hallo
ik ben jos dekker en zit al een heel poosje op dit forum te kijken..
ik kocht een rs van een kameraad van mij maar naar een paar km rijden met die rs kwam ik stil te staan en dat kwam
door mijn krukas die helemaal krom was.. toen heb ik besloten samen met die kameraad om een nieuw blok aan te schafen..
wij samen op internet kijken en toen kwamen wij dat oude blok van rain main tegen dus hebben we die maar gekocht..
setup was toen
mhr speed 6t
rito krukas
pro race uitlaat
21 mm( nou 28 mm)
hpi
hier foto's toen ik hem net had
nog een keer
foto van het blok
loopt zeer lekker dat blok:D(mischien als die weer klaar is dat ik dan mee doe in genemuiden)
maarja mijn achterkap was niet helemaal de fijnste meer en toen zag ik dat shadowrider stopte met zijn project
dus heb ik zijn achter kap plus subframe overgenomen
zo kwam het pakketje binnen:)
toen eerst oude subframe er af gehaald en mijn super mooie nieuwe er weer op gemaakt
toen had ik mijn achterkap erop gezet en naar een kameraad gereden om subframe nog beetje aan te passen
weer updeat:D
ik ben er weer paar uurtje mee bezig geweest en dat wel te zien vind ik:D
maar hij is bijna klaar zo alleen achterkap nog keer in de kleur van de rest van de kappen en nog helemaal perfect afstellen
hallo
weer update
heb zaterdag gesprint en dat was wel een mooie evaring maar kwam niet eens mee met de rest
had hem nog even op de testbank gehad en had 19.7 pk dus was heel tevreden
maar sinds dat ik gesprint had vond ik het frame te zwaar dus heb hem geruild met een ander frame+velgen enzo en mijn
eigen blok gehouden om eronder te doen
hier even een foto
hier heb ik mijn eigen achterkap er al weer opgemaakt
verder plannen zijn frame coaten en achter brug en dan nog keer mooi kleur kappen
iemand nog een tip over de kleuren?