Auteur |
Bericht |
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
die van mij is op ut moment een centimeter of 30 korter, de hele voorkant erafgehaald.
ik laat mun kroonplaat poedercoaten, komt erook wel lekker uit te zien denk ik, want die smalle stukjes naast de bevestiging aan de voorvork kreeg ik niet fatsoenlijk gepolijst....
succes verder!! mono begint er wel vet uit te zien!
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
di maart 22, 2005 12:09 am |
|
|
wutske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 26, 2005 7:00 pm Berichten: 221 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Kapellen (Antwerpen-België)
|
Mono is bijna af, hij is al gespoten, maar 'k moest er nog een klein beetje plamuur opsmeren (toch nog wat putjes die 'k had gemist).
Nu, ik zit met een klein probleempje met het spuiten. Ik heb nu al 1 kap volledig zwart gespoten, maar 'k wou er vandaag nog een laatste laag op leggen, nu ziet heel mijn kap er vreselijk uit . 't Is een beetje wazig en lichter , best wel kut, kan 'k waarschijnlijk opnieuw beginnen ; Mja, al doende leert men zekerst.
Wat betreft die onderdelen, 'k hoop echt dat 'k niet lang meer moet wachten, heb alleen nog maar wat gegevens nodig voor de betaling en dan wachten op de post
_________________ AF1 Sintesi, 50cc, uitlaat max. begrenst, doet ie nog 65 :s
|
di maart 22, 2005 8:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
Sjouke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 15, 2004 5:13 pm Berichten: 263 Afbeeldingen: 10 Woonplaats: Overschild, provincie Groningen
|
Heb je dan gister gespoten en vandaag de laatste laag gedaan? Je moet tussen 2 lagen eigenlijk niet langer dan een half uur wachten. Anders kan het ook wel door de kou komen. Maar nu kan je het gewoon opschuren met korrel 1200/1500 ofzo en er een 1 nieuwe laag op spuiten
|
di maart 22, 2005 10:19 pm |
Persoonlijk album
|
|
wutske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 26, 2005 7:00 pm Berichten: 221 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Kapellen (Antwerpen-België)
|
1200, dan ben ik nog wel ff bezig .
Mja, 'k had dat probleem nooit gehad met m'n primer. 'k Zal er vanmiddag eens invliegen. 'k Zou toch al m'n 2 zijkappen willen doen en m'n mono afwerken.
|
wo maart 23, 2005 8:21 am |
Persoonlijk album
|
|
Sjouke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 15, 2004 5:13 pm Berichten: 263 Afbeeldingen: 10 Woonplaats: Overschild, provincie Groningen
|
Met primer maakt dat niet uit nee. Maar gewoon met 1200 lichtjes opschuren, je hoeft niet de hele laklaag eraf te halen. Als je het met groffer papier doet zit het er dik in dat je nog schuursporen door de lak heen ziet straks.
|
wo maart 23, 2005 9:28 am |
Persoonlijk album
|
|
wutske
ApriliaForum Member
|
M'n 2 kuipen zijn al gespoten en 'k heb een klein stuk van m'n mono terug (bijna) volledig afgeschuurt (blijbaar iets te veel geschuurd -> glasverzelmat kwam erdoor ) en heb er dan een nieuw laagje plamuur op gekwakt
Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: Ze zien er niet hetzelfde uit, maar dat komt door het licht
kuipe.jpg [ 120.6 KiB | 3339 keer bekeken ]
|
do maart 24, 2005 8:32 am |
Persoonlijk album
|
|
sintesi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 1:48 pm Berichten: 69 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Berlicum
|
ziet er goed uit geloof ik! Ben je niet bang voor vliegjes of andere rotzooi erop gaat zitten, aangezien je buiten spuit?
_________________ AF1 sintesi in opbouw!
|
do maart 24, 2005 10:28 am |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
gaat er goed uitzien...ik heb dezelfde zwarte spuitbus als jij: Mo-Tip blingbling zwart en blanke lak
gaat zo door mijn zoon...
|
do maart 24, 2005 1:45 pm |
|
|
wutske
ApriliaForum Member
|
sintesi schreef: ziet er goed uit geloof ik! Ben je niet bang voor vliegjes of andere rotzooi erop gaat zitten, aangezien je buiten spuit?
Niet echt, er stond niet zo veel wind en 't was nog eens lekker warm in 't zonnetje. En van vliegjes had ik ook niet veel last.
|
do maart 24, 2005 7:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
Röbke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 03, 2004 8:39 pm Berichten: 426 Afbeeldingen: 60 Woonplaats: Venlo
|
Jah, ik sluit me daar bij aan!!! Heel mooi, dat word heel mooi!
_________________ Aixam Crossline "Sound Bitch" Sound Bitch Moderator; http://www.45tuners.nl/ No Faster Then Life!!
|
do maart 24, 2005 11:05 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
nu de rest nog, he! want met 2 kuipjes ben je er nog lang niet!
|
do maart 24, 2005 11:23 pm |
|
|
wutske
ApriliaForum Member
|
locowine schreef: nu de rest nog, he! want met 2 kuipjes ben je er nog lang niet!
Weet ik, maar 't is straks vakantie en dat doe 'k die ineens allemaal en waarschijnlijk heb ik mijn onderdelen dan ook (nu alleen hopen dat die nog start )
|
vr maart 25, 2005 12:14 am |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
en dan is het ook weer een stuk warmer en minder vochtig, dus laat de vakantie maar komen!!
|
vr maart 25, 2005 1:48 pm |
|
|
wutske
ApriliaForum Member
|
Mono is zo goed als klaar. Moet nog een ietsie pietsie schuren (stom stof ). Hij ziet er op de foto's trouwens beter uit dan in 't echt, maar hopelijk vallen die klein krasjes een pak minder op als is zwart ziet.
Nog een hoop spuitwerk te doen, maar 't zal waarschijnlijk wel niet voor morgen zijn (regen ). Ach ja, 'k moet toch nog wachten op onderdelen
Bijlagen:
DSCF3496.jpg [ 29.3 KiB | 3265 keer bekeken ]
DSCF3495.jpg [ 28.99 KiB | 3266 keer bekeken ]
|
za maart 26, 2005 8:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
mono ziet er wel lekker uit, alleen jammer dat ie zo plat is, maar ik moet toegeven dat het vrij moeilijk is om een ronde mono te maken....
|
za maart 26, 2005 11:52 pm |
|
|
|