rs50 nm van rs 99. frame gespoten
Aangezien ik met een gebroken enkel zit nu en ik me nogal verveel ga ik mijn rsje uitelkaar halen en opknappen.
Het was eig helemaal niet de bedoeling meer om hem uit elkaar te gaan halen aangezien ik over 2 weken 18 word maar de komende 6 weken mag en kan ik nog niet rijden, en de yamaha van mn broer heb ik ook weer klaar dus begint de verveling al snel weer.
ook zal de verkoopprijs er natuurlijk niet slechter op worden.
voor het uiterlijk heb ik nog weinig ideen behalve dat hij wel clean moet blijven met weinig stickers e.d.
als idee voor de kleur heb ik oranje van de Renault megane Sport
http://www.motorpoint.com.au/editorImag ... _sport.jpgideen zijn altijd welkom uiteraard!
setup zoals die nu is wss ga ik er niks aan veranderen behalve een andere pijp als ik een leuke tegenkom.
Roze Top 74.9cc
21 delli
ori membraan weer, vl6 had ik die was na 1500 km dood ( waren 2 schroefjes los getrild van de plaatjes en dus klepjes helemaal verrot)
ori pijp
ori ontstekeing
TP platen+veren
dingen die ik ga doen / vervangen:
-plastic mooi maken= andere kleur(weet nog niet precies wat)
-velgen een kleur geven
-evt frame+brug e.d. zwart of andere kleur maken
-remklauwen weer rood (een of andere debiel heeft de klauw voor ooit groen gespoten
)
- schijven v+a vervangen
-balhoofdlagers
-contactslot
-wiellagers v+a
-veertje in het blok die het schakelpedaal weer naar de normale positie brengt vervangen (in het linker carter) en mss de hele bak van mijn reserve blok overzetten die heeft minder gelopen, de synchro mesh is niet 100% meer nu, zonder tussengas terugschakelen vind ie nu niet fijn.
-een niet ingeslagen koppelingshuis ook van reserve blok
- kogel gewrichtjes schakelsetje
ben vast nog wat vergeten dat volgt nog.
foto erbij zoals die nu is : schade die erop zit komt door een collega van me, die kwam erachter dat als je schrikt in een bocht het niet handig is volgas de voorrem in te knijpen.
update: frame gespoten, denk toch dat het plastic weer blauw word en op me werk spuiten, velgen, vork en brug nog niet helemaal zeker over.