HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do jan 09, 2025 1:15 am

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 Jerry's OM Project 
Auteur Bericht
Jerry
ApriliaForum Member

Bericht Jerry's OM Project
Hey hier mijn project van me rs...

In mei 2004 kocht ik mijn rsje. Van een jongen uit naarden ik was helemaal geil van de kleuren en had verder geen verstand van rsjes dus kocht die redelijk gare ding.

Hier de setup en een paar foto's van toen ik hem net had:
setup:
cilinder=> gilardonie 2
carbarateur=> 17,5mm dell'orto
uitlaat=>standaard onbegrensd
vertanding=> 13/43
powerfilter=> hebo rood
top speed=> 105

Afbeelding

Afbeelding

maja na een tijdje hoor ik al slechte verhlane over deze rs dat hij afgergd zou zijn enz. Dus ben ik eens kritisch naar me rs gaan kijken en vond dat eigenlijk ook. Alles zat vast met verschillende boutjes enz. Maar goed ik werd in september pas 16 dus had nog ffies. Eenmaal september nog een paar dingen aan de rs gedaan zoals knippers er op ruitje wit en nog ene paar kleine dingen.

hier een foto

Afbeelding

Toen werd ik 16 en vond het geluid niet helemaal tof dus kocht ik van aprilia rs 50 een heuze polini demper en na een paar kleine aanpassingen past die ook helemaal tof.

Na drie weken dat ik 16 was heb ik dus een ongeluk(je) gehad er reed een auto voor mij die hard moest remmen en ik gign daar dus voor over op met alleen me helm op kofferbak dus rs weinig/geen schade.

Ik had alleen een beetj blauwe plekken en een paar krassen op me helm. en me rs had een gescheurd ophang punt van het ruitje en een paar krassen op de zijkant.

Toen was ik al van plan me rs te spuiten/laten spuiten maar mocht niet van me ouder omdat ze het zonde vonden omdat ik dit al mooie kleuren enz. vond.

Ik heb toen ongeveer er 3 maanden mee naar school gereden zoals op de laatste foto. Maar toen werd ik dus hel zacht aangereden en had een heel klein beetje schuifschade.

Ik wou altijd al een andere uitlaat en heb toen voor een zacht prijsje een kundo gekocht van rs_70_power.

Toen heb ik drie weken besloten om me rs helemaal op te gaan knappen.
Ik wil eerst een beginnen met me kappen.
Er moeten een paar ophang punten worden gepolyesterd en een paar krassen moeten worden geplamuurd.

Inmiddels gaan mijn zijkappen al redelijk de goede kant op.

twee weken geleden.
Afbeelding

gister
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar omdat ik dus al me kappen aan het schuren ben moet ik ook gewoon naar school.. Dus heb ik voor tijdelijk een streetfighter :rr :x

Afbeelding

Afbeelding

Maar als me kappen klaar zijn en ik nog geld over heb wil ik mss ook nog het een en ander gaan coaten.
Over de kleuren ben ik ook nog net helemaal uit persoonlijk vind ik paars metalic met goud/zilver wel mooi.

Ook zou ik wel een mono willen maar ik heb me buddy ruimte ook gewoon nodig dus weet iemand hier een oplossing op..?

dit was het ongeveer voor nu ik hoop snel een update te kunnen doen..
Met goed nieuws..Tot de volgende keer(k)

10-12-2004

Heb net polyester spul gehaald su kan dan de ophang punten fixen en nog meer plamuren en schuren

15-12-2004

Okey ffies een soep laten maken..

Afbeelding

Alles wat grijs is wordt dus ongeveer zilver..Over dat op me zijkappen ben ik nog niet ckr ik denk eerder dat ze helemaal paars worden en dan met zilver stickers zo iets laten maken als die special ktp area op de zijkant heeft met dan tussen die twee punten rs in het zilver ofzow.

Maar is er iemand die een on-line kleurenboek weet..?

update 26-12

Vandaag was het tweede kerstdag en had ik niks te doen dus was ga je dan doen..? Juist Schuren,schuren en nog een schuren.

Ik heb geen foto's gemaakt maar ik zeg je het schiet al op ik moet alleen me luchthappertjes en me y-kappen nog.

Als het mee zit gaan eind volgende week me kappen we naar de spuiter. Dan zal ik de definitiefe koeleur uitzoeken/laten mengen en zullen me kappen gespoten worden.

Als ik dan nog een puch/citta/tomos/o.i.d. vind gata hij helemaal uitelkaar. En gaan mss me velgen, frame, achterbrug en voorvork poten enz. Naar de coater.

Dus hou me topic in de gaten.

