
|
|
danlen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 14, 2005 6:01 pm Berichten: 645 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Staphorst
|
( oude roze ) roze top 199euro
de nieuwe met losse binnenkop 219euro
_________________ Hola , Como Estas ?
|
za okt 07, 2006 10:26 am |
|
|
william
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 23, 2008 7:43 pm Berichten: 19 Woonplaats: arnemuiden
|
dacht dat een roze top niet voor derbi bestond kon hem nergens vinden
|
wo jan 23, 2008 10:03 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
william schreef: dacht dat een roze top niet voor derbi bestond kon hem nergens vinden
bestaat ook nie k had ut al is een keer gevraagd @ kleine vragen topic maar hij heeft het over een mx die is nie zelfde als derbi
|
wo jan 23, 2008 10:08 pm |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
is am6 en beetje oud topic
|
wo jan 23, 2008 10:13 pm |
Persoonlijk album
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
deze kerel gaat zijn brommer waarschijnlijk weer terugkopen.. ik sprak hem afgelopen zaterdag, misschien dat het topic weer open gaat:P
wo jan 23, 2008 10:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
rene-MX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 18, 2006 7:54 pm Berichten: 266 Woonplaats: winterswijk/lichtenvoorde
|
haha ja inderdaad zijn mx staat weer op marktplaats
en dan komt er echt geen roze top meer op
edit ik zal wesley dit eens laten lezen dik 2.5 jaar oud
|
wo jan 23, 2008 11:50 pm |
|
|
|