Auteur |
Bericht |
RS Nera
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 16, 2007 1:54 pm Berichten: 1558 Woonplaats: Zandbergen
|
hoe bevalt die yss schokbreker? Dat ding is wel lekker goedkoop, kvraag me af hoe het rijd tgo ori 
_________________ RS Nera Project GSX 750 project Mito mini project Kawasaki GPX 600 R BMW F800R
|
do dec 13, 2007 2:11 pm |
|
 |
streetfighter-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 17, 2007 12:17 pm Berichten: 89 Woonplaats: hoogvliet
|
@ sbk replica; ziet er leuk uit je nieuwe projectje  en me buurman heet patrick
@razor; ook bedankt  en die scr zit inmiddels onder me derbi senda, en heb jij die simonini getest dan ofso, want ik kan er bijna geen info over vinden ?  dus het leek me wel wat en er moet toch even iemand hier op het forum proberen wat erin zit
@rs nera; dat goedkope valt ook wel mee, er zijn idd duurdere  maar ik vind het een mooi dingetje, en hij was in hardheid verstelbaar dus daarom heb ik hem gekocht.  hij zit er nog niet onder, ik moet nog even busjes draaien maar dan moet ik eerst me werkbank opruimen en daar heb ik geen zin in 
|
do dec 13, 2007 10:43 pm |
|
 |
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
ziet er tot zover super uit  ook kontje mooi strak.
maar zou je de foto's miss niet anders kunne uploade of gewoon via apriliaforum zelf hij laad namelijk zeer langzaam 
|
do dec 13, 2007 10:44 pm |
|
 |
streetfighter-rs
ApriliaForum Member
|
bedankt, en ik zal even kijken hoe dat werkt via apriliaforum zelf 
|
do dec 13, 2007 10:47 pm |
|
 |
melvin_rs
ApriliaForum Member
|
mooi want ik vind dat dat namelijk stukke sneller graat de foto's moete gewoon niet te groot zijn. anders kun je ze alsnog niet uploade dus altijd ff verkleine via paint ofzo
|
do dec 13, 2007 10:55 pm |
|
 |
RS3003
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 02, 2007 11:39 am Berichten: 269 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Almere
|
ziet er zeker goed uit
maar hoe gaat het nu verder met je project??
_________________ RS3003 oude project page is verkocht foto's oude rsjeee old project page sold My Aprilia Pegaso
|
za jan 05, 2008 5:58 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
heb je toevallig nog meer fotos van die yss schokbreker ?
en hoe ken je dat geval instellen , weet dat een fournales veer op te pompen is , maar die is beetje heel duur 
|
za jan 05, 2008 6:53 pm |
|
 |
streetfighter-rs
ApriliaForum Member
|
ja sorry mensen de update duurt iets langer dan gepland  , maar als die komt staat er wel veel in als het goed is  en die yss schokbreker heb ik nu even niet meer fotos van , maar je kan hem verstellen door een stelmoer zegmaar  boven de veer zitten 2"moeren" en die kan je dan strakker aandraaien
|
zo jan 06, 2008 2:24 am |
|
 |
P.O.C. Tom
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 02, 2007 8:38 am Berichten: 1094 Woonplaats: veldhoven
|
ziet er allemaal goed uit  Ben wel benieuwd naar het eind resultaat en de prestatie.
_________________ Wat zet jouw brommer apart? Beunhaas Brouwer
|
zo jan 06, 2008 1:40 pm |
|
 |
y0ur1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 15, 2007 4:22 pm Berichten: 608 Woonplaats: Ridderkerk
|
Heb gisteren zieke filmpjes gezien van een Simonini kitje 
_________________ Aprilia the best, so fcuk the rest
|
zo jan 06, 2008 2:07 pm |
|
 |
razor
ApriliaForum Member
|
streetfighter-rs schreef: @ sbk replica; ziet er leuk uit je nieuwe projectje  en me buurman heet patrick @razor; ook bedankt  en die scr zit inmiddels onder me derbi senda, en heb jij die simonini getest dan ofso, want ik kan er bijna geen info over vinden ?  dus het leek me wel wat en er moet toch even iemand hier op het forum proberen wat erin zit @rs nera; dat goedkope valt ook wel mee, er zijn idd duurdere  maar ik vind het een mooi dingetje, en hij was in hardheid verstelbaar dus daarom heb ik hem gekocht.  hij zit er nog niet onder, ik moet nog even busjes draaien maar dan moet ik eerst me werkbank opruimen en daar heb ik geen zin in 
Ja simonini zal best leuk lopen maar dat zal meer door zijn 90cc komen dan door zijn mooie poort-timing. Hij heeft een gewone ovale uitlaatpoort... nou dat al nooit zo efficient zijn (voor het vermogen dan..) vergeleken met vlinder of fluitpoorten.
Daarbij komt nog dat ik wel eens wat heb rondgevraagd en gemaild en dat die simonini ook niet bijzonder strak getimed is.
Ik heb zelf ook nog nooit iemand met die kit zien rijden, en mr Pro Tuning zei 2 jaar geleden al dat ze bezig waren met een sprinter met die cilinder maar tot dusver nog nooit resultaten gezien...
|
zo jan 06, 2008 3:34 pm |
|
 |
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
khoorde vrijdag van race kees dat de simonini ook erg vast loop gevoelig is, vraag hem eens hoe of wat.. volgens mij heeft hij weleens zoon ding zien lopen als ik goed opgelet had op wet ie zij.
Gr.
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
zo jan 06, 2008 8:26 pm |
Persoonlijk album
|
 |
melvin_rs
ApriliaForum Member
|
doe nogs wat aan die fotos upload ze gewoon via apriliafrum zelf  gaat sneller 
|
zo jan 06, 2008 9:10 pm |
|
 |
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
simo heeft toch ook vlinderpoort? :|
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
zo jan 06, 2008 10:33 pm |
|
 |
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
sbk replica schreef: khoorde vrijdag van race kees dat de simonini ook erg vast loop gevoelig is, vraag hem eens hoe of wat.. volgens mij heeft hij weleens zoon ding zien lopen als ik goed opgelet had op wet ie zij.
Gr.
ja,,, wat niet bij "raceKees" 
zo jan 06, 2008 11:38 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|