Aprilia RS 50 MY Kawasaki groen (FOTO EINDRESULTAAT!)
Hallo allemaal, ik zal me eerst even voorstellen.
Ik ben Wilco uit Meerkerk (20 km onder utrecht) en ben 17 jaar.
Mijn eerste brommer was een Motorhispania RYZ urban sm, daarna een Rieju MRX. Met deze brommertjes heb ik een beetje leren sleutelen aan de brommers, en dus werd het tijd voor een echt project. Ik heb altijd al een buikschuiver gewild, en ook altijd een knalgroene motor (maarja, ben nog geen 18).
Toen kwam ik deze rs tegen, en wist het direct, dit gedrocht moet hem worden;
Deze gekocht en maak er een heel project van. Hij wordt knal
groen Dit zijn ongeveer de plannen:
Alleen het frame en de achterbrug worden matzwart en het kapje dat zwart is, en doorloopt vanaf de achterkap wordt ook nog groen.
Ik zal nog even op een rijtje zetten wat de plannen zijn;
Kappen maken en spuiten (groen/zwart)Frame + Achterbrug zwart Velgen spuiten Carbon spiegels (gekocht)Gianelli uitlaat ( Demper (leo) is te koop!!!)
Xenon-look lampjes
Donker/smoke kuipruitje Achterzadel ontbreekt & voorzadel opnieuw bekleden Pirelli Sport Demon voor + achter ( 140/70/17 en 110/80/17, heb nu nog zgan Michelin Pilot Sporty voorband te koop 110/80/17)
Alle onderhoudsdingetjes doen/vernieuwen (remblokjes, ketting/tw, bougie,olie etc)Alle stepjes, remschijven etc beetje opknappenIk zal vast nog heel veel vergeten zijn
Oja, tijdens het project rijd ik op een geweldige Yamaha Mint (loopt 45
)
Pas even snel een foto gemaakt van hoe 'ie er nu (14-12-'10) bij staat.
Update 17-12-'10De velgen liggen (al 2 weken
) bij de spuiter, als die terug zijn (en uitgehard zijn) kunnen die er onder, blok enzo er onder en dan is hij qua rijgedeelte al bijna klaar
Vandaag kwam mijn papa thuis met een leuk kerstpakket voor mij; een paar mooie
groene velgen Helaas komt de kleur nogsteeds niet goed over op de foto
Het is ongeveer dezelfde groen als bij de fotoshop in die hierboven staat
Update 22-12-2010Vandaag kwam mijn papa thuis met de bandjes om de velgen, dus gelijk de boel er onder gezet, ook het blok:
Eindelijk weer een brommer
Oja, het voorspatbord en de onderkuipen gaan morgen naar de spuiter en worden zwart
Update 11-1-11Nog even een foto van hoe hij er pas bij stond, nu liggen alle kappen bij de spuiter (de zwarte zijn al klaar, vanavond of morgen neemt mn pa ze mee
)
Vandaag had mn vader vrij, ik kwam thuis en wat lag daar op tafel:
De twee zadels, helemaal opnieuw bekleed
Ik hoop dat ik dus morgen kan komen met foto's van de zwarte delen (zijn er maar 3)!
Update 11-1-11 #2En jahoor, de zwarte kappen zijn er, ze er gelijk dus maar onder gezet;
Update15-1-11 Hij is (bijna) klaar
Nog te doen:
StickersAchterrem trilt (weet niet of er iets aan te doen is..)
Kilometerteller werkt nietToeter werkt nietKentekenophanging zwart spuiten Afstellen Naja genoeg gelult, een fotootje, helaas komt de kleur totaal niet goed over...
Hier een foto zoals hij er nu bij staat, en ik hem wel aardig af vind
Nog meer sticker-ideeën?
Sorry voor de slechte telefoon-in-donker kwaliteit..
Alle meningen en ideeën zijn welkom!!