Motorhispania RYZ SM - Kappen gespoten! p12 -
Auteur |
Bericht |
Luuk1488
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 01, 2010 1:44 am Berichten: 902 Woonplaats: Naaldwijk
|
Re: Motorhispania RYZ Supermotard
Haha , ja tuurlijk.. Ik zat bij de broer achterop naar Den Haag, toen reden we langs 2 Runners, waarvan 1 motorrunner(geen kenteken). Die kwam later naast ons rijden, en hebben we een praatje gemaakt, optrekken bijna gelijk,(runner ietsje sneller), maar met top reed die een standaard 180cc Runner stront..
do dec 02, 2010 6:10 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Re: Motorhispania RYZ Supermotard -UPDATE 30nov, rollerbank:
std 180 gaat 135 +-
en runner ietsjes sneller?
ik heb een 180 met alleen een jolly moto pijp, en die trekt me bigbore sr met 28,7 pk bij
dus die 180 heeft egt niet volgas gereeden, anders was dat ding compleet gaar
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
do dec 02, 2010 6:13 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 12, 2009 6:17 pm Berichten: 1360 Woonplaats: Maasland
|
is jou bijnaam kleine luuk toevallig ?
_________________ APRILA RS50 MY ROSSI FIAT 500 REPLICA
|
do dec 02, 2010 7:46 pm |
|
|
Luuk1488
ApriliaForum Member
|
Gast, ik wil echt niet betweterig gaan doen, maar ik heb alles gezien, en het was 100% een 180er.. En zeker volgas dat ie gaf, t was zo'n uit zijn bol geschoten halfmarokaan hagenees die wel even dat dat hij een gangster was met zijn 180er.. En toen kwam een lompe boer uit het Westland hem voorbij rijden.. En dat ding was misschien gaar, maar hij reed m er 100% zeker uit.. Hij had ook niet voor niets een volledige 2 weken oude setup van bijna 1300 euro..
do dec 02, 2010 7:49 pm |
|
|
Luuk1488
ApriliaForum Member
|
Ja dat ben ik ja, waar ken je mij van? Ik ken jou wel, nou eigenlijk je brommer. Ik haalde pas een vriend op van het Albeda, daar stond jou brommer, ik dus ff kijken enzo. Maar je hebt een Malossi uitlaat en cilinder.. Dat is toch geen 80? Want anders moeten we f sporten;) Dan is er eindelijk iemand die harder/net zo hard gaat als ik!
do dec 02, 2010 7:59 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 12, 2009 6:17 pm Berichten: 1360 Woonplaats: Maasland
|
hahaha nee das iemand anders .. ik had een blauwe/witte gpr die stond altijd op isw plein gpr konica minolta moet je maar ef zoeken op google
_________________ APRILA RS50 MY ROSSI FIAT 500 REPLICA
|
do dec 02, 2010 8:01 pm |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
Luuk1488 schreef: Gast, ik wil echt niet betweterig gaan doen, maar ik heb alles gezien, en het was 100% een 180er.. En zeker volgas dat ie gaf, t was zo'n uit zijn bol geschoten halfmarokaan hagenees die wel even dat dat hij een gangster was met zijn 180er.. En toen kwam een lompe boer uit het Westland hem voorbij rijden.. En dat ding was misschien gaar, maar hij reed m er 100% zeker uit.. Hij had ook niet voor niets een volledige 2 weken oude setup van bijna 1300 euro.. Dat er 1 of andere zandaap op rijd maakt wel duidelijk dat die 180er wss met een zuiger reed van 3miljard kilometer oud, en nog vele andere gebreken
do dec 02, 2010 8:37 pm |
|
|
Luuk1488
ApriliaForum Member
|
SuMo-rider schreef: Luuk1488 schreef: Gast, ik wil echt niet betweterig gaan doen, maar ik heb alles gezien, en het was 100% een 180er.. En zeker volgas dat ie gaf, t was zo'n uit zijn bol geschoten halfmarokaan hagenees die wel even dat dat hij een gangster was met zijn 180er.. En toen kwam een lompe boer uit het Westland hem voorbij rijden.. En dat ding was misschien gaar, maar hij reed m er 100% zeker uit.. Hij had ook niet voor niets een volledige 2 weken oude setup van bijna 1300 euro.. Dat er 1 of andere zandaap op rijd maakt wel duidelijk dat die 180er wss met een zuiger reed van 3miljard kilometer oud, en nog vele andere gebreken Haha ja tuurlijk, jij kunt natuurlijk van achter je computertje naar zijn zuiger kijken. Maar wat boeit het, met die zin wou ik alleen duidelijk maken dat ie erg hard ging, stelletje mierenneukers, beetje overal op in gaan.. jeroenGPR schreef: hahaha nee das iemand anders .. ik had een blauwe/witte gpr die stond altijd op isw plein gpr konica minolta moet je maar ef zoeken op google Ja shit die bedoel ik, maar jij zit ook op het Hoogeland? Of nu niet meer? Ik ben er weg gegaan, lijers daar...
