HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do jan 09, 2025 1:37 am

Antwoord op onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 TZR Project; Vincent (TZR RedBull Mono+Underseat) 
Auteur Bericht
vincenthermes
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht TZR Project; Vincent (TZR RedBull Mono+Underseat)
Hoi ik ben Vincent, ik ga een monoseat + underseat maken.
En zonder de projecten van Quintus e.d. zou ik hier niet aan begonnen zijn. Dus bedankt voor het posten van jullie projecten!
Ik wil misschien ook wel twee verschillende kappensets gaan maken,
dit kan ik makkelijk doen omdat ik veel kappen al dubbel heb.
Ik wil dan één onwerp maken zoals hij nu is (RedBull) en nog een andere. Het ontwerp daarvoor heb ik al.
Ik wil ook een r6 achterlicht met ingebouwde knipperlichten monteren.
Ik weet het, nu doet iedereen met een underseat dit, maar ik vind dit gewoon het mooiste achterlicht.
Die van een Kawasaki Z1000 2003-2004 vind ik ook wel mooi.
Maar deze past niet goed in de achterkant volgens mij, omdat deze erg breed is.
Dus wat ik allemaal wil gaan doen: [X] = gedaan
[X] Monoseat
[X] Underseat
[X] R6 smoked achterlicht incl. knipperlichten
[X] Ophang beugel voor de uitlaat i.p.v. voetsteun (deze misschien tijdelijk)
[X] Blauw toerenteller lampje (Is er weer uit)
[X] Remhevel, Rempedaal, Voetsteun pinnetje.
[X] Ultra white lights
[X] Nieuwe bovenkuip
[X] Andere onderkuip (incl. spuiten)
[X] Wheelstriping wit
[X] Binnenkanten remschijf zwart spuiten ,dus overal waar de blokjes niet komen. (geroest) (Alleen achter gedaan, de rest schoongeshuurd.)
[X] Uitlaat opknappen
[ ]Underseat aanpassen
[ ] Opnieuw bestickeren

De vorm van de mono moet ongeveer zo worden:
Afbeelding
Afbeelding
Mijn ontwerp:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb al wat spulletjes gekocht zie hieronder:
Kap:
Afbeelding
Zadel (foam heb ik er al afgehaald) + Clipon (voor het stuurgewichtje,
verkoper kreeg hem er niet af dus kreeg ik hem helemaal mee :D Alleen weet niet hie ik hem er af kan krijgen want de imbus een dolgedraaid. ::(
Bankschroef werkt ook niet ::o
Afbeelding
Tank:
Afbeelding
Polyester:
Afbeelding
Achterkappen
=========================================================================================
11-06-09
Inhammen passagiersbeugel gepurd.
Zadel bekleding er af gehaald + foam afgesneden
Afbeelding
Afbeelding
Mal voor mono gemaakt , dit heb ik gedaan mat aluminium caravan beplating. Ik werk namelijk bij een caravan zaak :).
Stukje kap weggeslepen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Alle foto's deze dag: http://img171.imageshack.us/gal.php?g=dscf0917.jpg
=====================================================================================
12-06-09
Inhammen bij beugel gepurd + geschuurd
Purschuim in vorm geschuurd
=========================================================================================
13-06-09
Andere inham gepurd en in vorm geschuurd
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Beetje stoffig geworden :D
Afbeelding

