Auteur |
Bericht |
jeRoenS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 17, 2007 8:31 pm Berichten: 600 Woonplaats: schagen
|
Re: rs50 - streetfighter
.[/quote] Wat een onzin kraam jij uit zeg, wat wou je nou eigenlijk afdraaien en de orginele ontsteking dan? de spoelen soms ? en een am6 vliegwiel kun je mischien hoogtens de starterkrans afhalen verder blijft er niet echt veel metaal over om af te draaien,[/quote] sta je nog van te kijken, ik had op men gpr ook men vliegwiel afgedraaid maar je haalt er zo 300 gram af
_________________ Verstand????..dat ben ik al jaren geleden verloren. 87ér vw jetta 1,3 If you mess wiht the best, you get swaffeld like the rest
|
wo feb 03, 2010 11:23 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Wat een onzin kraam jij uit zeg, wat wou je nou eigenlijk afdraaien en de orginele ontsteking dan? de spoelen soms ? en een am6 vliegwiel kun je mischien hoogtens de starterkrans afhalen verder blijft er niet echt veel metaal over om af te draaien,[/quote] sta je nog van te kijken, ik had op men gpr ook men vliegwiel afgedraaid maar je haalt er zo 300 gram af [/quote] Doe geen moeite het uit te leggen, hij weet het toch wel beter dan jij!
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
do feb 04, 2010 1:40 am |
|
|
knibbo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 18, 2008 8:19 pm Berichten: 435 Woonplaats: wieringerwerf
|
jos vd bel schreef: nasi-bami keihin kan je beter niet aan beginnen. onderin zijn ze amper af testellen en je vlotter blijft vaak hangen en moet je om de week bij stellen. heb ook zon stage nep ding hier liggen. wat een rampe carb. beter koop je een echte keihin of mikuni.
do feb 04, 2010 1:22 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
knibbo schreef: jos vd bel schreef: nasi-bami keihin kan je beter niet aan beginnen. onderin zijn ze amper af testellen en je vlotter blijft vaak hangen en moet je om de week bij stellen. heb ook zon stage nep ding hier liggen. wat een rampe carb. beter koop je een echte keihin of mikuni. falco had ook zo´n bami/keihin en dat ding was echt een ramp, pakkingen pasten er gewoon niet goed in, schroefdraad was gaar, en vlotter was gaar, gingen dell´ortho klein sproeiers in etc.
do feb 04, 2010 3:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
jos vd bel
ApriliaForum Member
|
dit is een betere, zit op de scooter van mijn neefje. ik heb die scooter toen ook afgestelt (125cc gilardoni getuned)
en dat ging gewoon goed, gaan ook gewoon keihin 6-kant sproeiers in. het is niet zo'n ding die op marktplaats nieuw 40 eu kost, gwn een oko oid.
_________________ mijn brum: http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=14800
|
do feb 04, 2010 4:01 pm |
|
|
knibbo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 18, 2008 8:19 pm Berichten: 435 Woonplaats: wieringerwerf
|
het blijft troep. ik heb dan een stage 6 ding, ze zijn gewoon niet goed af testellen. als je er nog IETS van wil maken moet je er een orgine keihin naald in zetten en een orgine mengbuis en een orginele gas schuif. dan is het al een stuk beter. maar dat spul wat er orgineel in zit is troep. onderin doet ie alleen maar bwoap en in het midden gebied krijg je hem ook nooit mooi afgesteld. heb daar ook al een zuiger mee gesloopt door een slechte afstelling in het middengebied. ik geloof ook wel dat ie et op een scooter wel goed doet want daar gebruik je bijna alleen maar je hoofdsproeier mee. en dat is wel goed af testellen.
