Hoi,
Ik ben Pieke, 17 jaar. woonachtig in Zuid-Limburg, en heb inmiddels een paar maandjes een Rieju SMX. Omdat hier crossvelgen onder zaten toen ik hem kocht, en de kleur, de kappen, en het blok me niet aanstonden heb ik besloten hem een make over te geven!
Dit zijn/waren de plannen:
[ ]stickerset bij een reclame bedrijf laten maken
[x]KTM vspb
[x]KTM Voorkapje
[x]ktm sx/sxf achterkappen
[x]spotje op voorvork
[x]Renthal fatbar
[ ]Protaper fatbar
[x]Buzetti fatbar raisers
[x]RS Wielen
[ ]Underseat
[ ]Acerbis Handkappen (rally brush)
[x]Ander achterlicht
[x]dubbele radiateur
[ ]velglint
[x]Doorzichtige radslang -> inmiddels weer gewoon door zwate vervangen, omdat die lelijke stroeve doorzichtige onhandelbaar was
[x]Snelgas
[X]killswitch
[ ]stickerset
[x]andere radkappen. Honda crf 250
[x]frame poederen
[x]nieuw zadeldekje
[ ]tellers (trailtech vapor)
[x]wielen spuiten
[x]kroonplaten polijsten/schuren
[ ]Hydraulische koppeling of
[x]mooooie koppleings hevel
[ ]acerbis supermoto evo voorspatbord
[ ]zeta handkappen
[ ]velgstriping
[ ]andere achterveer
[ ]luchtfilterbox aanpassen/slang ertussen
[X]aangepaste kabelboom (zo klein mogelijk)
[X]andere voorremklauw
[ ]beter achterrembeugeltje
[ ]320mm remschijf
[ ]andere rempomp
[ ]zon stuurkussen (?)
de dingen waar een X bij staat heb ik al gedaan, maar dat spreekt denk ik voor zich.
De setup word:
Airsal 80 afgewerkt, later getuned->Mhr Team getuned
Prorace Bovenlangs, in de toekomst met dubbele demperts->Voca Racing met Pro race demper
Doppler Endurance Krukas->Rito krukas met malossi RHQ drijfstang
Polini rotor->Standaard ontsteking
Metrakit platen->uitgedraaid huis met 5 platen en malossi veren
Malossi VL6 Membraam
28mm stage 6 (geruild met team-rs)
standaard luchtfilter ivm geluid
twv 14-50
en het gebruikelijke, zoals malossi lucht, racevonkjes, extra lichte ventieldopjes.
Mijn Project loopt al een tijdje, maar omdat ik het graag ook met jullie wil delen plaats ik het hier ook maar!
Toen ik hem net had, RS wielen er voorzichtig ingedaan om een idee te krijgen, en allerlei dingetjes bijgewerkt met een spuitbusje:
hier nog met originele spatbord enzo, ik geloof dat ik de wielen toen net 1 dag had.
even vergelijken met het wiel van de zundapp van mijn vader
en even een totaalplaatje omdat ik toen zo blij was met mn nieuwe wielen
Inmiddels ging ik weer wat verder. Ik kocht een KTM kapje, heb de roest (die alleen maar aan het subframe zat) bijgewerkt, en mn kenteken en 2e radiateur gemonteerd.
Ook nog een fatbar gekocht.
kenteken
en mn 2e radiateurtje..
Toen wilde ik heel graag rijden. kocht ik n prorace uitlaat, en heb ik de brommer lopend gemaakt en er een tijdje op rond gereden, vervolgens uit mekaar geknald omdat ik toch wel graag mn frame wilde poedercoaten, en omdat ik een leuke kappenset had gekocht..
de uitlaat, die inmiddels niet meer in mijn bezit is..
Op mijn verjaardag heb ik toen CRF250 kappen gekregen en KTM SX250 achterkappen.
en om een klein beeld aan mezelf te geven van hoe het eruit zag
tijdje later weer..
airsal 80gekocht.
Tijd om geld uit te geven werd het toen. bestelling gedaan bij Dam-Sport,
-prorace bovenlangs
-conti voetsteuntje
-hebo handvatten
-koppelingshevel
en maar een afspraak gemaakt om mn inmiddels kale frame te poedercoaten.
in de tussentijd 2 dempers gekregen van mn lieve vriendinnetje
en toen maar het frame opgehaald.
mooi hea
en aan de opbouw begonnen.
het kapje past..
remklauw gekocht.
en weer verder met opbouwen.
nieuwe beugel gemaakt, anders kwam de slang en de rad tegen de uitlaat..
en ik hou van mn uitlaatje
Nu stukje bij beetje verder bouwen,
reacties, ideeen, suggesties, altijd welkom.
groetjes Pieke