HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu zo jan 05, 2025 2:40 pm

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 134 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
 ~White Team 80~~ setup wijziging 
Auteur Bericht
JoriRS
ApriliaForum Member

Bericht ~White Team 80~~ setup wijziging
hallowaa
Dit project is al eerder gepost, maar die had ik verwijderd omdat ik hem ook op een andere site post, en het erg onoverzichtelijk voor me werd.
Aangezien ik daar altijd spijd van heb gehad wil ik hem graag weer posten en hem deze keer ook helemaal afmaken O:-)

magoed, laat ik maar weer beginnen :_:

Ik ben Joris 16 jaar. Ik woon in Lutten , dat ligt vlakbij slagharen(bekend van ponyark)

toen ik 11 of 12 was heb ik 2 scooters gehad
alle twee waren het honda scoopy's
het was een rode
en een blauwe
Toen ik 14 was vond ik het welis tijd worden voor een brommertje om op rond te crossen door de bouw.Dit is uiteindelijk een aprilia sr www geworden op precies mijn 15e verjaardag, waar ik 1,5jaar lang aan heb lopen beunen en wel tot een mooi resultaat heb gebragd.

fototje vand de sr:

Afbeelding

maar na 1,5 jaar was ik de scooter wel zat en wou ik wat anders.
een kameraad van me had een al wat verrote aprila rs extrema tekoop die hij graag kwijt wou en het geld voor zijn sprinter te gebruiken, maar toen kwam ik met het aanbod om zijn rs tegen mijn sr te ruilen.
Achteraf ben ik er wat op achteruit gegaan maar ik ben ervan overtuigd dat het iets leuks gaat worden :00:

Zo gezegd zo gedaan

Dat was deze rs:

Afbeelding

Mijn bedoeling is om hem tog lekker hard te laten lopen en hem te voorzien van een nieuw laagje lak, en er nog wat dingetjes aan te veranderen met polyester.

Toen ik met het ding thuiskwam direkt de oude kleren aangetrokken en het ding helemaal uitmekaar gesloopt op achterbrug na.
er bleek nogal wat aan te mankeren, zo was de voorvelg + remschijf krom en een heel klein slagje in een vorkpoot.
Maar er zat een bijna 2e complete rs aan onderdelen bij waar een goede voorvelg en een nog mooie remschijf op zat, dus dat was alweer dik voormekaar.
Maar het complete achteremsysteem zat niet op de brommer.
dat lag nog bij de eigenaar voor de eigenaar waar ik hem weg heb.
dat is een redelijk bekende van mijn broer maar tog spreken we hem nooit dus daar moeten we nog even achteraan zeuren om dat spul te krijgen.

ook zat er een am6 blok onder maar orgineel hoord er een am5 blok onder.
het probleem van als er een am6 blok onder zit is dat de ketting dan scheef gaat lopen.
ook even een andere achtervelg erop gedaan die 100% recht is en een betere kwaliteit band heefd.
Toen kwam mijn broer een leuk am5 blokje tegen voor een vrij mooie prijs, dus die gekocht :D

na het slopen en alvast schuren en de 1e laag polyester op de monoseat van het hok :D: :

jaaa ik weet dat ik er veel pur op hep gedaan :Y:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Blokje binnen :L: :

Afbeelding

Metrakit Prorace A.J. tuned
doppler race krukas
skf c4 lagers
binnenkop bewerkt voor hogere timing
5 plaats koppeling

met het blokje is 18,7 pk gescored en hier heb ik later ook nog een grafiek van gevonden

die 18,7 pk was met een lek membraan, dus er zit nog meer in: :00:

de grafiek:

Afbeelding

a.j. tuned
Afbeelding

toen maaris het blokje onder de rs gaan beunen:

Afbeelding

nu kan ik nietmeer verder, want ik moet eerst nieuwe spullen heben.