do feb 04, 2010 4:05 pm |
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
Wat een onzin kraam jij uit zeg, wat wou je nou eigenlijk afdraaien en de orginele ontsteking dan? de spoelen soms ? en een am6 vliegwiel kun je mischien hoogtens de starterkrans afhalen verder blijft er niet echt veel metaal over om af te draaien,[/quote] sta je nog van te kijken, ik had op men gpr ook men vliegwiel afgedraaid maar je haalt er zo 300 gram af [/quote] klopt, ding werd veller, liep mooier door zen teoren heen toen met men 50cc'tje, verder nooit meer geprobeerd eigenlijk, ding licht er wel nogsteeds
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
do feb 04, 2010 6:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
sbk replica schreef: Wat een onzin kraam jij uit zeg, wat wou je nou eigenlijk afdraaien en de orginele ontsteking dan? de spoelen soms ? en een am6 vliegwiel kun je mischien hoogtens de starterkrans afhalen verder blijft er niet echt veel metaal over om af te draaien, sta je nog van te kijken, ik had op men gpr ook men vliegwiel afgedraaid maar je haalt er zo 300 gram af [/quote] klopt, ding werd veller, liep mooier door zen teoren heen toen met men 50cc'tje, verder nooit meer geprobeerd eigenlijk, ding licht er wel nogsteeds [/quote] Jij hebt toch ook het vliegwiel afgedraait voor die grijze Senda van Rick, die nu van mij is?
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
do feb 04, 2010 6:18 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
*Vincent* schreef: sbk replica schreef: Wat een onzin kraam jij uit zeg, wat wou je nou eigenlijk afdraaien en de orginele ontsteking dan? de spoelen soms ? en een am6 vliegwiel kun je mischien hoogtens de starterkrans afhalen verder blijft er niet echt veel metaal over om af te draaien, sta je nog van te kijken, ik had op men gpr ook men vliegwiel afgedraaid maar je haalt er zo 300 gram af [/qute] klopt, ding werd veller, liep mooier door zen teoren heen toen met men 50cc'tje, verder nooit meer geprobeerd eigenlijk, ding licht er wel nogsteeds [/qute] Jij hebt toch ook het vliegwiel afgedraait voor die grijze Senda van Rick, die nu van mij is? neej joh, heb jij die senda?
Laatst bijgewerkt door RS 666 op vr feb 05, 2010 12:23 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
vr feb 05, 2010 12:22 am |
Persoonlijk album
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Jep, die heb ik!
|
vr feb 05, 2010 12:23 am |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
okej wist ik niet eens joh
vr feb 05, 2010 12:23 am |
Persoonlijk album
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
klopt ja, daar zat ook nog een krans etc aan, eindje eraf gehaald.
alleen rick probeerde em er af te krijgen, zonder poulie trekker, dat was niet zo handig!
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
vr feb 05, 2010 8:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
sbk replica schreef: klopt ja, daar zat ook nog een krans etc aan, eindje eraf gehaald.
alleen rick probeerde em er af te krijgen, zonder poulie trekker, dat was niet zo handig! Tsja, Rick heeft zijn momenten
|
vr feb 05, 2010 10:38 pm |
|
|
jos vd bel
ApriliaForum Member
|
update:
ben nu de tank en spatbord aan het spuiten. (matzwart) gisten ff naar de jager geweest, carbon hevelsetje en een koppelingskabel gehaald deze zitten er al op. kroonplaat is gezandstraalt en de bovenkant is gepolijst stuurgewichtjes zijn gestraald en gespoten stuurdelen zijn gestraald en gespoten tempratuur meter op de kroonplaat vastgemaakt nieuwe kentekenplaat houder gemaakt, kenteken staat nu super schuin. deze is ook al gemonteerd op de achteras.
verder sleept de achterrem ligt aan omdat de schijf iets krom is, dus meschien komt er binnenkort een setje wave schijven.
binnenkort foto's
|
za feb 06, 2010 2:41 pm |
|
|
jos vd bel
ApriliaForum Member
|
Re: rs50 - streetfighter update: 6-2-2010
update:
vandaag weer verder gegaan
tank enz zijn gespoten en zitter erop toen een rondje gereden, voorwiel kwam in z'n 1 en 2 van de grond. en de koppeling slipte ook,
dus toen maar malossi veren in de koppeling gedaan en tandwiel 13 erop gezet ipv 12.
daarna gestart om kvs op pijl te zetten maar niet mee gereden.
|
ma feb 08, 2010 9:26 pm |
|
|
|