TZR Streetfighter: Vechten op Straat!
Auteur |
Bericht |
Gas Derop
ApriliaForum Member
|
Re: TZR Streetfighter: Vechten op Straat!
Ja jammer van het falende las apparaat. Bleek dat de massa gewoon niet goed vast zat bij die klem Niet veel gedaan nee xD Stuff is opgehaald R1 ziet er fucked uit, zo rijd ie overigens niet En schetsplaten afgemaakt. :') Voor de rest heeft niels vandaag 4-5 verschillende uitlaten onder zen brommer gehad :') Fasmem duo liep beter als de yasuni cross xD
_________________ Mop mop gas derop! No Busa, no stretch
|
wo jun 22, 2011 9:02 pm |
|
|
Yv.S
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 9:43 pm Berichten: 982 Woonplaats: Deest
|
haha hebben jullie het pas gemaakt? nog alles, en welke nog meer?(A)
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
|
wo jun 22, 2011 9:10 pm |
|
|
Gas Derop
ApriliaForum Member
|
Ja, meeste was gewoon plug and play :| Ik heb nog wheelies geboekt met de senda en hem lukte het niet, best lullig maargoed. Wel mooi man vrouwke hier in de straat stond aan straat met de telefoon toen niels voorbij kwam. Kom ik nog een keer voorbij 1 min later xD Maargoed. Morgen maar is Die dubbele paip opknappen :)
|
wo jun 22, 2011 9:14 pm |
|
|
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
Je hebt een r1 gekocht? Tof, uit welk jaar komtie?
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
wo jun 22, 2011 9:25 pm |
|
|
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
ik denk: yasuni r1
|
wo jun 22, 2011 9:26 pm |
|
|
Yv.S
ApriliaForum Member
|
:') yasuni r1 ja echt lelijk met gaten maja was koopje volgens mij okey tja weet niet of k morgen kan ff kijken, maja wil dan best wel polijsten maja moet dan ff tijd voor nemen
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
|
wo jun 22, 2011 9:31 pm |
|
|
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
Met gaten? Roestgaten? Dan is het wel een best gaar ding ja:|
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
wo jun 22, 2011 9:41 pm |
|
|
Yv.S
ApriliaForum Member
|
ja die andere beunhaas heeft er een plaat overheen gelast kwam Ruud achter ijb het opkanppen
|
wo jun 22, 2011 9:43 pm |
|
|
Gas Derop
ApriliaForum Member
|
Maup schreef: Met gaten? Roestgaten? Dan is het wel een best gaar ding ja:| Dus iets voor mij om op te knappen :') Rijd nog best leuk hoor, moet eigenlijk hmr2 hebben, maargoed. En hij pas nogal kut Morgen stripje voor maken. Morgen gewoon echt aan de slag gaan. Vandaag te veel lopen niksen en te laat begonnen.
|
wo jun 22, 2011 9:55 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Gas Derop schreef: Maup schreef: Met gaten? Roestgaten? Dan is het wel een best gaar ding ja:| Dus iets voor mij om op te knappen :') Rijd nog best leuk hoor, moet eigenlijk hmr2 hebben, maargoed. En hij pas nogal kut Morgen stripje voor maken. Morgen gewoon echt aan de slag gaan. Vandaag te veel lopen niksen en te laat begonnen. Ik heb nog een lekke zwaar verbeunde bidalot hmr2 ding. Kan je overkopen voor een prikkie, zitten wat hele kleine gaatjes in enzo.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
wo jun 22, 2011 9:56 pm |
|
|
stefan rs2
ApriliaForum Member
|
ik heb ook yasuni r1 erop zitten, rijd wel lekker:) moet ook hmr/2 scoren voor dr80 die ik van piotr heb gekocht maar lekker bezig aan de theezetter zo te horen
|
wo jun 22, 2011 10:18 pm |
|
|
Hansie
ApriliaForum Member
|
Sanno schreef: ^sanno agrees with this. marien, mattie, ik weet dat ik je een beunboer genoemd heb, maar dat was voor ik deze tzr gezien had, ik wil je bij deze mijn oprechte excuses aanbieden Marien is beun en boer, maar geen beunboer inderdaad! Hij heeft een ijzersterke, tevens blauwe Ford (y), die rijdt harder dan welke Aprilia dan ook (behalve de one and only RS 50)! Dit was weer een nuttige bijdrage van Hansie, please forgive me :)
_________________ The one and only Hansie! Quid primum querar, o omnipotens Hansie?
|
do jun 23, 2011 10:35 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Godver, ben jij nou nog niet gebanned?
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
do jun 23, 2011 10:40 pm |
|
|
MauritsRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 21, 2010 12:26 am Berichten: 321 Woonplaats: Zuid-Limburg!
|
Hansie is vaag
_________________ I intend to live forever. So far, so good.
|
vr jun 24, 2011 6:03 pm |
|
|
Gas Derop
ApriliaForum Member
|
Update setup. Voor de rest weinig aan veranderd. Uitlaat word opgeknapt, leuke demper erop en klaar. (wat de uitlaat betreft dan ) Heb hetzelfde kapje als ghost-rider, werd er laatst toevallig op aangesproken. Mijn brommer zou er aardig wat van weghebben :') en met mijn rijgedrag of ik een opkomend wegmisbruiker was Foto's wil ik nog keer maken op de spot, en keer een klein 'stunt minded intro' filmpje lijkt me wel leuk!
|
do sep 01, 2011 6:14 pm |
|
|
|