Auteur |
Bericht |
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 26, 2007 6:15 am Berichten: 593 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Schermer
|
mooiste tzr die ik ooit gezien heb kerel!!!
echt superbruut gedaan allemaal
(klein puntje voor als je toch bezig ben, spiegels zou ik erop doen.. maar dat is mijn smaak hoor, moet je lekker zelf weten )
zo jun 01, 2008 9:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
af1 replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 28, 2008 11:37 am Berichten: 59 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Enkhuizen
|
ziet er top uit wat was je kwijt voor de nieuwe klokken stel??? allemaal digitaal???
|
zo jun 01, 2008 9:25 pm |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Écht prachtig
Volgende hem al ergens anders maar echt zeer netjes gedaan
Achterlicht wil ik exact zo gaan doen maar is nog best een werkje volgens mij he?
In ieder geval echt heel mooi gedaan!
Maurits schreef: Jij kraakt iemand anders zijn brommer af die er veel mee bezig is geweest, terwijl je zelf nog niet eens je eigen brommer fatsoenlijk kan afstellen.
stumperd
Touché!
zo jun 01, 2008 9:29 pm |
|
|
Blijhoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 17, 2007 10:55 am Berichten: 255 Woonplaats: barneveld
|
Mooi gedaan dat polyesteren mono op tzr is mooi , maar de vorm die jij hebt bovenop vind ik een heel stuk minder bij de rest passen..... lamp is vetjes , maar vind netzoals ari die punt aan de onderkant jammer , maja als dat niet anders kan dan is het zo.... wel mooi dat zadel enzo ingekort , booskijker vind ik zelf niet mooi op tzr , tenminste , niet zo rond , wel netjes gedaan allemaal , maar niet mijn smaak , kleur is wel vetjes samen met die zwarte velgen , zo zie je tog maar weer dat prof spuiten tog wel super is....
teller is helemaal super ook al is de orignele ook niet verkeerd maar minder opties denk
oh ja doe je nou 1 of 2 dempers ?? 2 dempers zal wel vet zijn....... en waar in barneveld heb je hem gekocht trouwens ??? bij scooter factory aka parts ? of vd visch ?? weet wel dat parts poosje terug een schade tzr aan het opknappen was en dat ie dan te koop kwam staan , weet niet of dat dees is ??
Laatst bijgewerkt door Blijhoofd op zo jun 01, 2008 9:37 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo jun 01, 2008 9:35 pm |
|
|
TheForce
ApriliaForum Member
|
Zag mijn tzr er maar zo uit , maar hoe heb je dat nou precies gedaan met je uitlaat, hangt die linker er gewoon los onder?
zo jun 01, 2008 9:36 pm |
|
|
Blijhoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 17, 2007 10:55 am Berichten: 255 Woonplaats: barneveld
|
TheForce schreef: Zag mijn tzr er maar zo uit , maar hoe heb je dat nou precies gedaan met je uitlaat, hangt die linker er gewoon los onder?
hangt met tape aan alles vast zo te zien ?
|
zo jun 01, 2008 9:38 pm |
|
|
ostjj
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 20, 2007 5:32 pm Berichten: 1145 Woonplaats: Merksem
|
heel mooi maar spiegels zou ik idd er ng op doen
zo jun 01, 2008 9:41 pm |
|
|
Felix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 6:11 pm Berichten: 1469 Woonplaats: Oegstgeest
|
Toen ik las van die booskijkers dacht ik echt: Lelijk.
Maar het ziet er focking vet uit! Net zoals de rest.
zo jun 01, 2008 9:59 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Ari schreef: thomas: ik kan niet bewijzen dat k niet jaloers ben op zijn brom, k zou niet weten hoe, want als k et gewoon zeg, gelooft nietmand me (duhh) maar als je mn droom tzr wilt zien, voeg me eff @ msn srry voor off
donder op sjapool
quintus, mooie theezetter!
|
zo jun 01, 2008 10:04 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
wtf heb k nou weer gedaan
zo jun 01, 2008 10:13 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
haphap
luister maar naar Maurits
|
zo jun 01, 2008 10:15 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
lol, hy is nu toch afgesteld
edit
Citaat: eh ik ben een japool, ari is een gewone ellendige pool.
dankje
Laatst bijgewerkt door Ari op zo jun 01, 2008 10:27 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo jun 01, 2008 10:16 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
Racekees schreef: Ari schreef: thomas: ik kan niet bewijzen dat k niet jaloers ben op zijn brom, k zou niet weten hoe, want als k et gewoon zeg, gelooft nietmand me (duhh) maar als je mn droom tzr wilt zien, voeg me eff @ msn srry voor off donder op sjapool quintus, mooie theezetter!
eh ik ben een japool, ari is een gewone ellendige pool.
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
zo jun 01, 2008 10:20 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
Ari schreef: Quintus, als niemand zn mening mag geven over je brom, waarom post je em op een forum dan?? net als k eerder al zei: niet iedereen moet jou brommer mooi vinden, en dat geldt voor alle brommers
je bent niet verplicht om je mening te geven. Je kunt ook je mening voor je laten maargoed, genoeg hierover!!! back ontopic.
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
zo jun 01, 2008 10:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
Meonemium
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 18, 2007 10:37 pm Berichten: 1190 Afbeeldingen: 1
|
Wat een geblaat op niks af hierzo....
Knap werk, vind het wel zon beetje de mooiste TZR die ik voorbij zien heb komen. Over een paar forums verdeeld.
_________________ Aprilia RS5O Chesterfield viewtopic.php?f=13&t=19704
|
zo jun 01, 2008 10:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
|