Oi(k)

Update 13-01

Strippen owend

http://www.pixum.nl/members/crosskever27/?act=a_view&album=1432115&i_pos=14&page=2&ktw=b8fa3eb0123b84c03be10bdb90117c7c

en nog meer strippen

http://www.pixum.nl/members/crosskever27/?act=a_view&album=1432115&i_pos=15&page=2&ktw=b8fa3eb0123b84c03be10bdb90117c7c

me velg met bok op de achter grond

http://www.pixum.nl/members/crosskever27/?act=a_view&album=1432115&i_pos=16&page=2&ktw=b8fa3eb0123b84c03be10bdb90117c7c

Me gereedschap

http://www.pixum.nl/members/crosskever27/?act=a_view&album=1432115&i_pos=17&page=3&ktw=c2eef7127c012d80f185b6254b07cb93

me vieze blokje:x

http://www.pixum.nl/members/crosskever27/?act=a_view&album=1432115&i_pos=18&page=3&ktw=c2eef7127c012d80f185b6254b07cb93

En van boven

http://www.pixum.nl/members/crosskever27/?act=a_view&album=1432115&i_pos=19&page=3&ktw=c2eef7127c012d80f185b6254b07cb93

Gestripte zooi

http://www.pixum.nl/members/crosskever27/?act=a_view&album=1432115&i_pos=20&page=3&ktw=c2eef7127c012d80f185b6254b07cb93

En me lievelings gereedschap

http://www.pixum.nl/members/crosskever27/?act=a_view&album=1432115&i_pos=21&page=3&ktw=c2eef7127c012d80f185b6254b07cb93

OF te wel het schiet op..! tot de volgende keer(k)

edit// door linken doet hij niet en me andere upload is dood dus dan maar ff zow.

Zow, groot nieuws.

Als het goed is worden woensdag me kappen gespoten in de kleur mercedes 370 4370(voor de mensen met een kleuren boek).

Deze week gaat ook me inmiddels gestraal de frame naar de coaten voor een gouden kleur:)

In de tussentijd heb ik ook een K0s0 aan geschaafd want ik ga denk ik zelf een dashboardje bouwen.

En o wat ben ik trots op me puch:x

Me schokbreker heb ik ook al goud gespoten en moet nog een keer voor een laag blanke lak.

Ik heb me ook al uitgeleefd op me schijfen, btw de randjes moet ik er af schuren:x

Ik heb ook een geprobeerd het een en ander te frezen en ik vind het aardig geslaagd. Het moet RS voorstellen en heeft nog enige afwerking nodig.

Op de foto's zijn ook een paar gepolyesterde ophangpunten te zien, en verder zeggen foto's meer dan woorden dus :x

watch and :v

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

okey er zit momenteel niet echt heel veel gang in :x

maar toch het een en anders is gedaan en wordt gedaan;)

Gedaan:

- kapje tussen de zijkappen goud
gespoten net als ketting bescherm
kapje op het blok.

- Oliepomp dicht gemaakt

- Kappen staan in de grond bij de
spuiter
na heel veel schuren en plamuren.

- Frame en andere gestraalde dingen
warm gestald op me slaapkamer :x

kapje zelf gefreesd en gespoten
Afbeelding

dicht gemaakte oliepomp met een plaatje metaal en vloeibare pakking. Blijft wel zitte toch zo?

Afbeelding

Afbeelding

zow me zadeltjes zijn bekleed,frame is te k00ten en me kappen zijn bijna klaar:rr

Ik heb ook lagerts gehaald voor balhoofd en voorwiel, verder nog een koppelings-deksel-pakking wacht nog steeds op me koppelingsplaten vaan eefjuh:x

hier paar foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

sorry voor de brakke kwaliteit(k)

bruutste update ooit:p :v

frame is terug en ben gelijk met opbouwen begonnen 30 foto's zeggen meer dan 1000000 woorden dus doe je zonnebril op en geniet:p

Ok nog me demper beetje gepolijst een 100 breede voorband gekocht en me rempendaal aangepast.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

zo dat was hem haal al dat kwijl maar van je toetsenbord :x :s :p

Zow vandaag gedaan:

- naar walter (mopedstore.nl) geweest om
me banden te laten monteren:)

- naar de jager geweest om voorvork
keeringen en olie te halen

- en verder afgebouwd

Hier foto's hij staat op ze wielen alleen heb ik/de vorige eigenaar wat gesloopt, namelijk het koppelingshuis er is dus een pootje afgebroken waar je de drukveer over heen schuift:( :|

Hier foto's van vandaag:k

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Komt ie dan hé..!

