Auteur |
Bericht |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
 Re: Aprilia RS black/green Project
noooo geen ninja twinner  dat ziet er niet uit
di maart 29, 2011 5:02 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RS50Rick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 11:48 pm Berichten: 699 Woonplaats: BE
|
Mooi werk, maar die Monsterstickers en kleuren komen zowat de spuigaten uit 
di maart 29, 2011 6:36 pm |
|
 |
Nancy-P
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 04, 2010 1:10 am Berichten: 67 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Almere
|
Ik vind het zo apart, de ene zegt dat monster al zo vaak wordt gedaan en andere vind het weer orgineel voor een RS!  Het gaat me trouwens niet echt om het Monster Energie ofzow. Zwart/Groen is het thema, dat logo geeft iets meer groene accenten. En zitten alleen 2 blikjes op me voorvork en een sticker op me tank straks, meer niet! 
_________________ Boem --๏̯͡๏--> Headshot!
|
wo maart 30, 2011 12:16 am |
Persoonlijk album
|
 |
mitchelvds
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr sep 10, 2010 8:54 pm Berichten: 319 Woonplaats: Barendrecht
|
nice nu nog de zijkappen ben benieuwd
_________________ IK HEB [/color][/size]aston martin DBrs50http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=16916
|
wo maart 30, 2011 6:29 pm |
|
 |
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
die blikjes op je vorkpoten = scoetertjoening  maar gaan jullie de kappen zelf spuiten in mei of wat is de bedoeling  ?
wo maart 30, 2011 6:59 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
hee die airmax had ik vroeger ook met groene veters 
wo maart 30, 2011 8:09 pm |
|
 |
Nancy-P
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 04, 2010 1:10 am Berichten: 67 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Almere
|
Sanno schreef: die blikjes op je vorkpoten = scoetertjoening  maar gaan jullie de kappen zelf spuiten in mei of wat is de bedoeling  ? Besloten om de overige kappen toch zelf te spuiten. 
|
wo maart 30, 2011 9:12 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Nancy-P
ApriliaForum Member
|
MartinW schreef: hee die airmax had ik vroeger ook met groene veters  De zwart met groene veters of de wit met groene veters? 
|
wo maart 30, 2011 9:14 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
Nancy-P schreef: MartinW schreef: hee die airmax had ik vroeger ook met groene veters  De zwart met groene veters of de wit met groene veters?  begrijpend lezen? 
_________________ bier is lekker
|
wo maart 30, 2011 10:04 pm |
|
 |
P.O.C. Tom
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 02, 2007 8:38 am Berichten: 1094 Woonplaats: veldhoven
|
MBgek schreef: Nancy-P schreef: MartinW schreef: hee die airmax had ik vroeger ook met groene veters  De zwart met groene veters of de wit met groene veters?  begrijpend lezen?  begrijpend lezen? In dit stukje tekst wordt er duidelijk onderschijd gemaakt tussen twee kleuren schoenen en hierbij is de over eenkomst dat ze beide groene veters hebben. Daarom zou dit weg gelaten kunnen worden om de verwarring bij de overige forumleden te verminderen. De vraag luidt zo: De zwarte of de witte airmax. Maar even serieus: vette shit, denk dat het allemaal wel goed komt met je zwart groen monstertje.
_________________ Wat zet jouw brommer apart? Beunhaas Brouwer
|
wo maart 30, 2011 10:32 pm |
|
 |
Nancy-P
ApriliaForum Member
|
De meest rechts zwarte airmax zaten ook een tijd groene veters in, vandaar! Maar goed! *nog 1 foto van de meeting bijgeplaatst* En ik kom wel bij de grond  Reed alleen net een stukje weg! 
|
wo maart 30, 2011 11:26 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
P.O.C. Tom schreef: begrijpend lezen? In dit stukje tekst wordt er duidelijk onderschijd gemaakt tussen twee kleuren schoenen en hierbij is de over eenkomst dat ze beide groene veters hebben. Daarom zou dit weg gelaten kunnen worden om de verwarring bij de overige forumleden te verminderen.
De vraag luidt zo: De zwarte of de witte airmax. Maar even serieus: vette shit, denk dat het allemaal wel goed komt met je zwart groen monstertje. De zwarte hebben geen groene veters, denk dat daniel daarom reageerde 
wo maart 30, 2011 11:37 pm |
|
 |
Nancy-P
ApriliaForum Member
|
Denk het ook maar voor de duidelijkheid dan maar, in die zwarte zaten groene veters  Maar goed tot zover de veters 
|
wo maart 30, 2011 11:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
haha terug naar de brommert 
wo maart 30, 2011 11:48 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
die witte maar je kuipen worden gewoon in de kleuren van de rest van je brommer gespoten?
do maart 31, 2011 1:28 am |
|
 |
|