* UPDATE @ pagina 7 * Blackmamba's Aprilia RS OM
Auteur |
Bericht |
WillemB
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 2:03 pm Berichten: 465 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Oosterhout
|
Filmpje van hmr/2 met 4takt dempert?
_________________ Proud owner of an Aprilia RS50.
|
ma aug 04, 2008 10:38 am |
|
 |
blackmamba
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do feb 28, 2008 5:45 pm Berichten: 187 Woonplaats: Lier
|
Zou de pro race uitlaat met korte stinger niet pas te maken zijn?
_________________ Trasforma il meglio in massimo!
|
ma aug 04, 2008 4:37 pm |
|
 |
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
die moet je ook hebben voor je OM RS. pro race uitlaat met korte tailpipe. die met de lange is voor RS vanaf '99 met het alu frame, en TZR en Motorhispania e.d. vandaar dat die langere stinger ver naar rechts uitsteekt. is niet alleen lelijk maar je moet ook nog meer oppassen bij het (tamelijk plat) nemen van rechter bochten.
ma aug 04, 2008 5:16 pm |
Persoonlijk album
|
 |
blackmamba
ApriliaForum Member
|
haha zit nu op men vakantiewerk  . Straks wanneer ik om 5 uur gedaan heb snel naar huis haasten want dan is men hebo manston revolution er. Dus strax even leuke kiekjes maken. 
|
wo aug 06, 2008 2:02 pm |
|
 |
blackmamba
ApriliaForum Member
|
|
zo aug 10, 2008 12:09 pm |
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
netjess! 
|
zo aug 10, 2008 12:20 pm |
|
 |
blackmamba
ApriliaForum Member
|
krukje ga ik vandaag wss bestellen, wordt een rito krukje, en nog een setje c3 lagertjes, keerringsetje, blokboutensetje, en alle lagers van de versnellingsbak, een carbon ontstekingsdekseltje, carbon voortandwielbeschermer, een nieuw koppelingshefboompje, verder nog wat kleine dingetjes zoals rode hebo powerfilter 50mm en rode benzineslangetjes en een nieuw pakkingsetje voor de revolution. Dan kan ik eindelijk cartertjes pasmaken op cilinder. en heel de zooi in mekaar gooien. Verder graag wat tips van mensen die zelf hun carters hebben getuned en die me kunnen zeggen waar ik moet op letten.

|
zo aug 10, 2008 12:26 pm |
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Ziet er zeker netjes uit zeg
Hier hebben wij nog wat aan als we eindelijk is onderdelen ontvangen van dat k*t opvoeren.nl ...
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
zo aug 10, 2008 12:43 pm |
Persoonlijk album
|
 |
blackmamba
ApriliaForum Member
|
 ik heb zelfs nog nooit geen problemen gehad met opvoeren, leveren altijd erg snel enz. dus zeker niet over te klagen!
|
zo aug 10, 2008 12:45 pm |
|
 |
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
blackmamba schreef: krukje ga ik vandaag wss bestellen, wordt een rito krukje, en nog een setje c3 lagertjes, keerringsetje, blokboutensetje, en alle lagers van de versnellingsbak, een carbon ontstekingsdekseltje, carbon voortandwielbeschermer, een nieuw koppelingshefboompje, verder nog wat kleine dingetjes zoals rode hebo powerfilter 50mm en rode benzineslangetjes en een nieuw pakkingsetje voor de revolution. Dan kan ik eindelijk cartertjes pasmaken op cilinder. en heel de zooi in mekaar gooien. Verder graag wat tips van mensen die zelf hun carters hebben getuned en die me kunnen zeggen waar ik moet op letten. 
Zorg dat je niet buiten je carter freest, dan lukt nogal snel bij de linker carterhelft bij de spoelers 
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
zo aug 10, 2008 1:04 pm |
|
 |
blackmamba
ApriliaForum Member
|
hoe bedoel je buiten je carter, bedoel je dan buiten de zitting van de cilinder? 
|
zo aug 10, 2008 1:06 pm |
|
 |
Bassiemeer
ApriliaForum Member
|
door je blok heen frezen
|
zo aug 10, 2008 2:40 pm |
|
 |
blackmamba
ApriliaForum Member
|
ahzo, kga gewoon proberen door middel van pakking op de tapeindes te leggen, aftekenen en dan het mooi over laten lopen zonder al teveel weg te nemen en de carterdruk dus zo min mogelijk te verlagen. Dus maximale flow. Verder polieren of gewoon bloot metaal laten?
|
zo aug 10, 2008 3:56 pm |
|
 |
Bassiemeer
ApriliaForum Member
|
de pakking komt vaak niet helemaal overeen met de cilinder, dus kijk eerst ff of het een beetje in de buurt komt als je de pakking op de cilinder legt.
beetje schuren, korrel 400 ofzo, hier zijn meningen heel erg over verdeelt, de een zegt ruw laten de ander zegt polijsten. mooiste is zoals in de cilinder zelf van die hoonsporen waar een olie filmpje op achter blijft.
|
zo aug 10, 2008 8:05 pm |
|
 |
blackmamba
ApriliaForum Member
|
maar welke bewijzen hebben deze meningen dat. Wat is er van waar enz.? dus polijsten of ruw laten?
|
zo aug 10, 2008 9:26 pm |
|
 |
|