Mijn broer heeft ook een leuk bromertje gecreërd, met een leuke setup, en hij gaat zijn mhr team80 laten bewerken en daar wil hij een opmaat uitlaat bij heben en een grotere carberateur en een malossi eprom ontsteking

fototje van zijn Aprilia RX met RS velgen.
Afbeelding

dus ik neem zijn Hpi binnenrotor, 24mm stage6 r/t , metrakit prorace uitlaat over voor een mooi prijsje:)
maar eerst nog even werken dames :X:

en een klein leistje met dingetjes die nog gekocht moeten worden :<>:

velglind
benzinekraan
achtertandwiel
ketting
bougie
bougiedop
KVS slang
KVS
koppelingskabel
gaskabel
filter
benzineslang
mengolie
blokolie
stuurgewichten
pakkingen
handvaten
spruitstuk

Dat is dan exclusief alle motorische dingen

adios :thumright:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

zoo
daar ben ik weer

Ik heb niet heel veel intresants te vertellen deze keer.

De HPI die ik van mijn broer zou overnemen blijft nog even op zijn brommer zitten. De malossi eprom die hij erop zou doen komt eerst even op mijn rs.

waarom?
omdat de eprom een minarelli horizontaal rotor is en geen am6 rotor.
dat heeft de vorige eigenaar waschijnlijk nieteens geweten.

magoed hij past gewoon wel maar mijn broer wil gewoon een die egt voor am6 is.

dit is de eprom waar eerst een poosje mee gereden gaat worden

Afbeelding

Afbeelding

De uitlaat die ik van hem overneem (de metrakit prorace)
hade we ook even van me broers brommer afgesloopt en onder mijn rs gehangen.
gewoon om ff en idee te krijgen :D

op foto lijkt de uitlaat helemaal kats veroest maar in werkelijkheid zit er een beetje oppervlakige roest op wat er zo weer word afgeveegd.
maar de uitlaat gaat bij mij tog een opknapbeurtje krijgen.

Afbeelding

verder heb ik het stuur nog een beetje op orde gebracht maar dat is nog niet klaar.

dit was het voor eerst.
laaterss :thumright:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MOjuhhhhh :D

Toen we de eprom op me broers brommer haden gedaan om ff te proberen bleek dat hij het niet deed

De eprom is tijdens de verzending kapot gegaan doordat hij niet goed was verpakt en in het doosje heen en weer hobbelde.
Maar het is allemaal als volwassenen met de vorige eigenaar afgehandeld dus niks aan de hand.

en ik heb vanmorgen ff nieuwe tandwielen en ketting gehaald

Afbeelding

Op dinsdag is mijn broer altijd vrij en ik had maar een halve dag school.
en toen werd joris ineens heel blij:D
Want me broer zij.... Hee we gaan ff je rs aan de loop maken.

Dus wij drekt de schuur ingegaan om te beunen

en jahoor hij loopt :D
maar hep nog geen kvs slang dus moet nog ff gehaald worden, en dan maaris kijken wat hij doet.

Alles ff opgehangen
Afbeelding

setup nu:
Metrakit Prorace A.J. Tuned
24mm s6 r/t uitvoering
MRD koppeling
Metrakit Prorace uitlaat
HPI 06 binnenrotor
Doppler RACE Krukas
malossi vl6 membraan
aangepast mbx spruitstuk

ik hep een filmpje dat we 1 keer door de straat gingen, die komt mischien nog.

en ook heb ik de monoseat half in de plamuur staan dus daar ben ik ook druk mee bezig

als iemand nog een leuke kleurencombo weet dan mag je dat wel ff vermelden bij reacties:P
Ik zit zelf te denken aan rood met wit.

Het achterremspul is ook al 1 stapje dichter bij mij(als het goed is)
dus daar moet ik nogsteeds ff achteraan, want je wil wel goede remmen hebben met deze setup :_:

dit was hem weer

laaaterss

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nog een fototje ff ertussen hoe hij nu is :D

Afbeelding

Hij loopt nu al ziekelijk hard :D , de ontsteking staat nu op 3,5mm voorontsteking, maar nog ff proberen op 3,8
verder nog ff goede sproeier erin en luchtschroef goed draaien.

laaters

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FILMPJEE :D

Dit is btw met een conti crx inlaatset.

http://www.youtube.com/watch?v=EwjkmGoaIqA&eurl=http://www.youtube.com/my_videos_edit2

laters

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

moiiiiii

k'hep een poos op de rs rond gereden, en er ff tijdeleik een oude kappenset opgehad.
Nou allemaal leuk en aardig totdat er nieuwe olie inkwam en ik dus voor de 1e keer de aftapbout eruit heb gehaald.
Deze ging er heel erg stroef uit, en toen ik hem er later weer in wou doen bleek hij dus kats dol te zijn :@:
dus dat is een probleem

Daarna begon de koppaking gigantisch te lekken dus heb ik de cilinder er is afgedraaid.

