Kleine updatteee dan maar weer eens.
GPR heeft het maar weer eens begeven. deze keer niet de bobine (want die had ik natuurlijk zeer vakkundig beschermd tegen dé elementen door dat prachtig gelaste kastje.)
Maar de ontsteking zelf. zit er nu ff meer dan 25 dkm onder, en ging van de week kabot..
Had de brom voor 1 dag ingebruik als bezorg brommer voor shoarma en kebab etcetc, dit was dus schijnbaar de manier waarop hij laat zien dat hij het er niet mee eens is

. Ís ook eigelijk best wel een belediging natuurlijk!

Koei III al snuffelend in het pakje van josdijkman.

achterlicht, wat bougies, 2 maatbekers (ging per ongeluk denk ik

) en nog een bougiedoppie.
achterligt was kabot, zat vocht in, en meteen maar een voorraad bougies ingeslagen voor "het geval dat".

Weet iemand of dit goed is? Want in mijn gedachte gingen die bougie doppen er altijd een stuk verder overheen.. nu is het wel zo dat ik dat moertje dat normaal op die bougie zat er niet hoef af te draaien want van past de bougie dop niet..
Alleen nog even geen ontsteking gescoort. komt denk ik volgende week. als ik qua cash wat minder in nood zit.. Bigass verjaardagsfeest van het weekend, dus dat moet weer wat geld in het laatje brengen

.
Edit: ojah! ook nog een adresje gevonden waar mn kuipen (gratis) prof. gespoten kunnen worden. als het mee zit is de verf ook nog gratis.
het enige probleem is dat het bij die kerel in de schuur nu even koud is als buiten, dus we zullen nog even moeten wachten tot dat zijn cv is gefixt, of dat het weer zomer is..
Zelf zat ik te denken aan hoogglans wit, met evt wat rode accenten.
alle ideeën zijn welkom!!