vandaag sinds lange tijd weer wat gedaan aan de gpr..
De jolly moto begon wat te roesten ondanks de 10000 lagen blanke lak die er overheen zaten. dus die had ik er maar af gehaald.
De standaard pijp had ik al een tijdje geleden in de zwarte hitte bestendige verf gezet. dus die kon dr meteen op.
Robin had een tijdje terug op verzoek bijna de hele opening van die pijp dicht gelast. waarna we met de dremel weer wat hebben weg gehaald zodat de gpr weer mooi 50/60 loopt. (dit omdat ik ook als het mee zit straks werk heb in een buurt waar meer rollers dan bomen staan..)
Gelukkig maakt hij nu ook een stuk minder herrie waardoor ik het langzaam rijden met wat muziek in wel zal overleven..

ding roest volgensmij rustig verder onder de verf. terwijl ik zowat een halve dag bezig ben geweest met de staalborstel op de boormachine...

Ook meteen dit probleem maar eens aangepakt.
Ik had de kuip pas gemaakt op de jolly moto pijp. de standaard uitlaat loopt veel boller om het zo maar te zeggen, waardoor hij de kuip raakt.. niet aangedacht de eerste keer dat ik hem monteerde..

Gat zit nogal uit het midden omdat de uitlaat ook niet precies over het midden loopt.

dit ook maar eindelijk eens afgewerkt.
dit was t eerst, beetje kut foto iknow. moest er even snel met de dremel vanaf omdat het in de weg zat voor mn standaard uitlaat bij de keuring om mn kentekenpapieren terug te krijgen.