HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu ma dec 23, 2024 7:54 pm

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 886 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 60  Volgende
 GPR opknappen 
Auteur Bericht
2SLOW4ME
ApriliaForum Member

Bericht Re: GPR opknappen
En daar is hij weer, mét fotos.
Let alsjeblieft niet op de kwaliteit, want dit is alles wat ik te bieden heb at the moment.. was een gratis webcamcameradinggeval..

Afbeelding
std 50 kop gepolijst, had ff niets te doen. is niet héél erg mooi gedaan omdat ik geen verf afbeit had dus alles maar met een schuurpapiertje had afgeschuurd. (daar heb je pas geduld voor nodig!!)

Afbeelding
Tankkap zit nog niet fast, kenteken plaat tijdelijk en beun opgehangen en de losse bedrading komt doordat ik nog bezig ben met de nieuwe draadboom.

Afbeelding

Moeilijk te zien, maar ik moet ongeveer een cm bij polyesteren.. dat bedoelde ik dus met die fijne afwerking :|

Afbeelding

Rode voor en zwarte achtervelg omdat de band van mn rode achtervelg lek is en het ventiel kapoet..

Afbeelding

zoals keiji zou zeggen, spaghettikunde. zo'n 95% was door ge-oxideerd en helemaal zwart van binnen. alleen de schakelaars en spanningsregelaar is nog goed.

Afbeelding

Het gereviceerde blokje, moet olie pomp er nog af batsen, std door-rottende uitlaat er nog af hale voor de JM die ik ga krijgen, en die cilinder blijft het nog wel ff doen..

Afbeelding

Dit is de rede waardoor ik niet allang al klaar ben met die tank, er zitten std geen ophangpunten op. hij ligt gewoon fijn los dus. maar daar is stiekem al een geheime oplossing voor bedacht. (die veel gekut, gekloot en tijd gaat kosten).

Afbeelding

zo rijd ik momenteel rond, zonder tank. normaal wel fietslichtje achterop voor meneer agent. maar k rijd niet te vaak, want t valt nogal op. (alleen voor afstellen, retourtje super)

Afbeelding

Links van de accu de massa, en rechts de spanningsregelaar. past net mooi, gewoon een gaatje boren en klaar.

Zoo.. nogmaals, die camera was gratis van een of andere beurs dus niet klagen over de kwaliteit, beter iets dan niets...

Ojah,, zit ook geen flits op dat ding zoals jullie zien..

wo mei 20, 2009 8:43 pm
Profiel
2SLOW4ME
ApriliaForum Member

goed nieuws, vandaag die gehele draadboom er in gerost met ene maat van me.
guess what, ALLES werkt :D .
Maar toch blijf ik er bij dat spaghettikunde zuigt.

Daarnaast hebben we nog ff getest met de auto van mn moeder, is wat mis mee. reed vorig jaar 0-100 in +-9 sec, nu ging dat in 11 :00/: . dus daar binnenkort ook maar eens wat aan kutklooien.
Wel ff lol gehad met dat hok (gechipte mondeo :0o: )

als het meezit heb ik binnenkort ene 80 Replica in bezit, maar dat wordt nog ff zien...

vr mei 22, 2009 12:52 am
Profiel
Sanno
ApriliaForum Member

blabla wanneer haal je die kuip nou :D:

vr mei 22, 2009 5:31 am
Profiel
2SLOW4ME
ApriliaForum Member

Sanno schreef:

als mn blok verpatst iiissssss :P .

en als het meezit duurt dat niet zo lang meer O:-)

vr mei 22, 2009 12:22 pm
Profiel
2SLOW4ME
ApriliaForum Member

vandaag uit verveling maar eens een telefoon geleend en wat degelijke foto's gemaakt.

Afbeelding

hierop is duidelijk te zien dat er nog wat ruimte zit tussen het scharnier en de kap.

Afbeelding

Spaghetti zooi, maar dan werkend! heb nu voor, achter, en dashboard licht. remlicht nog niet want de schakelaars moeten vervangen worden.

Afbeelding

Heb ook het linkse dashboard geval maar weg gehaald omdat ik geen groot licht meer heb, geen richtingaanwijzers, en mn sensors voor de olie en temp nutteloos zijn.
ziet er ook beter uit naar mijn mening.

http://www.youtube.com/watch?v=rChISDmpQNw
hatseflats. warmdraaien doe k niet aan. Die DR cilinder kan me toch aan mn reet vast roesten, en anders roest het wel ergens anders aan vast...
Std uitlaat is ene beetje aan het doorrotten, komt zoals eerder verteld de JM voor in de plaats. En De olie pomp moet er ook nog afgesloopt worden want stationair lijkt het net alsof hij veels te rijk gesmeert wordt.

tpm teller doet het niet, staat wat te rijk en loopt zoals te zien in het filmpje niet goed stationair wann hij koud is..

za mei 23, 2009 5:21 pm
Profiel
knibbo
ApriliaForum Member

ik word bijna misselijk van dat filmpje van je, het lijkt net alsof je in een achbaan zit :P

za mei 23, 2009 8:42 pm
Profiel WWW
2SLOW4ME
ApriliaForum Member

knibbo schreef:
ik word bijna misselijk van dat filmpje van je, het lijkt net alsof je in een achbaan zit :P

sorry man, t is niet mijn telefoon (mijn tel heeft overigens ook die functie niet...) en dat gare brede beeld heb ik precies zo fijn staan dat het ondersteboven is :||: .