vr dec 03, 2010 12:43 am |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Luuk1488 schreef: SuMo-rider schreef: Luuk1488 schreef: Gast, ik wil echt niet betweterig gaan doen, maar ik heb alles gezien, en het was 100% een 180er.. En zeker volgas dat ie gaf, t was zo'n uit zijn bol geschoten halfmarokaan hagenees die wel even dat dat hij een gangster was met zijn 180er.. En toen kwam een lompe boer uit het Westland hem voorbij rijden.. En dat ding was misschien gaar, maar hij reed m er 100% zeker uit.. Hij had ook niet voor niets een volledige 2 weken oude setup van bijna 1300 euro.. Dat er 1 of andere zandaap op rijd maakt wel duidelijk dat die 180er wss met een zuiger reed van 3miljard kilometer oud, en nog vele andere gebreken Haha ja tuurlijk, jij kunt natuurlijk van achter je computertje naar zijn zuiger kijken. Maar wat boeit het, met die zin wou ik alleen duidelijk maken dat ie erg hard ging, stelletje mierenneukers, beetje overal op in gaan.. jeroenGPR schreef: hahaha nee das iemand anders .. ik had een blauwe/witte gpr die stond altijd op isw plein gpr konica minolta moet je maar ef zoeken op google Ja shit die bedoel ik, maar jij zit ook op het Hoogeland? Of nu niet meer? Ik ben er weg gegaan, lijers daar... het is dus niet zo?
vr dec 03, 2010 8:19 pm |
|
|
Luuk1488
ApriliaForum Member
|
Mierenneuker Wel scherp Jawel, hij zal zeker niet elke 180er eruit blazen, maar hij reed die er 100% zeker uit.. On-topic..
vr dec 03, 2010 9:04 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
|
na het zal mij een worst zijn wie die er wel en niet uit trok, vind de discussie alleen wel grappig
za dec 04, 2010 12:10 am |
|
|
brombrom
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 10, 2007 5:46 pm Berichten: 278 Woonplaats: Nijverdal
|
Luuk1488 schreef: Ja thanks!;) Ik heb nu eigenlijk precies hetzelfde, waar ik op rijd, als die jij had, maar dan in het oranje, ook sm blauw rocks
_________________ *Mh ryz sm *Derbi senda met Cr80 blok *Kawasaki KX250 2stroke powerrr Honda Crf250
|
za dec 04, 2010 6:24 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
|
true, maar oranje is ook nice
za dec 04, 2010 9:21 pm |
|
|
Luuk1488
ApriliaForum Member
|
Is dat trouwens die handgemaakte uitlaat? Of een Conti o.i.d.?
di dec 07, 2010 1:40 am |
|
|
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
ik gok op een Metrakit Thrower fzow
di dec 07, 2010 1:59 am |
|
|