sbk replica schreef:
mag het misschien iet zegegn, maar vind dat hij voor veel te hoog erop zit, de kuip.
Alle op en aanmerkingen zijn welkom. positieve kritiek zullen we maar zeggen
. ik zal eens kijken of ik aan de voorkant ipv die standaard ophangpunten een alu stripje kan roggelen. miss doe ik dat wel aan het eind van deze maand tijdens die meeting
. Meteen de mening van een man of 15 er bij
.
RS 666 schreef:
hmm ben het daarin wel met je eens steven, zeker nu de kuipruit erop zit, zit ie wel erg hoog heb ik het idee
ik vind het niet lelijk maar vind de hoogte van fred motoren en die andere mooier..
Dat zijn 2 stemmen, wie nog meer
?
sbk replica schreef:
die keuze is aan hem, zou hem achter bij de uitlaat aanpassen denk ik, en voor laten zakken
want ide onderkuip, zit op een gpr ook gewoon horizontaal ipv half omhoog (uitgaande van de onderkant van de kuip dus)
Hoe aanpassen dan
? Ik ben eerlijk gezegd absoluut geen fan van hak en slijpwerk in het kuipgedeelte. maar wat moet dat moet...
Black Panther GPR schreef:
ik vind de tractor band die je achter hebt echt lelijk
voor de rest wordt 't wel mooi met de juiste kleurtjes
en maak t voorlicht waar normaal t stadlicht zit
ofzo
Jaja, zodra dat (*&^%$#@ blok de deur uit is komen er nette sporty's onder;). Voorlicht komt denk ik rond eind van de maand, begin volgende maand. als mijn salaris is gestort. heb het er vnaaf ook al over gehad met mn pa. Die vond dat ledje ook niet kunnen. met name straks in de winter als het al om half 5 donker is...
af1-racer schreef:
wordt wel een mooi ding
worden de kappen eigenlijk nog gespoten?
en van die kuip dat die voor een beetje hoog is vindt ik ook ja
Das 3, ok.. hij moet omlaag
.
RS 666 schreef:
maak in dat gat gewoon zo´n gpr lichtje en maakt dat als voorlicht
heb je en voorlicht en je hebt niet zo´n fietslampje, je ziet uiteindelijk zelf evenveel
Komt goed, dat kleine stadslicht komt er voorop in dat gat in
. alleen niet per direct...
In principe maakt het mij weinig uit hoeveel ík zie. als ik maar gezien word. Ik zal mn snelheid er in het donker maar op moeten aanpassen.. (ookal leert de praktijd dat dat niet altijd gebeurt.. zoals vnaaf uit mn werk
).
Ben vandaag ook achter iets nieuws gekomen. ik heb 2 powerbands
. 1tje van 7500-10000 tpm. van de cilinder en 1 van 11500-13500 van de jolly moto uitlaat
. Dat stuk van 10-11.5 heb ik dus ff wat minder power...
Maargoed, binnenkort maar eens hard zoeken naar een nieuwe cil.