Auteur |
Bericht |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Re: Honda MT Projectje van JB1
euw maar sws verwachten ze ibj een mt geen 6bak maar een 4 of 5bak toch? dus dan klopt je verhaal wel, zeg je gewono dat je t anders gezet hebt omdat je t leuk vindt
do jun 23, 2011 11:34 am |
Persoonlijk album
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Heb je ook een motorrijbewijs dan? Want dan vraag ik me echt af waarom je niet gewoon een RS 125 koopt en opvoerd, gaat veel harder, en er is ook een BOEL leuk spul voor te krijgen (Jolly Moto, HPI, membranen waar je nog nooit van gehoord hebt, 48mm carburateurs?)
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
do jun 23, 2011 11:48 am |
|
|
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
*Vincent* schreef: Heb je ook een motorrijbewijs dan? Want dan vraag ik me echt af waarom je niet gewoon een RS 125 koopt en opvoerd, gaat veel harder, en er is ook een BOEL leuk spul voor te krijgen (Jolly Moto, HPI, membranen waar je nog nooit van gehoord hebt, 48mm carburateurs?) Toevallig net gehaald gisteren. Heb al een CBR400r, en de MT ben ik veel te verknocht aan
do jun 23, 2011 12:50 pm |
|
|
kenny77
ApriliaForum Member
|
Jelmer, Een zelfbouw versnellingsbak voor over de weg? Die kleine winst is alleen interessant voor sprint. Cr80 bakje is wel prima voor over de weg. de 1 en 2 zijn wel lekker kort en de 6 is zo lang dat je een topsnelheid kan halen die je toch niet wilt gaan rijden. Maar een mtx-r bak of mbx/nsr/ns1 is ook prima. Hoef je geen 100 den euro's voor uit te geven.
|
za jun 25, 2011 12:58 pm |
|
|
stoepsteen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 03, 2011 5:49 pm Berichten: 76 Woonplaats: Weesp
|
*Vincent* schreef: Andersom geschakelde bakken zijn verboden op de openbare weg en daarvoor krijg je een boete. Ik had een omgedraaide bak op m'n monkey, die stond gewoon op kenteken.
za jun 25, 2011 10:35 pm |
|
|
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
bij yamaha dt was het vroeger ook 1 omhoog en de rest naar beneden.
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
za jun 25, 2011 11:03 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
rs_maniac666 schreef: bij yamaha dt was het vroeger ook 1 omhoog en de rest naar beneden. das niet zo moeilijk, gewoon je aansluiting op je schakelas omdraaien
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
za jun 25, 2011 11:04 pm |
|
|
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
*Vincent* schreef: Andersom geschakelde bakken zijn verboden op de openbare weg en daarvoor krijg je een boete. Heb je een bron? Volgens mij hebben oudere benelli's dat namelijk wel, 1 omhoog, rest naar beneden. Er waren zelfs motoren met het schakelpedaal aan de rechterkant.
za jun 25, 2011 11:55 pm |
|
|
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
JB1 schreef: *Vincent* schreef: Andersom geschakelde bakken zijn verboden op de openbare weg en daarvoor krijg je een boete. Heb je een bron? Volgens mij hebben oudere benelli's dat namelijk wel, 1 omhoog, rest naar beneden. Er waren zelfs motoren met het schakelpedaal aan de rechterkant. Dit is onzin volgens mij? wtf maakt het uit? Ik heb ook senda blok op me gpr, dus ook andersom, die moest 2 maanden geleden op de roller, ik moest het alleen ff uitleggen
|
zo jun 26, 2011 12:26 am |
|
|
stoepsteen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 03, 2011 5:49 pm Berichten: 76 Woonplaats: Weesp
|
JB1 schreef: *Vincent* schreef: Andersom geschakelde bakken zijn verboden op de openbare weg en daarvoor krijg je een boete. Heb je een bron? Volgens mij hebben oudere benelli's dat namelijk wel, 1 omhoog, rest naar beneden. Er waren zelfs motoren met het schakelpedaal aan de rechterkant. Inderdaad hebben Benelli's een omgedraaide schakelbak. Sommige versies van de Royal Enfield motoren waren uitgerust met een schakelpedaal aan de rechterzijde van de motor, of hadden in ieder geval de mogelijkheid om dit te doen.
zo jun 26, 2011 2:39 am |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Die royal entfields waren engelse motoren zeker? ot: vet project
zo jun 26, 2011 1:30 pm |
|
|
JB1
ApriliaForum Member
|
Vandaag weer even bezig geweest. Balhoofd gemonteerd met de lagers. Is nu zoals het hoort.
Zometeen even naar de sportschool zodat ik de voorvorkpoten kan optillen en in het balhoofd schuiven.
Dan morgen maar even de maat van m'n pa bellen om te vragen naar het ontluchtingskreng voor de remmerij. En dan kunnen we de voorkant afronden.
wo jul 27, 2011 6:02 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
JB1 schreef: Vandaag weer even bezig geweest. Balhoofd gemonteerd met de lagers. Is nu zoals het hoort.
Zometeen even naar de sportschool zodat ik de voorvorkpoten kan optillen en in het balhoofd schuiven.
Dan morgen maar even de maat van m'n pa bellen om te vragen naar het ontluchtingskreng voor de remmerij. En dan kunnen we de voorkant afronden.
wo jul 27, 2011 8:33 pm |
|
|
JB1
ApriliaForum Member
|
MartinW schreef: JB1 schreef: Vandaag weer even bezig geweest. Balhoofd gemonteerd met de lagers. Is nu zoals het hoort.
Dan morgen maar even de maat van m'n pa bellen om te vragen naar het ontluchtingskreng voor de remmerij. En dan kunnen we de voorkant afronden. Het is echt nodig Vraag maar aan Marien en Gerardus
wo jul 27, 2011 11:36 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
klopt. maar je kwam mooi wel eem een andere cilinder brengen hij heeft het uitgehouden trouwens hoor, tot middelstum
vr jul 29, 2011 11:46 am |
Persoonlijk album
|
|
|