Auteur |
Bericht |
kabouter plop
ApriliaForum Member
|
Re: bosmier zen derbi gpr 50 racing
en je voet heb je dus maar net kunen houden ? (weet niet hoe ik het anders moet zeggen)
en je brom, is die niet al total los ? voordat je alles voor elkaar hebt,,,
en idd die kopie van je schadeformulier ?
di aug 11, 2009 1:07 pm |
|
|
bosmier
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 16, 2009 3:48 am Berichten: 28 Woonplaats: bassevelde
|
brommer heeft 800 km
|
wo aug 12, 2009 10:22 am |
|
|
Aprilia Driver 69
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 23, 2008 10:19 am Berichten: 4681 Afbeeldingen: 5
|
en total los ja
_________________ Aprilia RS50 MY08 gp white Aprilia RS50 MY07 Repsol replica
|
wo aug 12, 2009 10:46 am |
Persoonlijk album
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
en 2000 euro waard, nee
wo aug 12, 2009 11:34 am |
|
|
kabouter plop
ApriliaForum Member
|
nooooit, maar is ie al verkocht da ?
wo aug 12, 2009 1:25 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
wat denk je zelf voor zo'n prijs
wo aug 12, 2009 1:41 pm |
|
|
kabouter plop
ApriliaForum Member
|
whahaha
wo aug 12, 2009 2:46 pm |
|
|
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Verkoop gewoon je onderdelen los man. Die stukke onderdelen wilt niemand omdat het niet te renoveren valt. Zal je veel meer voor vangen dan dat je het in zijn geheel weg doet. Gewoon blok in zijn geheel weg doen met uitlaat en al. En overige onderdelen die de treincrash wel overleefd hebben los verkopen. Kan je dan nog wel een redelijk bedrag voor vangen. Edit: wacht is, waar is je uitlaat gebleven?
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
wo aug 12, 2009 3:17 pm |
|
|
kabouter plop
ApriliaForum Member
|
jah, doen
wo aug 12, 2009 3:18 pm |
|
|
mike-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 24, 2008 10:50 pm Berichten: 717 Woonplaats: Fiji
|
waar is de uitaat edit; ik heb wel interesse in een paar dingen
_________________ over the counter ed treatment
|
wo aug 12, 2009 4:10 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
Chrizu-kun schreef: Verkoop gewoon je onderdelen los man. Die stukke onderdelen wilt niemand omdat het niet te renoveren valt. Zal je veel meer voor vangen dan dat je het in zijn geheel weg doet. Gewoon blok in zijn geheel weg doen met uitlaat en al. En overige onderdelen die de treincrash wel overleefd hebben los verkopen. Kan je dan nog wel een redelijk bedrag voor vangen. Edit: wacht is, waar is je uitlaat gebleven? mwa.. zijn al redelijk veel onderdelen te koop op het moment, eerst waren er bijna geen gpr onderdelen te verkrijgen maar nu valt dat wel mee, en hij is ook nog eens belg he dus frame zal hij wss niet veel voor vangen, omdat die gpr's daar niet eens zo duur zijn. postte er laatst nog 1tje in het marktplaats topic,een gpr nude met alleen lakschade voor 1000 euro. daarbij is z'n teller kapot, alle kappen naar de klote, achterbrug verkloot, dan heb je de meest waardevolle onderdelen al zo'n beetje gehad. motorblok kan hij wss nog wel een goed prijsje voor vangen maarja, je moet er maar net zin in hebben om met een schuur vol onderdelen te zitten
wo aug 12, 2009 5:38 pm |
|
|
mike-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 24, 2008 10:50 pm Berichten: 717 Woonplaats: Fiji
|
schuur vol de helfd ken je weg gooien
_________________ over the counter ed treatment
|
wo aug 12, 2009 5:42 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
|
haha ja daar heb je een punt
wo aug 12, 2009 8:08 pm |
|
|
bosmier
ApriliaForum Member
|
Chrizu-kun schreef: Verkoop gewoon je onderdelen los man. Die stukke onderdelen wilt niemand omdat het niet te renoveren valt. Zal je veel meer voor vangen dan dat je het in zijn geheel weg doet. Gewoon blok in zijn geheel weg doen met uitlaat en al. En overige onderdelen die de treincrash wel overleefd hebben los verkopen. Kan je dan nog wel een redelijk bedrag voor vangen. Edit: wacht is, waar is je uitlaat gebleven? je krijgt er alles bij e , uitlaat ligt int magazijn xd
|
wo aug 19, 2009 11:32 pm |
|
|
bosmier
ApriliaForum Member
|
Sanno schreef: Chrizu-kun schreef: Verkoop gewoon je onderdelen los man. Die stukke onderdelen wilt niemand omdat het niet te renoveren valt. Zal je veel meer voor vangen dan dat je het in zijn geheel weg doet. Gewoon blok in zijn geheel weg doen met uitlaat en al. En overige onderdelen die de treincrash wel overleefd hebben los verkopen. Kan je dan nog wel een redelijk bedrag voor vangen. Edit: wacht is, waar is je uitlaat gebleven? mwa.. zijn al redelijk veel onderdelen te koop op het moment, eerst waren er bijna geen gpr onderdelen te verkrijgen maar nu valt dat wel mee, en hij is ook nog eens belg he dus frame zal hij wss niet veel voor vangen, omdat die gpr's daar niet eens zo duur zijn. postte er laatst nog 1tje in het marktplaats topic,een gpr nude met alleen lakschade voor 1000 euro. daarbij is z'n teller kapot, alle kappen naar de klote, achterbrug verkloot, dan heb je de meest waardevolle onderdelen al zo'n beetje gehad. motorblok kan hij wss nog wel een goed prijsje voor vangen maarja, je moet er maar net zin in hebben om met een schuur vol onderdelen te zitten goedkoop zeg je , ik heb 3600 betaald xd
|
wo aug 19, 2009 11:33 pm |
|
|
|