Inhammen gepolyesterd + een beetje geschuurd om te kijken hoe het schuurde.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tijdelijk blokje voor slot gemaakt. Ik heb dit gemaakt van hout, dit word nog een keer van ijzer gelast.
Afbeelding
Plastic van het zadel bewerkt en de beugel van het slotje op goede plek gesmolten, moet nog wel wat polyester vast.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Alle foto's deze dag: http://img171.imageshack.us/gal.php?g=dscf0954.jpg
15-06-09
Polyester weer een beetje geschuurd.
Precies de vorm van het blokje voor het zadelslot met karton gemaakt, dit wordt binnekort als het goed is gelast.
20-06-09
Polyester geschuurd, loopt nu goed mee met de kap.
Zadel de polyesterd, dit hecht niet op het zwarte plastic???
21-06-09
Blokje zadel gelast (een vriend van mij heeft dit gedaan), nog niet af
23-06-09
Blokje afgemaakt was bijna geen werk meer, ik heb ook het blokje gespoten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zadel weer bekleed.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Alle foto's van deze dag: http://img81.imageshack.us/gal.php?g=dscf1019x.jpg
24-06-09
Een nieuwe kabel voor het zadelslotje gemaakt, deze is iets langer zodat er minder spanning op staat.
Gemaakt van de choke-kabel van de clipon dus dat kwam mooi uit. ::razz:
Afbeelding
25-06-09
Wilde vandaag een originele underseat gaan halen,
dit kwam niet uit dus morgen maar.
Wel heb ik het schuim van het zadel nog wat bijgeslepen zodat het er wat mooier uitzag.
En natuurlijk weer opnieuw bekleed.
26-06-09
Vandaag originele underseat gehaald.
Ziet er nog zeer goed uit dus houdt ik die zoals hij nu is en ga ik die al onder me brommer zat afzagen.
Ook heb ik het blokje en het slotje al op de goede plek gezet, werkt wel goed en ziet er best mooi uit.
Foto's moet ik nog maken. Morgen TT-Assen dus morgen wordt er niet veel gedaan denk ik ::wink:
Afbeelding
27-06-09
Vandaag na de mooie TT-Assen m'n underseat nog een stuk afgezaagd, was te moe dus ben gestopt ga morgen verder. Foto's ook morgen.
28-06-09
Vandaag veel gedaan. Ten eerste m'n underseat verder afgezaagd.
Afbeelding
Afbeelding
Ten tweede mijn frame afgeslepen en weer opnieuw gespoten.
Afbeelding
Afbeelding
Daarna heb ik mijn mal voor de mono helemaal geschuurd met een lamellen schijf zodat de polyester er goed op hecht.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Als laatste begonnen met mijn mono te polyesteren, hij liep alleen niet helemaal met mijn kap mee dus moest ik een hele rand opvullen met polyester.
Ik had blijkbaar wel erg veel nodig dus heb ik aan de andere kant die rand mee opgevuld met purschuim en dan zaag ik die precies mee met de kap.
Aan de gepolyesterde kant heb ik ook nog een beetje pusrschuim gespoten om het helemaal recht te krijgen. Morgen ga ik heel de monoseat afpolyesteren.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Alle foto's deze dag: http://img177.imageshack.us/gal.php?g=dscf1085.jpg
29-06-09
Vandaag weer veel gedaan, ten eerste even een krimpkousje om de kabel voor het zadelslot gedaan,
dit ziet er nu heel mooi uit.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hierna heb ik de monoseat afgepolyesterd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De monoseat geschuurd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Een M5 draadeindje in de kap gemaakt op de plaats waar je normaal je kap achteraan vast zet.
Dit om beweging in de kap te voorkomen.
Ook heb ik de ruimte tussen de mono en de kap opgevuld met purschuim.
Afbeelding
Alle foto's van deze dag:
http://img41.imageshack.us/gal.php?g=dscf1098d.jpg
30-06-09
Vandaag de monoseat dicht gemaakt op de plek waar je zadel tegen komt.
Ik heb eerst een mal gemaakt van aluminium, ook heb ik nog wat purschuim gebruikt om het mooi af te werken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Daarna heb ik alles gepolyesterd, ik heb ook de bovenkant nog wat dikker gemaakt, nu drie lagen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Toen alles droog was ben ik begonnen met schuren, moet nog wel beter geschuurd worden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ook heb ik het draadeindje er maar weer uitgehaald, omdat ik mijn kap er bijna niet meer op of af kreeg.
Daarna heb ik het slotje afgesteld, het moest nog ong. 2 mm omhoog.
Zou nog wel een mm omhoog mogen maar nu gaat het net.
Ik zit alleen met één klein probleempje, me zadel steunt nu nie meer op het frame maar op de kappen. Ik denk dat ik er maar iets van rubber onder lijm.
Afbeelding
Alle foto's van deze dag: http://img39.imageshack.us/gal.php?g=dscf1115.jpg
1-07-09
Vandaag de underseat dicht gemaakt. Ik heb eerst een soort mal van aluminium gemaakt, deze gaat er weer af.