Mja, ik vind het zelf eerlijkgezegd al heel wat :D .

za mei 23, 2009 11:02 pm
Profiel
Sanno
ApriliaForum Member

2SLOW4ME schreef:
Sanno schreef:

owja wask ff vergete :P ghehe. wel jammer van die tankkap dat dat van die kutkwaliteit is :}): had je beter een ori tankkap kunne kopen eigenlijk.

zo mei 24, 2009 8:13 am
Profiel
2SLOW4ME
ApriliaForum Member

Sanno schreef:
2SLOW4ME schreef:
Sanno schreef:

owja wask ff vergete :P ghehe. wel jammer van die tankkap dat dat van die kutkwaliteit is :}): had je beter een ori tankkap kunne kopen eigenlijk.

Tja.. achteraf gezien wel inderdaad...
Ik zag er laatst nog 1 op marktplaats staan, waar je ook gewoon benzine in kon gooien. ideaal, maar mn banksaldo liet het even niet toe :0o: . flink bale dus... :@:

zo mei 24, 2009 12:02 pm
Profiel
Sanno
ApriliaForum Member

:00/: ? waar je ook gewoon benzine in kan gooien wtf? zelfgemaakt ofwat?

zo mei 24, 2009 1:40 pm
Profiel
iivarr
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Het is alleen een tankkap sanno :D: die je open kan klappen, als een soort buddy :^^: aan de achterkant zit de tank voor benzine :P

Trouwens, een vriend vn mij heeft nog een stel onderdelen te koop voor jou model derbi :^^: ik weet niet of je nog iets nodig hebt, maar anders moet je het maar een x laten weten, dan kan ik wel ff voor je kijken of hij dat heeft :^^:

zo mei 24, 2009 4:49 pm
Profiel WWW
2SLOW4ME
ApriliaForum Member

Naah, k kom zelf wel aan mn onderdelen :DD: . Heb hier en daar wat connexies.

en op marktplaats stond een tankkap voor dit model derbi die dus echt functioneerde als benzine tank, is natuurlijk ontzettend praktisch aangezien ik met die mono seat steeds hele demontagerituelen moet uitvoeren om te tanken :00/: . Zal wel zelfgemaakt zijn ja..

http://www.youtube.com/watch?v=POV1IFlg ... r_embedded

Ik dacht vandaag een minder achtbaan achtig filmpje te kunnen maken.. guess what, fucking ondersteboven :X: . Dus, is dr hier iemand handig met quicktime? zo niet dan zet je j scherm maar ondersteboven O:-)

oliepomp staat staionair alleen veels te rijk afgesteld, zelfs na een half uur kutte dr mee. dus zeer binnenkort zal die ergensanders aan vast zitten. Namelijk de onderkant van de grijze bak.

*status: aan het geilen op de JM uitlaat die er aan komt*

zo mei 24, 2009 5:41 pm
Profiel
Sanno
ApriliaForum Member

iivarr schreef:
Het is alleen een tankkap sanno :D: die je open kan klappen, als een soort buddy :^^: aan de achterkant zit de tank voor benzine :P

Trouwens, een vriend vn mij heeft nog een stel onderdelen te koop voor jou model derbi :^^: ik weet niet of je nog iets nodig hebt, maar anders moet je het maar een x laten weten, dan kan ik wel ff voor je kijken of hij dat heeft :^^:

ghehe ik weet wel waar ik het over heb hoor :^^: heb zelf ook dat model gehad daarom zei ik ook waar je ook benzine ik kan gooien wtf, omdat normaal bij gpr en cagiva primas de tank vanachter zit. wel kut eigelijk, kan je weer lekker je monoseat gaan verneuken :S: misschien dat je een tankdop en een contactslot van een rs2 of een mh rx kan kopen? die hebben hetzelfde contactslot dus misschien dat je zelf iets kan beunen zodat je geen gat in je mono hoef te maken? of ben je van plan die "buddy" waar niet eens een helm in past echt te gaan gebruiken :P ?

zo mei 24, 2009 6:30 pm
Profiel
iivarr
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Owke :P dacht ik leg het nog ff uit, ik weet het ook pas sinds vanmiddag hoor, aangezien ik bij die maat ben geweest met die GPR :D:

Gewoon een jerrycan onder die "buddy" gooien, slangetje met een kraantje erin maken en dan slangetje naar je carb :D:

zo mei 24, 2009 6:36 pm
Profiel WWW
2SLOW4ME
ApriliaForum Member

iivarr schreef:
Owke :P dacht ik leg het nog ff uit, ik weet het ook pas sinds vanmiddag hoor, aangezien ik bij die maat ben geweest met die GPR :D:

Gewoon een jerrycan onder die "buddy" gooien, slangetje met een kraantje erin maken en dan slangetje naar je carb :D:

Ja, lijkt makkelijker dan je denkt. Want in een normale benzine tank zit als het goed is van dat schuim zodat het niet klotst, das goed voor de wegligging. maar in een jerrycan gaat het klotsen als de mofo..
En dat rijdt niet fijn. Probeer maar eens te fietsen met een paar flessen water achterop.

zo mei 24, 2009 7:39 pm
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 886 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 60  Volgende