Auteur |
Bericht |
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
 Re: TheDutchBeast's DAS PECH APPIE WEG
Ja. 
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
ma sep 26, 2011 1:37 pm |
|
 |
TheDutchBeast
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 07, 2010 10:23 am Berichten: 347 Woonplaats: Breda
|
Nee ik heb er zo een: dit is de mijne 
_________________ Bmw E30 Suzuki GS 750 Jawa 350cc Jawa 350cc Oilmaster Yamaha TZR ( 5x )
|
ma sep 26, 2011 2:24 pm |
|
 |
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
Maup schreef: Ja.  en daarbij komt dat dit Zilver is en niet wit 
ma sep 26, 2011 2:25 pm |
|
 |
TheDutchBeast
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 07, 2010 10:23 am Berichten: 347 Woonplaats: Breda
|
_________________ Bmw E30 Suzuki GS 750 Jawa 350cc Jawa 350cc Oilmaster Yamaha TZR ( 5x )
|
ma sep 26, 2011 2:27 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
een witte pro is sowieso dik, of het op een gewone senda mooi staat weet ik niet. maar zal vast wel 
ma sep 26, 2011 2:29 pm |
|
 |
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
nope, kun je beter de kappen van een 2008 DRD racing White nemen. 
ma sep 26, 2011 2:29 pm |
|
 |
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
ma sep 26, 2011 3:59 pm |
|
 |
aprilialover
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 1:44 pm Berichten: 574 Woonplaats: thuis
|
Ja, dat is hij even laggen kleine man ga nu maar weer in de zandbak spelen.
_________________ Ik zoek een blok van een oud vrouwtje die hem alleen heeft gebruikt voor boodschappen.
|
ma sep 26, 2011 4:04 pm |
|
 |
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
ma sep 26, 2011 5:17 pm |
|
 |
aprilialover
ApriliaForum Member
|
nee, het is al 2 pagina's gezeik over zijn auto kom jij al klein kind zo bedoel ik het vragen of het zijn auto is die 1 en 2 en 3 pagina geleden hetzelfde filmpje van geplaatst is.
Jij mag je afvragen wie de kleinste man is, je beseft je niet eens dat jou filmpje van zijn auto ook off topic is. wijsneus.
_________________ Ik zoek een blok van een oud vrouwtje die hem alleen heeft gebruikt voor boodschappen.
|
ma sep 26, 2011 5:53 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
aprilialover schreef: nee, het is al 2 pagina's gezeik over zijn auto kom jij al klein kind zo bedoel ik het vragen of het zijn auto is die 1 en 2 en 3 pagina geleden hetzelfde filmpje van geplaatst is.
Jij mag je afvragen wie de kleinste man is, je beseft je niet eens dat jou filmpje van zijn auto ook off topic is. wijsneus. dude laat senior memebers met rust het is hier het zelfde als een bende hoor iedereen heeft een rang, en jij bent zeer laag 
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
ma sep 26, 2011 5:58 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
we doen niet aan berichten verwijderen he.... is een beetje triest aprilialover schreef: hahaha, jij bent de grootste mongool die er rondloopt. Je bent altijd dat mannetje ik ben breed gebrouwd hahaha. Mijn neefje van 12 is breder als jou.
Krijg de tering jonge. ventje toch, raak je zo opgefocked joh? mischien moet je even rust nemen van apriliaforum :) maar dat hoef je zelf niet te doen als je zo door gaat dan krijg je wel een ban iedereen gelukig 
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
ma sep 26, 2011 6:03 pm |
|
 |
aprilialover
ApriliaForum Member
|
Dude donder op hier jij loopt alleen op iedereen te zeiken maar voegt niks toe.
Je hebt alleen een grote bek verder niets.
Heb nergens gelezen dat er rangen zijn op het forum.
Als er iemand laag is ben jij dat, je lijkt wel een klein meisje met je ik ben breed, uit de kluiten gewassen, heb je bevesteging van jezelf nodig omdat je eigenlijk iemand met het syndroom van down bent.
Ze zouden jou een ban moeten geven met je tyfus gezeik op alles en iedereen, die jou niet aanbid.
De enige met een rank op het forum zijn de modderators, dus stil nou maar huilbaby.
|
ma sep 26, 2011 6:06 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
aprilialover schreef: Dude donder op hier jij loopt alleen op iedereen te zeiken maar voegt niks toe.
Je hebt alleen een grote bek verder niets.
Heb nergens gelezen dat er rangen zijn op het forum.
Als er iemand laag is ben jij dat, je lijkt wel een klein meisje met je ik ben breed, uit de kluiten gewassen, heb je bevesteging van jezelf nodig omdat je eigenlijk iemand met het syndroom van down bent. koetsjie koetsjie knulletje you make me lol but you no make moderators lol with those remarks about down syndrome and the bad language, they no like that
|
ma sep 26, 2011 6:09 pm |
|
 |
aprilialover
ApriliaForum Member
|
ik wil niet lullig doen maar waar zie je bad language???
En je weet dat ik gelijk heb.
|
ma sep 26, 2011 6:11 pm |
|
 |
|