Daarna heb ik vanuit de binnenkant gepolyesterd.
Ik heb maar 1 laagje gedaan omdat ik nog een kantekenplaat bevestiging erin moet maken,
ook moet ik het achterlicht nog bestellen (zometeen) en dit erin zien te maken.
De vorm is nog niet helemaal goed want hij is nog een beetje 'hol' aan de onderkant. Dit moet strak worden.
Hopen dat het lukt en dat ik niet te snel begonnen ben met de underseat.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik ga denk ik toch maar een smoke bestellen, dit past er denk ik wat mooier bij omdat de bovenkant ook al helemaal wit word.
Afbeelding
Achterlicht besteld! Het is een smoke geworden. Ik zag dat het bedrijf waar ik het besteld heb ook rabobank heeft dus met internet bankieren hebben ze zometeen het geld al en dan heb ik misschien deze week het achterlicht al.
7-07-09
Foutje in de bestelling van het achterlicht zorgt voor wat vertraging.
De bestelling was niet doorgekomen, opnieuw besteld.
Wordt morgen verzonden en is al het goed is donderdag binnen.
9-07-09
Achterlicht binnengekomen
10-07-09
Achterlicht geprobeerd passen te maken. Het enige dat goed gelukt is, is het gat zagen.
Purschuim ook op dus morge nieuwe halen. Morgen alles maar goed doen dan.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
11-07-09
Achterlicht passen gemaakt. Ook al een beugel voor het achterlicht gemaakt van aluminium.
De underseat die ik al had gemaakt was wel heel slecht dus bijna alles maar eruit gehaald.
Dus 'bolling' moes perse groter zijn. Ga vanavond weg, dus morgen maar polyesteren.
Vanavond ook plamuur bestellen bij een kennis.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
12-07-09
Vandaag weer veel gedaan, ten eerste de underseat gepolyesterd.
Afbeelding
Afbeelding
Daarna geschuurd, nog niet af. Achterlicht aangesloten en kenteken erop gezet.
Als het goed is komt morgen de plamuur en primer. Alles moet nog wel eerst goed afgewerkt worden,
zoals het gat van het achterlicht.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Alle foto's van deze dag: http://img41.imageshack.us/gal.php?g=dscf1157i.jpg
13-08-09
Op vakantie geweest en een tijdje niks gedaan. Ik heb vandaag een nieuw lampje voor mij brommer gehaald, halogeen.
Heel de morge een plek gezocht waar de die dingen hadden. Te lang doorgereden met 1 kapot lampje dus daar een tellerlampje doorgebrand denk ik.
Dan ga ik die ook maar zo snel mogelijk bestellen en kan ik meteen me spiegels mee bestellen.
Ik ga dus toch blauwe lampjes bestellen en ik post foto's ook meteen in het tellerlampjes topic.
14-08-09
Vandaag me uitlaat opgeknapt, had wel iets beter gekunt maar het is maar een uitlaat natuurlijk.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ook heb ik een beugel ipv de voetsteun gemaakt voor mijn uitlaat.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ga ik hittebestendige lak voor mijn uitlaat halen, vergeet ik te vragen in die winkel of ze
daar die blauwe tellerlampjes hebben. Morgen maar terug dan ofzo ::lol:
17-08-09
Bestelling voor de blauwe lampjes is een paar dagen geleden al gedaan, er is alleen 1 ding niet op voorraad.
In die winkel waar ik blanke lak heb gehaald hadden ze geen blauwe lampjes, dus maar een witte mee genomen.
Wel hadden ze hoesjes voor je originele lampjes in verschillende kleuren!!! Alleen de blauwe was er nog maar 1 van ::cry: .
Ook ben ik al begonnen met plamuren.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
20-08-09
Weer geplamuurd en geschuurd, onderkant is nu bijna af.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
21-08-09
M'n bestelling is binnengekomen, lampjes zitten er al in en spiegels staan er op.
Zal vanavond in het donker nog een foto maken van de teller.
Foto's teller:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
27-08-09
Vandaag onderuit gegaan ::( . Me demper beschadigd. Had net paar dagen nieuwe remhevel en spiegels, alles kapot. Binnekort maar opgeven aan de verzekering. Ga dan ook maar gelijk nieuwe banden nemen i.p.v. die !#*&^%%#@!! Continentals.
Ook me kappen kapot maar die waren al gekrast. M'n rempedaal, stuurgewicht en voetsteun is ook geschaafd.
M'n mono zat er niet op dus die is gelukkig niet kapot. Ik zelf heb ook nie veel behalve een paar schaafwonden. Het gebeurde in een bocht die nat was, terwijl het nergens anders nat was. Ik ging denk ik iets te plat en toen wassie weg.
M'n mono vandaag spuitklaar gemaakt. Morgen wordt hij gespoten.
Gewoon helemaal blauw. Ik ga geen 2e kappenset meer maken.
Dit omdat ik die ik nu heb toch wat mooier vind. Is iets opvallender.
Wel ga ik alle kappen reparen en opnieuw spuiten/bestickeren. Het onwerp word ook iets of wat anders.

