Auteur |
Bericht |
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
 Re: Yamaha Tzr Gixxer Special. Update.
idd nog een beetje meer oranje  bedoeling is dat hij op de gsx van pagina 1 gaat lijken 
di apr 07, 2009 6:12 pm |
|
 |
Buur
ApriliaForum Member
|
Mooie shop, mischien de onderkuip nog een beetje oranje. Trouwens hier zou een Turbukit GP heel wijs op staan als die af is! 
|
di apr 07, 2009 6:30 pm |
|
 |
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
ja yamaha letters in het oranje misschien  en dan nog de originele 'liquid cooled' ook in het oranje ofzo  pff nog best moeilijk 
di apr 07, 2009 6:44 pm |
|
 |
Sanno
ApriliaForum Member
|
hoi  we zijn alweer wat opgeschoten. frame en achterbrug zijn weer geschuurd, matzwart was toch niet zo nice  maar er is une petit problém.. rechtervorkpoot zitten ene paar flinke krassen in  keering die erin zit is ook lekker gaar.. word dus opzoek naar een nieuwe vorkpoot. kan misschien hier in de buurt wel 1tje hosselen voor een tientje (is een kromme) die moet ik dan weer laten richten nieuwe keeringen laten steken etc.  ik had een maand geleden geld overgemaakt voor een tzr achtervelg maar nog steeds niks ontvangen  en hij neemt z'n gsm niet op, reageert niet op pm, reageert niet op sms  ik ben dus wss opgelicht. maargoed, blok zit weer in elkaar, frame en brug zijn geschuurd en we hebben lak gehaald:  kleur is niet supergoed te zien, maar in deze zwart van peugeot zitten parelmoer glitters  lamborghini orange voor de gsx strepen tot de volgende keer
ma mei 04, 2009 10:45 pm |
|
 |
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
mooi sanno 
ma mei 04, 2009 10:56 pm |
|
 |
af1-racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 16, 2008 10:13 pm Berichten: 1560 Woonplaats: dussen
|
mooie kleuren, vooral dat oranje maar is wel klote van die achtervelg 
_________________ Mn Aprilia af1: viewtopic.php?t=10557 Mn Aprilia rs extrema: viewtopic.php?f=14&t=11904
Le Derbi schreef: auto wheelies geen gebrek als je met de koppeling speelt 
|
ma mei 04, 2009 11:17 pm |
|
 |
Sanno
ApriliaForum Member
|
ja behoorlijk  soms bel ik hem 5x achter elkaar en dan neemt hij op en hangt gelijk weer op, teringleijer dat hij is
ma mei 04, 2009 11:42 pm |
|
 |
slammers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 24, 2008 5:25 pm Berichten: 3012 Woonplaats: Wijk & Aalburg
|
Wie is het? Had er tijd geleden ook 1 te koop staan, maar die heeft Kris nu 
di mei 05, 2009 6:25 am |
|
 |
*Kris*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 02, 2008 8:19 pm Berichten: 1237 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Woudrichem
|
Citaat: Had er tijd geleden ook 1 te koop staan, maar die heeft Kris nu
en ik heb hem ok al weer verkocht mooie kleuren sanno 
_________________ brommer - loos :(
|
di mei 05, 2009 9:29 am |
Persoonlijk album
|
 |
slammers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 24, 2008 5:25 pm Berichten: 3012 Woonplaats: Wijk & Aalburg
|
Somebody is watching you 
di mei 05, 2009 9:44 am |
|
 |
WillieboyzGPR
ApriliaForum Member
|
Sanno heeft een projectje op AP forum! 
|
di mei 05, 2009 1:47 pm |
|
 |
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
net project hoor sanno!
di mei 05, 2009 2:06 pm |
|
 |
Sanno
ApriliaForum Member
|
slammers schreef: Somebody is watching you  ja die kat  die kwam ook gelijk kijken wat er aan het handje was toen ik die kuipdelen op het bankje zette  maar het is de brommer van brandon he niet van mij :p (ook al doe ik al het werk  ) WillieboyzGPR schreef: Sanno heeft een projectje op AP forum!  Nog ff iets: m'n broertje wil er géén spiegels op  hij vroeg zelfs of ik die gaten waar de spiegels komen dicht kon polyesteren  haal hem over dat er wél spiegels op moeten! en die lak was echt faking duur :S 311 euro gvd, ik maakte nog een blooper bij de verfwinkel, dus m'n broertje de slappe lach, maar daar was hij snel vanaf geholpen toen hij de prijs van de lak hoorde 
di mei 05, 2009 4:08 pm |
|
 |
Brandon
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 31, 2009 4:25 pm Berichten: 231 Woonplaats: terneuzen
|
ja innderdaad moek verdomme bijna een hele maand voor werke
|
di mei 05, 2009 4:16 pm |
|
 |
Sanno
ApriliaForum Member
|
Brandon schreef: ja innderdaad moek verdomme bijna een hele maand voor werke  het gaat wel mooi worden hoor snotneus 
di mei 05, 2009 4:20 pm |
|
 |
|