Auteur |
Bericht |
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Re: Moneybuy's Rieju RS2 PRO project.
Moooi ding man! zeker netjes geworden!
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
za maart 03, 2012 11:17 am |
Persoonlijk album
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
moneybuy schreef: Zo stond hij erbij bij de SBNN meeting Bijlage: img1439797569.jpeg Toen er nauwelijks bladeren lagen bedoel je?
za maart 03, 2012 1:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
moneybuy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 01, 2011 9:07 am Berichten: 896 Woonplaats: beilen
|
marien schreef: moneybuy schreef: Zo stond hij erbij bij de SBNN meeting Bijlage: img1439797569.jpeg Toen er nauwelijks bladeren lagen bedoel je? haha ja Maar was totaal niet glad Zal de boel morgen eens updaten met info;) Heb hem opnieuw laten spuiten kun je ook wel zien op deze foto:P
_________________ Een auto is net een vrouw. Tegen de tijd dat je de asbak vol hebt moet je hem in ruilen op een andere...
Rieju RS2 Matrix Pro 70cc MK Pro Race 2 Tuned
|
za maart 03, 2012 1:41 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
welke foto? was je ermee geflikkerd dan?
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
za maart 03, 2012 1:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
moneybuy
ApriliaForum Member
|
das al tijdje terug:P nee ik had de eerste keer action spuitbusjes gebruikt toen ben ik op me muil gegaan:P en een week later is er iemand met een fiets tegenaangereden:P terwijl hij geparkeert stond dus heb mooi mijn val schade ook bij de verzekering opgegeven zal wel ff de foto's opzoeken Van het verzekerde geld heb ik de voorkap/achterkap/tank NIEUW gekocht en heb de 2 zijkappen waar nauwelijks tot geen schade aanzat door een prof laten spuiten
_________________ Een auto is net een vrouw. Tegen de tijd dat je de asbak vol hebt moet je hem in ruilen op een andere...
|
za maart 03, 2012 1:50 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
de eerste keer met die action busjes was ook echt om te huilen een sinaasappel huid was er niks bij
za maart 03, 2012 2:08 pm |
|
|
moneybuy
ApriliaForum Member
|
MartinW schreef: de eerste keer met die action busjes was ook echt om te huilen een sinaasappel huid was er niks bij Dat kwam omdat de lak op mekaar ging reageren:( vooral op de tank heb de oude kappen nog wel:P Hou ik voor de winter;)
|
za maart 03, 2012 2:08 pm |
|
|
stefan rs2
ApriliaForum Member
|
Jij hebt toevallig niet het rechter driehoek kapje dubbel liggen:P?
|
wo maart 28, 2012 11:03 pm |
|
|
moneybuy
ApriliaForum Member
|
nee heb alle kappen 2x bijhalve de zijkappen en die driehoek kappen:P
|
do maart 29, 2012 7:14 am |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Wat is hier een project aan?
do maart 29, 2012 10:55 am |
Persoonlijk album
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
wat boeit het?
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
do maart 29, 2012 12:45 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
Dat hij het bij projecten zet, dat boeit het. Ga jij nou maar eens wat nuttigs melden
do maart 29, 2012 4:13 pm |
Persoonlijk album
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
FlorisFerrari schreef: wat boeit het? sup floris
do maart 29, 2012 4:50 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
|
marien schreef: Dat hij het bij projecten zet, dat boeit het. Ga jij nou maar eens wat nuttigs melden nee jou opmerking is lekker nuttig als je het zo graag wilt melden doe je dat toch lekker via pb
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
do maart 29, 2012 5:30 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
|
Kristian-M schreef: FlorisFerrari schreef: wat boeit het? sup floris
|
do maart 29, 2012 5:30 pm |
|
|
|