Ik kom wel gewoon naar de meeting in etten-leur, WIE KOMT ER NOG MEER NAAR DE MEETING IN ETTEN-LEUR??=========================================================================================
29-08-09
Gistere is de mono gespoten, vandaag er op gezet.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ook al wat foto's gemaakt (met telefoon want had niks anders bij.
Hij is nu nog wel kaal omdat er geen stickers op zitten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Daarna nog een tankpad gehaald.
Afbeelding
Toenet heb ik hem gewassen voor de meeting morgen.
Alle foto's van deze dag: http://img42.imageshack.us/gal.php?g=dsc00634p.jpg
30-08-09
Naar de meeting in Etten-Leur geweest. Even op de testbank gezet:
Afbeelding
Ze hebben alleen niet die klem of weet ik wat op me bougie kabel gezet,
omdat ze er niet bij konden denk ik. Dus je kunt niet zien hoeveel toeren hij maakt op de top en wat exact de top was.
Ik vind het niet tegenvallen, iemand die ik ken mer een Aerox 70cc Malossi reed 121.
31-08-09
Foto's gemaakt:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
2 Wallpapertjes:
Afbeelding
Groot: http://img525.imageshack.us/img525/7412/wallpapertzr50vh2.jpg
Afbeelding
Groot: http://img36.imageshack.us/img36/2011/wallpapertzr50vh.jpg
30-09-09
Vandaag me wheelstriping binnen gekregen, 9mm wit. Ik ga morgen me wielen naar de motorzaak brengen en die leggen er voor mij Avon Roadrider's onder.
Als me wielen er dan toch af zijn kan ik mooi me remschijven spuiten en m'n wheelstriping plakken. Foto's volgen!
De bandjes:
Afbeelding
2-10-09
Vandaag me wielen opghaald, ze ware ze donderdag vergeten te bestellen dus heb ik ze vandaag pas opgehaald.
Me wheelstriping geplakt. Wil ik het achterwiel eronderleggen, zie ik dat de band er verkeerd om opzit ::x .
Dus ik terug en ze hebben hem nog snel opnieuw erop gelegd. Kom ik thuis, hadden ze die busjes die in je velg zitten vergeten mee te geven ::x .
Gelukkig kwam de monteur die nog even brengen toen hij klaar was. En toen eindelijk konden ze eronder.
Mijn remschijven kreeg ik er niet af :eeeek: . Ze zater zo vast dat ik bijna alle boutjes rot moest draaien.
Dus heb ik ze maar gepoetst met van dat schuurwol (net zoals een schuursponsje).
Me achtervalg heb ik wel een één kant zwart gemaakt. Had ik beter ook niet kunnen doen maarja.
Ik heb ook nog een stukje gereden, ik vind ze wel heel anders rijden. Is dit altijd of ligt het aan mij? ::D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
========================================================================================
9-10-09
Ik heb vandaag mijn demper gerepareerd. Heb dit gedaan met een stukje aluminium van caravanbeplating.
Ik wilde eerst een andere demper net zoals Quintus. Dit was eerst ook al mijn bedoeling maar ze hadden toen de verkeerde gestuurd. Nu heb ik hem maar gemaakt.
Oude beugeltje:
Afbeelding
Nagemaakt:
Afbeelding
Origineel:
Afbeelding
Totaal:
Afbeelding
========================================================================================
22-10-09
Nog een beugeltje voor mijn uitlaat gemaakt. Speciaal voor keiji van een buisje ::razz: .
Ik ga waarschijnlijk ook nog zoiets als Quintus maken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
28-10-09
Ik heb de WvM kappen tijdje geleden binnen gehad, de dag erna weer terug gestuurd. Paste voor geen meter.
Nu ga ik m'n kappen maar repareren. Ik heb nu tijd genoeg dus begin maar weer.
Vandaag de kappen aan elkaar gesmolten met een soldeerbout.
Ga een oude schadekap als donor gebruiken voor het ophangpunt bij de gaten (waar links het zwarte kapje zit). Heb hier alvast wat foto's.
Ik wil misschien wel de voorkap eraan vast polyesteren en booskijkers erin maken omdat er een ophangpuntje
onder de koplampen van de zwartekap van kapot is en booskijkers vin ik heeel mooi :).
Wel wil ik twee losse kanten houden dus ga ik misschien een naat maken aan de zijkant. Binnenkort meer updates.

Afbeelding
Afbeelding

30-03-10
Update! Heb ondertussen een dr80 op me brommer liggen, originele cilinder klein beetje kapot, zuiger was er erger aan toe, pistonpen heel gek gesleten. Hoorde ook gerammel. Waarschijnlijk gevolg van een warmloper lang geleden. Kon goedkoop een een dr80 komen dus die maar er onder ipv honen en andere zuiger. Inmiddels afgesteld en rijd nu 3 dagen goed. Lekkere cilinder voor op de weg. Lekker veel kracht onderin nu. Dus niet persee nodig om in powerband te rijden. Kappen zijn nogsteeds het zelfde. Heb er laatste tijd weinig zin in gehad. Nu wil ik hem voor de 18e helemaal gespoten en bestickerd hebben (voor brommersprint in etten-leur) Doe niet mee maar wil er wel met een mooie brommer naartoe.
Foto's van de zuiger enzo:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Alle foto's van dit probleem: http://img715.imageshack.us/g/dscf1472e.jpg
4-4-10
Blok is er weer onderuit, 2 warmlopers. De oorzaak weet ik nog niet. Thermostaat is gewoon goed. Olie krijgt hij genoeg denk ik. Misschien olie pompje kapot of ontsteking ofzo.
1-05-10
Nieuwe rechterbovenkuip, onderkuip is onderweg van Twannekuh. Onderkuipen moeten nog gespoten worden. Underseat moet aangepast worden, dan kan alles naar de stickerman. Blok moet ook nog opgebouwd worden. Nieuwe krukas lagers erin. Binnekort meer.
20-05-10
Blok loopt ondertussen een paar daagjes. Rijd lekker. Ben nu de onderkuipen aan het spuiten, staan in de primer. Morgen de zwarte lak er op. Daarna underseat aanpassen. Daar begin ik maandag aan. Dan kan hij naar de stickerboer en is hij eindelijk klaar. Begint nu wel op te schieten. Het mooie weer komt er ook aan dus dat is mooi :D

Hier wat foto's van de kappen in de primer (hele vage foto door de spuitnevel):
Afbeelding
22-05-10
Kappen net gespoten. Maandag is de underseat aan de beurt om gepolyesterd te worden.