Ook heb ik me spiegels,ruitje en dashbord binnengekregen van forumcollega's:p

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo bakje kan weer onder je kin vandaan;)

zo apr 10, 2005 9:07 pm
Profiel
RS Rens
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Bericht 
woow, wat een project man :thumleft: Echt heel erg mooi.

Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition

zo apr 10, 2005 9:35 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
cebess
Administrator

Afbeeldingen: 33
Bericht 
ja idd erg mooi project. Kappen zijn ook erg mooi geworden.

ma apr 11, 2005 12:20 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Sjouke
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 10
Bericht 
Idd heel mooi! Dat gouden frame ben ik niet zo weg van, maar met die paarse kappen gaat het zeker wel mooi staan!

ma apr 11, 2005 12:23 am
Jerry
ApriliaForum Member

Bericht 
Dankje wel allemaal, k kom trouwens van aprilia2000 :D

ma apr 11, 2005 10:52 am
Profiel
RS Rens
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Bericht 
haha :P weet ik.. maar dit laden van de fotos duurt lang zeg ... maar zeker wel het lezen waard :<>:

Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition

ma apr 11, 2005 3:56 pm
Robert
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 7
Bericht 
vind het jammer dat je frame en velgen en kroonplaat etc die vieze gouden kleur hebt gegeven.
Het mooiste is, dat als de kleuren afsteken. Paarse kappen (erg mooi trouwens) gouden frame en bijv. zwarte wielen en losse frame delen.....

zie ook veel Aprilia RX en cross dingen op http://www.wejewel.nl

ma apr 11, 2005 5:27 pm
miprilia
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 7
Bericht 
:^^: tjoh die jerry, zkr bij s.koning latuh straluh dat zie je gewoon :P
maar uhh nou nog wielspinners en een gouduh ketting en je bent een ne.......

tis nie mijn smaak maar wel mooi gespoten, en natuurlijk gestraald ;) maar waom heb je die skijven met de kwast ofzo geschilderd :0o:

oh ja en nu je toch bezig bent zou 'ik' het cilindertjuh ook ff een paintbeurt gevuh :^^:

ma apr 11, 2005 6:12 pm
Jerry
ApriliaForum Member

Bericht 
wtf michiel hier :0o: k hoorde al van maarten dat je een af1 had, maar komt misschien toch wel andere cilinder op;)

ma apr 11, 2005 6:20 pm
Profiel
vinkske
ApriliaForum Member

Bericht 
prachtig, gwnweg prachtig, zo verder doen. (is eigelijk wel nimeer veel da ge kunt doen voor em schoner te make denk ik ;) ) kvind et wel een schoon combinatie, echt iets speciaal bij veel bekijks ;). spijtig da die puch soms op de fotos staat :P
ik hoop da we nog veel van uw aprilia zulle hore en regelmatig updates kome ervan. ben zeer benieuwt naar de fotos waar hij volledig opstaat(bij de kappen enzo erop)

ma apr 11, 2005 6:25 pm
Profiel
locowine
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 6
Bericht 
mooi ding, alleen jammer van dat goud, had ik persoonlijk een andere kleur voor gekozen, maar smaken verschillen, de kappen zijn wel mooi geworden!!lijkt me leuk om die RS uitgefreesde letters te schuren :S:

alleen je spiegels zien er een beetje heel erg vaag uit... :||:

ma apr 11, 2005 11:03 pm
Profiel WWW
Jerry
ApriliaForum Member

Bericht 
ja spiegels moeten nog gescuurd worden;)

di apr 12, 2005 10:59 am
Profiel
locowine
ApriliaForum Member

Bericht 
ik dacht al, ik haal bij mij de spiegels ervanaf en dan dichtplamuren, heel mooi effect...

di apr 12, 2005 11:13 am
Profiel WWW
Jerry
ApriliaForum Member

Bericht 
Zow eindelijk redelijke foto's en een filmpje, hij is niet gewassen sinds die regebui van gister dus hier en daar is hij wat smerig maar het grootste deel blingt;p

Me spiegels moeten nog worden gespoten en me ruitje moet nog doorzichtig gemaakt worden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://s44.yousendit.com/d.aspx?id=30OEC8RIMCW433IWBIGO0JV4ED wel met Quicktime afspelen en het filpmje heeft geen geluid

vr apr 22, 2005 9:31 am
Profiel
locowine
ApriliaForum Member

Bericht 
heel mooi, echt waar, alleen wat dan echt zonde is is de bovenkant van je voorvork, das echt jammer, maar voorderest een heel mooi ding!! :thumright: :thumleft:

vr apr 22, 2005 10:08 am
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende