Auteur |
Bericht |
theredone51
ApriliaForum Member
|
is dat gepolijst? :S eerder opgeschuurt
|
di apr 19, 2005 6:02 pm |
|
|
apriliars50power
ApriliaForum Member
|
Nog een beetje dof maar je kan wel zien dat het gepolijst is hoor,, komt denk ik ook doordat de rest van de velg gewoon nog zwart is. Dan heb je er een andere kijk op.. maar wel mooi hoor!
|
di apr 19, 2005 6:09 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
mja...veel verder krijg je het niet, hoor...het blijft een vrij onedele legering, vandaar dat het effect niet optimaal is, maar het glimt wel mooi in het echt en bovendien komt het accent op het oranje te liggen, en niet op de velgrand...
trouwens sjouke: nog bedankt voor je goede advies!!
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
di apr 19, 2005 10:32 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
Citaat: ik zou die beugel ook ff aanpassen, is mss wel mooier
het probleem is dat het wel lijkt alsof het door het verhitten bij de coater zo vergroot is, want eerst paste het perfect...
heeft iemand misschien een tip hoe ik dit het beste weer goed kan krijgen???
|
di apr 19, 2005 10:39 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
vandaag velgje gespoten aan de rechterkant, ziet er echt goed uit...nu nog ff stickers en blanke lak en weer erop leggen
|
wo apr 20, 2005 6:07 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
hier dus een fototje ho die er nu bij staat...morgen stickers en blanke lak(eerst maar eens goed uit laten harden)
Bijlagen:
velg gespoten.JPG [ 93.62 KiB | 3031 keer bekeken ]
|
wo apr 20, 2005 6:57 pm |
|
|
apriliars50power
ApriliaForum Member
|
blink blink prachtig!
|
wo apr 20, 2005 7:53 pm |
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
mmm dat je het venrieltje mee hebt gespoten ben ik persoonlijk niet zo weg van... Maar het totaal zal er zeker opvallend uit komen te zien
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
wo apr 20, 2005 9:09 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
Citaat: mmm dat je het venrieltje mee hebt gespoten ben ik persoonlijk niet zo weg van
das niet meegespoten, maar ik heb de afplaktape er nog niet afgehaald, omdat ik toch nog blanke lak moet spuiten..
|
wo apr 20, 2005 11:03 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Hmmm kvind ut allemaal maar een rommeltje... Had dan je frame gecoat en die kleine onzin dingetjes overgespoten... Heb je veel meer aan.
En iedereen kijkt je na omdat je nu de hele regenboog op je brommer hebt.
Ik ga toevallig ook me brommer Zwart Oranje spuiten. ff fotosoepje:
Maar ik ben benieuw naar het uiteindelijk resultaat, dat zal wel mooi worden :)
Ook leuk dat je een ninja twinner erop hebt.
|
do apr 21, 2005 8:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
Citaat: En iedereen kijkt je na omdat je nu de hele regenboog op je brommer hebt.
uhh, ik heb volgens mij maar een paar kleuren erin zitten hoor, hoofdkleur word metallic zwart, oranje accenten en witte stickers, als jij dat een regenboog vind, maar als ik die fotoshop van je zie dan heb je volgens mij toch een stuk meer kleuren erop zitten dan ik (of ligt dat aan mij).....
|
do apr 21, 2005 10:58 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
en die kleine dingetje moesten juist gecoat worden omdat ze:
1. ronde voorwerpen zijn , dus heel kut te spuiten
2. te roestig waren om fatsoenlijk goed te krijgen
3. nu roest het nooit meer
4. het eindresultaat is mooier dan spuiten
5. het is 10 keer zo stevig als normale lak...
|
do apr 21, 2005 11:02 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
vanmiddag spuiten en stickeren van mun achtervelg ff afgemaakt... en ook mun kappen er maar weer eens opgezet, dan kunnen we in ieder geval weer zeggen dak een RS heb...
|
do apr 21, 2005 11:17 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Bidgestone en dunlop stickers ? beetje rare combo maar ziet er wel mooi uit.
|
vr apr 22, 2005 7:58 am |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
ja das waar, maar ik moest kiezen, want ik kon geen dunlop-velgrandstickers krijgen en ook geen bridgestone-velgstickers, dus ik had geen keus....
maar het resultaat is wel mooi geworden vin ik
|
vr apr 22, 2005 8:05 am |
|
|
|