Kappen:
Afbeelding
Afbeelding
24-05-10
Underseat gepolyesterd. Moet ik nog mooi schuren en plamuren dan kan hij gespoten worden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laatst bijgewerkt door vincenthermes op ma mei 24, 2010 8:42 pm, in totaal 18 keer bewerkt.

di feb 09, 2010 7:28 pm
Profiel
XLER8R
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: TZR Project; Vincent (TZR RedBull Mono+Underseat)
Wat een facking dik ding man!! :L:

di feb 09, 2010 7:37 pm
Profiel
Jeroenvs
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
gaaf hoor :OO: Woon je toevallig in de buurt van Heerewaarden of Wijk en aalburg :<>: ?

di feb 09, 2010 7:39 pm
Profiel
arnoahh
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Supervet. :OO:
Nette mono ook. :^^:

di feb 09, 2010 7:41 pm
Profiel
Hilbert
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
ha vincent ook maar effe je project hier geuploaded, veel succes met je kuip

Afbeelding

di feb 09, 2010 7:46 pm
Profiel
remondoo
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 0
Antwoord met een citaat
Netjes :D:

di feb 09, 2010 7:57 pm
Profiel
af1-racer
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
zo ziet er echt vet uit :thumright:

auto wheelies geen gebrek als je met de koppeling speelt :^^:

di feb 09, 2010 8:07 pm
Profiel
*Vincent*
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Ziet der strak uit man, alleen klopt je kontje niet volgens de lijnen van je brommer :{}:

di feb 09, 2010 8:26 pm
Profiel
Rutger.
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
seht gut aus!

di feb 09, 2010 8:30 pm
Profiel
vincenthermes
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Jeroenvs schreef:
gaaf hoor :OO: Woon je toevallig in de buurt van Heerewaarden of Wijk en aalburg :<>: ?

Nee ik woon tussen Breda en Roosendaal, dus die meetings die jij noemt kom ik niet, is me toch te ver weg ;)

di feb 09, 2010 8:55 pm
Profiel
vincenthermes
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
*Vincent* schreef:
Ziet der strak uit man, alleen klopt je kontje niet volgens de lijnen van je brommer :{}:

Wanneer klopt het dan wel volgens jou? Je origineel zadel klopt dan ook niet want die is gewoon plat.

di feb 09, 2010 8:57 pm
Profiel
*Vincent*
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Dat kontje klopt.

Laatst bijgewerkt door *Vincent* op di feb 09, 2010 9:23 pm, in totaal 2 keer bewerkt.

di feb 09, 2010 9:04 pm
Profiel
XLER8R
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Maar wél uber lelijk :^^:

di feb 09, 2010 9:08 pm
Profiel
vincenthermes
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
oja? doe aub dat plaatje wat kleiner ofzo? Dit verpest mijn pagina een beetje :D: Of kan een MOD dit voor me doen? O:-)

Ik vind het ong het zelfde, dat is gewoon zon kant en klare mono van wim. Het enige is dat de mijne korter is (origineel) origineel zadel en de mijne heeft een hoek bovenop. De inhammen voor de passagiers greep zijn weg bij mij maar die zie ik hier ook niet?

Dus wat is er aan de lijnen anders als deze?

Laatst bijgewerkt door vincenthermes op di feb 09, 2010 9:17 pm, in totaal 2 keer bewerkt.

di feb 09, 2010 9:10 pm
Profiel
XLER8R
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Ja idd, die van Vincent*sterretje is veel te lang, die heeft juist neit de lijnen.

di feb 09, 2010 9:12 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 64 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende