Auteur |
Bericht |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
 Re: RS2 van Richard en Wilbert
RSjoep schreef: Die kortere voorloop? Ik merk het degelijk. Ik rij met mijn puchje naar elke schakel toe in bochtjes. De bocht uit wordt ook steeds beter  Kom mee naar Pottendijk dan met je Puch. 
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
di mei 08, 2012 11:05 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RSjoep
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
|
Heel iets bij mij, maar dan weegt die van mij ook vrij weinig
di mei 08, 2012 11:06 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
De helft van de gemiddelde schakel. 
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
di mei 08, 2012 11:07 pm |
Persoonlijk album
|
 |
NakedRS50
ApriliaForum Member
|
RSjoep schreef: Heel iets bij mij, maar dan weegt die van mij ook vrij weinig gewicht speelt dan wel een grote rol ja , maar het stuurt zowieso stukken fijner in de bochten als je het eenmaal gewent bent.
di mei 08, 2012 11:13 pm |
|
 |
RSjoep
ApriliaForum Member
|
Uhu, maar ik blijf een lichte brommer het altijd beter doen in bochten. Voorloop helpt ook wel veel, maar gewicht toch wel het grootste deel imo
di mei 08, 2012 11:17 pm |
|
 |
NakedRS50
ApriliaForum Member
|
RSjoep schreef: Uhu, maar ik blijf een lichte brommer het altijd beter doen in bochten. Voorloop helpt ook wel veel, maar gewicht toch wel het grootste deel imo ja het is een combinatie van he , ik vind lichte motoren zoals 125 enzo stukken fijner rijden dan een r6 oid maar dat komt omdat ik lichte motoren gewent ben. ik kon geen fatsoelijke bocht maken met de r6 , was het echt niet gewent
di mei 08, 2012 11:21 pm |
|
 |
RSjoep
ApriliaForum Member
|
Mij zul je nooit zien op een zware 600 4 takt oid in ieder geval 
di mei 08, 2012 11:28 pm |
|
 |
crazy-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 08, 2009 9:33 pm Berichten: 686 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Meppel
|
ziet er netjes uit! ik had ook een rs2 om op te knappen, ik heb hem alleen nooit afgemaakt.. dus als schroot verkocht.. maar als ik dit zie vind ik het wel jammer..  maar wat wil je met deze brommer doen dan?

** GSX-R 600 **
|
di mei 15, 2012 4:38 pm |
|
 |
Wilbert
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 17, 2011 4:10 pm Berichten: 163 Woonplaats: Oudleusen (OV)
|
Uiteindelijk gaat hij verkocht worden. We weten wel dat we er niet rijk van worden (als we er uberhaupt winst op maken) maar dat is ook niet erg, het is leuk om te doen en om er daarna een tijdje op te rijden. Daarnaast is het erg leerzaam en redden we enigszins een brommer die anders binnen afzienbare tijd naar de sloop moest. De kappen worden trouwens prof gespoten bij scania Nog wat foto's, van tijdens het afstellen..    Hij staat nu redelijk afgesteld, rijd erg mooi en de bougie is zoals hij hoort te zijn; koffie bruin. Toch rookt hij nogal, ook als hij warm is (wel wat minder) maar alsnog veelste veel. De rook is wat aan de witte kant en stinkt niet echt, dus carter olie is uitgesloten denk ik(dat geeft blauwe stinkende rook toch?). We verdenken de koppakking.. dus daar gaan we morgen eens even naar kijken. Daarnaast is het dus nog even wat kappen schuren en de rest van de brommer netjes maken.
|
di mei 15, 2012 5:01 pm |
|
 |
RSjoep
ApriliaForum Member
|
2 takt rook is blauw, witte rook is idd niet goed. Wat voor mengolie?
do mei 17, 2012 9:55 am |
|
 |
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
bij witte rook is meestal je koppakking lek
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
do mei 17, 2012 10:28 am |
|
 |
RSjoep
ApriliaForum Member
|
Bij chris was het een fonteintje uit de demper 
do mei 17, 2012 10:56 am |
|
 |
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
do mei 17, 2012 11:22 am |
|
 |
Wilbert
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 17, 2011 4:10 pm Berichten: 163 Woonplaats: Oudleusen (OV)
|
Dankje jongens! We hebben de koppakking vervangen maar hij blijft helaas roken. We gaan even andere olie proberen want we weten niet welke olie er in zat eerst (met die oude olie rookte hij) toen hebben we 2takt olie van de shell gepakt omdat dat het enige was wat Richard had staan maar dat rookte ook De kleur vind ik nogal moeilijk, neigt naar wit maar is wel wat blauw. Er lekt ook wat olie bij de uitlaat poort weg. Ik hoop dus alsnog dat het aan de 2takt olie ligt, als dat niet zo is ben ik bang voor een lekke keering  Heeft carter olie een bepaalde eigenschap waaraan je deze kan onderscheiden van 2takt olie? (om te kijken wat het nou voor een type olie is wat bij de uitlaat poort uit komt..) 
|
do mei 17, 2012 12:06 pm |
|
 |
RSjoep
ApriliaForum Member
|
blijft je olie in je blok op niveau?
do mei 17, 2012 12:39 pm |
|