Auteur |
Bericht |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Re: TheDutchBeast's DAS PECH APPIE WEG
FlorisFerrari schreef: je opmerking faalt. Die van jou daarvoor was toch wel echt een dieptepunt hoor: FlorisFerrari schreef: Mathias RS 50 schreef: Zie het net als een hele lelijke kind, je zult nooit een moeder vinden die haar eigen kind lelijk vindt.
daarom noemt jou mama je knapperd ?
ma sep 26, 2011 11:50 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
nee die was goed
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
di sep 27, 2011 12:01 am |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Zei je mama dat zonet ofzo?
di sep 27, 2011 12:08 am |
Persoonlijk album
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
FlorisFerrari schreef: nee die was goed Nee, dat was het niet. En mijn reactie had een afbeelding van een gigantische awesome face die neerstort op de wereld en al het menselijke bestaan uitroeid met pure awesomeheid. Top that.
di sep 27, 2011 12:27 am |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Ik heb een leven. Nu jij weer.
di sep 27, 2011 12:27 am |
Persoonlijk album
|
|
frishh
ApriliaForum Member
|
marien schreef: Ik heb een leven. Nu jij weer. I do not agree.
di sep 27, 2011 12:33 am |
|
|
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
hahaha +1 voor wallie ik las net die pagina's door die reacties van die 'apriliahouder' lachte me kapot die rang vond ik trouwens wel een goeie majaaaa ik ga wel weer ontopicc voor ik ook weer zn ban krijg edit: heb je die senda van jesse? lijkt er precies op
di sep 27, 2011 10:28 am |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Racekees schreef: hehe, ik waarschuwde je al dave, maar had niet door dat ik gelijk een hint gaf over je golluf sorry man maar echt, wanneer 9/10 mensen het lelijk vinden, vraag je je dan niet af.. is het wel zo mooi, als ik denk dat het is?Zo denk ik er nou ook over Maar ik denk in dit geval trouwens dat het niet 9/10 mensen is maar 99999/100000 aangezien het me sterk lijkt dat er meer dan 170 mensen uit heel nederland dit mooi vinden
di sep 27, 2011 12:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
TheDutchBeast
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 07, 2010 10:23 am Berichten: 347 Woonplaats: Breda
|
jongens vraagje. De derbi loopt extreem hoogtoerig zogauw ik mijn koppeling intrek. En soms slaat hij op hol, dan haal ik de sleutel eruit en gaat hij nog door, dan gaaf ik 1x gas en is het weg. En vandaag zat er een soort witte viezegheid op de carberateur... Waar duidt dit op?
_________________ Bmw E30 Suzuki GS 750 Jawa 350cc Jawa 350cc Oilmaster Yamaha TZR ( 5x )
|
di sep 27, 2011 1:58 pm |
|
|
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
ik denk dat die derbi bang is voor die chromen pleepot, en daar door mankementen begint te vertonen in de hoop dat jij hem weer verkoopt.
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
di sep 27, 2011 2:27 pm |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
|
rs_maniac666 schreef: ik denk dat die derbi bang is voor die chromen pleepot, en daar door mankementen begint te vertonen in de hoop dat jij hem weer verkoopt. Ha-ha, ze worden nu wel erg flauw. Loopt ie in zijn neutraal wel normaal?
di sep 27, 2011 2:31 pm |
|
|
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
rs_maniac666 schreef: ik denk dat die derbi bang is voor die chromen pleepot, en daar door mankementen begint te vertonen in de hoop dat jij hem weer verkoopt. help hem of zeg gewoon niks, die stomme grapjes heeft niemand wat aan, er is al genoeg gelul in ze topic lijkt me
di sep 27, 2011 2:42 pm |
|
|
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
TheDutchBeast schreef: jongens vraagje. De derbi loopt extreem hoogtoerig zogauw ik mijn koppeling intrek. En soms slaat hij op hol, dan haal ik de sleutel eruit en gaat hij nog door, dan gaaf ik 1x gas en is het weg. En vandaag zat er een soort witte viezegheid op de carberateur... Waar duidt dit op? carb ook is een keer schoonmaken voor de rest hoe loopt die stationair dan?
di sep 27, 2011 3:43 pm |
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
RS 666 schreef: Racekees schreef: hehe, ik waarschuwde je al dave, maar had niet door dat ik gelijk een hint gaf over je golluf sorry man maar echt, wanneer 9/10 mensen het lelijk vinden, vraag je je dan niet af.. is het wel zo mooi, als ik denk dat het is?Zo denk ik er nou ook over Maar ik denk in dit geval trouwens dat het niet 9/10 mensen is maar 99999/100000 aangezien het me sterk lijkt dat er meer dan 170 mensen uit heel nederland dit mooi vinden haha meer dan 10 bestaat al niet lijkt me MartinW schreef: http://www.vwforum.nl/even-voorstellen-f6/thedutchbeast-s-golf-2-stylingproject-t132318.html nu wel, maar aan de eerste comment te zien was dat niet zo hij wordt nog steeds gebashed.. alleen heeft ie t zelf niet altijd door volgens mij
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
di sep 27, 2011 5:19 pm |
|
|
RSjoep
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
|
Dat witte spul is wss benzine met beetje water, meestal condens die neerslaat op de carb en waar die benzine dan vandaan komt kun je zelf wel vinden hoop ik
di sep 27, 2011 5:39 pm |
|
|
|