En toen heb ik mij heel erg bedacht.
Ik ga nu gwoon de hele brommer slopen en het frame laten stralen en spuiten en de vlegen ook.
K'ga gewoon alles van begin afaan opbouwen en alles wat me niet aanstaat vervangen of nieuwkopen of opknappen:)

Dus drekt het blokje maar gaan ontleden

en toen was koos blokloos.....
Afbeelding

En dan un boel fotos van de spuletjes

Afbeelding

Afbeelding

kelkje :D
Afbeelding

stage6 24mm r/t uitvoering die heel vies is op foto
Afbeelding

HAPIEEE :D
Afbeelding

van links naar rechts...
stdt 50, airsal70 vlinderpoort, hebo manston 50, tuned metrakit sp
Afbeelding

tandwieluhh+ketting
Afbeelding

en de prorace
op foto lijkt of er dikke warmloop sporen in ziten maar dat is in werkelijkheid egt NIET zo:)
Afbeelding

De prorace gaat de deur uit want daar gaat nietmeer mee worden gereden. Ik wil met een andere cilinder gaan rijden.
Welke is nog niet helemaal duidelijk....

nou dat was het dan wel weer

laters

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

moje:D

k'hep ff me cilinder en kop un beetje versierd
Afbeelding

ook hebik de uitlaatpoort mooi glad gemaakt en half gepolijst :^^:

De cilinder word btw niet meer verkocht maar ik hou hem gewoon, omdat het een mooie combi is bij m'n uitlaat en koppeling :)
Wel komt er een nieuw zuigertje in..

Ik ga vanavond met men monoseat verder dus daar komen ook nog foto's van

ojah ok nog ff me rotor opgepoetst
Afbeelding

adios gemikos :Y:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

woojoo :^^:

Ik verveelde me ( zondag he :P )dus ben de brommer maar is vast wat gaan slopen...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vandeweek ff de velgen en voorfork eruit rossen en dan nog even wachten tot na de vakantie, want dan heb ik weer loon.
dus dan frame naar de straler brengen....

Ook ben ik nog ff bezig geweest met me monoseat..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er zitten nogal wat hobels en plekjes in dusjah dan ben ja natuurlijk plamuur nodig :DD:
Afbeelding

En dan nog een ideetje wat mij wel wat leek
jajaja het is paint ;)
ma ik snap geen kut van dat fotoshop, dus als iemand aardig is? :D

Afbeelding

En eindelijk hep ik me achterem bijna compleet...
moet alleen nog ff 2 rubers voor bij de zuigers heben.
k'hep al nieuwe remblokken enzo
Het kan nog wel een goede opknapbeurt gebuiken
Afbeelding

was't weer
laater

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

moi
hier ff weer wat pics:

En wascheinlijk ok de laatste voor eerst want de camera is naar de KA ....ER :@:
ma dat komt vast wer goed

Afbeelding
zoals zichtbaar is de zuiger vrij dood dus er komt een nieuwe in...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Me monoseat is ook al vrij strak op momen. Ik ga er vanavond mee verder en hoop hem deze week nog klaar te hebben.

Ook heb ik via een jonge uit me klas een testbank weten te regelen waar ik kan banken als ik zover ben :P
hij kan ook stralen, dus word mijn frame en velgen en achterbrug daar warschijnlek heen gebragd.

laaters

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

k'hep de camera van me broer ff gejat :00:

En ik hep een ontdekking gedaaan :D onder alle roest zat een metrakit prorace uitlaat XD

Afbeelding

Afbeelding

Die is dus helemaal ontroest en die kan binnenkort een laagje lak verwachten.

