Hallo allemaal ik ben anne-siemen aka 0killer1(niet vragen waarom
),
Ik ben nieuw op dit forum en ik dacht laat ik eens mijn project hier op zetten.
Het begon alsvolgt:
Dit ding gekocht, liep echt echt echt echt heeeeeeeeeel erg kut. De jongen waarvan ik hem gekocht zei dat het een kwestie van afstellen was, nou afstellen mijn aars. de ontsteking die erin zat hoorde niet eens bij het blok, tussen ontsteking en vliegwiel zat wel 1 cm speling en de de lagers, cilinder en keeringen waren helemaal verrot.
Dus ik zoeken op internet voor tips, kwam ik hier uit.
zag dat het mogelijk was om het frame aan te passen voor AM6, dus even mijn vader gevraagd of hij mijn frame wou verlassen.
Toen zag mijn brom er zo uit:
Setup toen:
17,5mm carb dell
50cc van motorhispania(blok ook)
MK uitlaatje
orgineel uitgeboord luchtfilter
Ik vond de brommer dus niet zo mooi, daarom paar leuke kappen gekocht.
lijstje om te doen:
Yamaha R6 achterkuip
[x]Yamaha R6 undertail
[x]Yamaha R6 achterlicht
[x]Rode velg striping
[x]Ander stuur(vlakke)
AM6 blok
[x]Michelin pilot sporty voor +achter
[x]andere onderkuip bij blok
70cc cil
21mm carb
polyesteren [bezig]
Alles spuiten (glansend zwart met rode striping)
USD voorvork
Witte banden striping
Yamaha R6 zitje
Tank en kap overlaten lopen...
Frame aangepast ben nu beZig met polyester:
Foto's zijn van slechte kwaliteit en kleuren lijken anders
wordt aan gewerkt.
Beetje vies, vandaag genomen komt dus door regen + geen spatbord achter
Ik reed dus gister netjes over een brom/fietspad, midden in de stad, waar geen auto's mogen komen.. hoor ik ineens een sirene, kijk ik achterom zie ik een politie auto met: STOP POLITIE!, dus ik stoppen. komt die agent aanlopen, zonder zich te legitimeren en zegt tegen mij wat een onlogische route om te rijden, waarop ik zeg: ik ben aan het toeren. zegt die agent tegen mij: ach doe normaal jong VENT, dat is niet zo. ik zeg wel waar, zegt hij ach rot toch op vent, dus ik zeg zo van meneer kunt even normaal tegen mij praten, zegt hij gewoon keihard NEE! Was echt pist, gaat het dus om mijn kenteken
hij was niet goed zichtbaar volgens meneer en mevrouw agent, terwijl ik hem een paar dagen geleden nog naar beneden heb gedaan
en dat "niet zo netjes" taalgebruik was omdat ze dachten dat ik wou vluchten. dat is niet zo:p Ik ga zeker bezwaar aan tekenen, alleen ik hoop dat het wat uitmaakt
Kenteken zit nog precies zoals toen. mijn vader snapte het ook niet van de boete.
Tips en ideeen zijn welkom
Updates volgen nog!