Me monoseat is ook bijna klaar, maar er zitten nog een paar hele kleine hoogte verschillen van voor naar achter dus dat wil ik nog wegwerken, en dan is hij klaar :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En deze borsteltjes zijn ideaaaaaaaaal
Afbeelding

Zo is hij ook nog geweest met een oude kappenset voordat hij uitmekaar ging XD keeeenker lelijk ;)
Afbeelding

Afbeelding

En zo staat hij op moment te wachten.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tevens ben ik samen met een kameraad bezig om een straalcabine te maken, wat voor mij egt ideaal is :D
we heben al een cabine nu moeten we nog ff een straal pistool ophale
k'hoop hem dinsdag klaar te hebben, dus dan kan ik drekt ff me velgen stralen

dat was het weer...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De straalcabine is klaar :D (teminste zo goed als)
gisteren een pistool en straalzand gehaald om het ff te proberen en het wil wel mooi.
alleen hade we een klein emmertje van 2 liter, dus dat is wel heel weinig
vanavond ff langs een ander bedrijf 50 kilo straalgrit ophalen:P

cilinder en kop maar gedaan:)(buitenkop wordt nog wel weer goud)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de kleine cabine :Y:
Afbeelding

pistool + grit
Afbeelding

Ook hep ik al een paar kleine dingetjes in de lak gezet

achteremschijf
Afbeelding

achterwielnaaf
Afbeelding

afstandshouder bij achtertandwiel
Afbeelding

stuurbuizen
Afbeelding

doppies voor om stuur op de kroonplaat te zetten
Afbeelding

stuurtje:D
Afbeelding

dat was het ff weer

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

waajoo

dr is weer wat gebeurd
Frame en velgen en achterbrug liggen nu bij de straler, dus dat is afwagten.

voorvork beugeltje gelakt plus versierd
Afbeelding

verder m'n voorvork half inmekaar zitten
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ook ff een dremel gehaald, omdat dat altijd met van alles en nog wat van pas kan kome.

Afbeelding

nogmeer borsteltjes :_:
Afbeelding

En lak voor weet ik veel wat dan ook :D
Afbeelding

stuurtje verder inmekaar gebeund
Afbeelding

schijf vast op de naaf gezet
schijf lijkt kk veroest op foto ma dat is dus niet zo.
Afbeelding

veersysteem klaargemaakt :D
Afbeelding

MK prorace koppelingsplaten + 8 veren
Afbeelding

dorst :00:
Afbeelding

radiateur is klaar
Afbeelding

M'n achterem is nu zo goed als compleet, ik moet alleen de klauw nog even mooi rood spuiten:)
Afbeelding

HU leeg doosje :@:
nouja t''waren dus keringen die in de voorvork zitten:)
Afbeelding

Ik heb meteen de dremel in het spruitstuk gezet:P alle randen eruit gehaald en mooi geflowd en hij word nog gepolijst
wasem weer
:thumleft:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hallo
Al een poosje niks meer laten horen maar tog wel bezig geweest.
zo had ik mijn frame al gespoten, maar dat was mis gegaan. :@:
Nadat hij mooi in de primer en lak stond wou ik er natuurlijk blanke lak overheen doen. Maar dat bleek achteraf kats de verkeerde blanke lak te zijn dus de complete laklaag wat er al opzat viel er zo weer vanaf. :@:
dus dikke kut zooi, en heel veel tijd en geld voor niks.
majah frame staat alweer bij de straler dus daar begin ik gewoon helemaal overnieuw mee.
mijn achterbrug is overegens wel klaar
Afbeelding

Afbeelding

En gister h ep ik ff m'n uitlaat in de lak gezet omdat die ook alweer wou beginnen met roesten en dat vond ik niet zo lief van de uitlaat :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen vond ik het wel is leuk om even bij de straler langs te gaan om te kijken hoever hij met mijn velgen was.
Daar aangekomen bleek dat ze klaar waren :D Hij zij dat het een hele klus was omdat ze gecoat waren. (de reden dat ik ze heb weggebragd)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
dus die kunnen ook binnenkort een laag lak verwachten :P

Ook nog ff een paar blauwe monster energy blikken om me voorvork heen gepleurd.

Afbeelding

Afbeelding

En zo ligt het er nu bij te wachten tot de baas geld en z'n frame trug heeft.

Afbeelding

laters

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

wajooooo :D

Nadat het me mis is gegaan met m'n frame, heb ik even nietzoveel zin om met de rs verder te gaan. Dus ik ga binnekort ff me frame voor de 2e keer van de straler ophalen, en dan zet ik hem mooi op me kamer neer voor eerst. Ik ga eerst nu een hele hoop geld sparen.

Aangezien ik de RX van m'n broer er wel heen zielig bij vond staan, en mijn broer helemaal geen zin meer heeft om er mee bezig te gaan heb ik de hpi, 24mm, prorace uitlaat en mrd koppeling van mijn kamer afgehaald, en ben ik de RX weer helemaal op gaan bouwen.
na 3,5 uur beunen liep hij weer:) alleen het zit nog niet erg mee met de koppeling.

hier een paar foto's van hoe ik hem vanmorgen in mekaar had zitten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

.er zit nu alleen nog wat roest op de voorvork poot, maar dat ga ik er binnenkort afhalen.

set-up van de rx nu:

Malossi MHR TEAM 80 untuned
Metrakit Prorace uitlaat
Malossi MHR vl6 >>> conti CRX membraan
MBX MHR geflowed + gepolijst. >>> conti CRX spruitstuk
24mm stage6 R/T Black edition + kelk knetter hard gepolijst:P
Rito krukkas + c4 lagers
Metrakit MRD Koppelingsplaten + MRD rode veren
am6 carters >inlaat gepolijst
njah k'moet nu alleen nog ff het probleem van de koppeling oplossen mar dat komt wel goed.

laaters

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HHHHHHallo :{-):

weer vanalles gebeurd:D en dat levert dan ook een leuke updeat...

zo is mijn frame eindelijk weer klaar :_:
Afbeelding

Daarna maar meteen de velgen ook meegedaan aangezien de schuur tog in spuit status was,,,,, :00:
Afbeelding

Toen het hele spul uit laten harden op me slaapkamer en ff voor de foto bij mekaar gezet
Afbeelding

Afbeelding

En als je tog foto's aan het make bent moete de spelende hondjes er ook maar meteen op. :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de volgende dag was het zoon mooi weer dat ik het spul naar beneden heb gebracht om het deels te gaan beginnen met opbouwen:D

Hier al voorvork en achterbrug erin.
Afbeelding

Afbeelding

Meteen maar even cilinderkopje weer een prorace look gegeven aangezien het anders net een sp lijkt :D
Afbeelding

radiateur beugeltje:
Afbeelding

Hier me achterveertje voor een deel klaar.
De nog kaal stalen delen zijn nu zwart.
Afbeelding

Daarna voor de lol maar ff tank en monoseat erop gelegd:) Om ff weer het idee te krijgen dat het een brommer is. O:-)
Afbeelding

Afbeelding

veersysteem erop gebeunt
Afbeelding

samen met de afgemaakte veer :D
zit trouwens wel wat smeer bij de bout, maar dat is er al weer af...
Afbeelding

Toen vond ik het wel mooi geweest want het was al laat en donker. Maar al met al mooi weer wat opgeschoten.
Voordat alles de schuur in ging wou ik nog even wat foto's van het geheel maken :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik moet b.t.w. nu echt eerst banden erom leggen want nu kan ik hem niet verrijden natuurlijk.

Toen alles opgeruimt, en met wat hulp van me broer de brommer zonder de grond aangeraakt te hebben verplaatst op zijn warme en zachte ondergrond:D

Afbeelding

En als laatste met de andere twee wielers :Y:
Afbeelding

dat wasem weer danmaar
loaaters

En dan is het avond en nog weer wat gedaan
dus nogmaar wat foto's

Ik was het gezeur met die brommer nou al zat dat hij d eheletijd maar op een kisje bier moest leunen, omdat hij anders omviel. :^^:

Dus maar ff snel een paddock inmekaar gebeunt :P
Afbeelding

Voor de veiligheid maar de achterwiel bouten geborgd tegen het lostrillen :Y:
Afbeelding

dt was't weer dan

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja goejendag heel ee'm :{-):

In de afgelopen tijd heb ik niet zo heel gek veel gedaan, Aangezien ik het druk heb met examens op school en het geld moest bewaard worden voor :d FEESTWEEK LUTTEN!! :d Dat is altijd mooi:P
Wel heb ik een paar bandjes erop gegooit. :^^:

Achter ligt een pirelli dragon supercorsa
Voor ligt een semi slik :P (word nog een michelin pilot sporty)

Afbeelding

Fototje van onze dagelijkse bezigheid. :Y:

Afbeelding

Verder hep ik mijn monoseat bbbbbbiiiiijjjjnnnaa af
Op foto lijkt het wat hoekig maar is lekker puh niet zo.

Afbeelding

En dan nog maar wat fooootoootjus :::::

Afbeelding

Afbeelding

achterkantjeh

Afbeelding

En als laatste de auto van m,n broer :P

Afbeelding

adios
:^^:

Laatst bijgewerkt door JoriRS op ma jun 08, 2009 1:56 pm, in totaal 14 keer bewerkt.

do apr 09, 2009 4:26 pm
Profiel
bouran
ApriliaForum Member

Bericht Re: ~White Prorace~~
ziet er goed uit !

do apr 09, 2009 6:58 pm
Profiel WWW
ThomaSBK
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 0
haha die monster energy dinge :P

do apr 09, 2009 7:04 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
rs99
ApriliaForum Member

mooi project :thumleft: , wat is dat voor suzu :<>:

do apr 09, 2009 7:14 pm
Profiel
af1-racer
ApriliaForum Member

ziet er echt netjes uit :thumright:
alleen je had beter je project pagina gewoon kunnen laten staan ;)
die crosser is toch een suzuki rm 125

auto wheelies geen gebrek als je met de koppeling speelt :^^:

do apr 09, 2009 9:57 pm
Profiel
rs99
ApriliaForum Member

2003 ergens gokje

do apr 09, 2009 11:23 pm
Profiel
JoriRS
ApriliaForum Member

af1-racer schreef:
ziet er echt netjes uit :thumright:
alleen je had beter je project pagina gewoon kunnen laten staan ;)
die crosser is toch een suzuki rm 125

tnx :^^:

jah is idd een rm 125 uit 2000

vr apr 10, 2009 10:03 am
Profiel
aaron-tuareg
ApriliaForum Member

Bericht Re: ~White Prorace~~ op wielen
mooi ding

ga ik wel volgen ;)

ma apr 13, 2009 4:11 pm
Profiel
Racekees
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 16
Zit een lekker sinaasappelhuidje op je velgen joh :^^:

ma apr 13, 2009 5:04 pm
Profiel
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member

ja idd je velgen zien er niet egt netjes uit :00/:
maar je gaat wel goed te werk :^^: blijf m volgen ;)

ma apr 13, 2009 5:33 pm
Profiel
JoriRS
ApriliaForum Member

velgen zijn zo grof omdat er heel erg lang met het straalpistool op is gezeten.
Dat komt omdat er een coating op zat en het daarom heel lang heeft geduurt met stralen waardoor het veel groffer uit heeft gepakt met stralen.
Is erg jammer maja het is niet anders.
verder zijn de velgen wel mooi. :D

ma apr 13, 2009 6:24 pm
Profiel
Mikeeee
ApriliaForum Member

dat geluid op dat filmpje :L:

Ex-jes: DERBI GPR 50 Racing Red 05' / Aprilia RS50 MY 07 Spains no'1 / Rieju KTM SX 50 Crossbrommer

ma apr 13, 2009 10:37 pm
Profiel
Damian-V
ApriliaForum Member

mooi brom, en zo'n speelmat heb ik ook nog gehad :D:

di apr 14, 2009 7:57 pm
Profiel WWW
JoriRS
ApriliaForum Member

agja zolang de velgen maar niet beschadigen :D

wo apr 15, 2009 11:08 am
Profiel
Itakura
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 19
nou, al verder? ben benieuwd :^^:

wo apr 22, 2009 9:26 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 134 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende