Auteur |
Bericht |
boy.schouten
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 04, 2004 4:49 pm Berichten: 6 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wervershoof
|
wutske, pleur een magneet tegen je frame en je kan zien of ie van metaal of alluminium is!
_________________ af1 Europa project!
|
wo jul 13, 2005 6:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
Citaat: wutske, pleur een magneet tegen je frame en je kan zien of ie van metaal of alluminium is!
haal in een ander topic ouwe koeien uit de sloot please, was maanden geleden en bovendien off-topic..ik heb het over tellerachtergronden en begin jij ineens over wutske's frame...
maare..k ben nog hard bezigmet de tellers, dus nog ff geduld, ga morgen op vakantie ook, dus duurt nog wel ff
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
wo jul 13, 2005 6:53 pm |
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
gheghe fijne vakantie dan maar hè
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
wo jul 13, 2005 7:47 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
Citaat: maare..k ben nog hard bezigmet de tellers, dus nog ff geduld, ga morgen op vakantie ook, dus duurt nog wel ff
je hoeft toch alleen die tellers erin te pleure? iig fijne vakantie, waar gaat de trip heen
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
wo jul 13, 2005 9:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
camping de Schotsman (vlakbij de Roompot) in zeeland bij het veerse meer, samen met pappie en mammie en mun vriendin (hier ga ik veel plezier mee beleven ) lekker met me vriendin in een tentje en paps en mams in de camper...
ben volgende week vrijdag weer terug...
enne rens: onderschat het niet, want er zit een hele hoop tijd in voordat je het netjes(!) erop hebt zitten, alle gaten pons ik, dus geen rafeltjes enzo eraan...
tot volgende week !
|
wo jul 13, 2005 10:40 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
tijd geleden dak hier gepost heb, (2 maanden!), dus k denk: k zal weer eens posten... tellers zijn nu bijna klaar, is trouwens superveel kutwerk voordat je alles netjes hebt zitten, ik moet alleen de temp.meter nog en dan weer in elkaar laten zetten...
mun project ga ik trouwens weer verder laten lopen denk ik..
plannen:
- seat pipe maken van mun Ninja Twinner
- deze komt op de plek waar mijn achterlicht zit
- hieronder een klein LED-achterlichtje
- hieronder mun kentekenplaat
hier ben ik voorlopig nog wel ff mee bezig voordat ut af is.ik hou jullie op de hoogte
|
za sep 10, 2005 10:52 pm |
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
locowine schreef: tijd geleden dak hier gepost heb, (2 maanden!), dus k denk: k zal weer eens posten... tellers zijn nu bijna klaar, is trouwens superveel kutwerk voordat je alles netjes hebt zitten, ik moet alleen de temp.meter nog en dan weer in elkaar laten zetten... mun project ga ik trouwens weer verder laten lopen denk ik.. plannen: - seat pipe maken van mun Ninja Twinner - deze komt op de plek waar mijn achterlicht zit - hieronder een klein LED-achterlichtje - hieronder mun kentekenplaat hier ben ik voorlopig nog wel ff mee bezig voordat ut af is.ik hou jullie op de hoogte
kan dat wel zon lampje onder je uitlaat, ivm met de temperatuur
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
zo sep 11, 2005 8:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
makkelijk, je moet em alleem niet tegen je uitlaat aan maken.
|
zo sep 11, 2005 9:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
das wel super vet ej loco.. een costum seatpipeje! Zou em dan wel netjes maken en niet aan de linker of rechterkant van je wiel omhoog laten gaan, als je begrijpt wat ik bedoel
en dan nog een mooi achterlichtje erin bouwen dat ding van jou word echt dope man
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
zo sep 11, 2005 9:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
achterlichtje moet zeker gaan lukken, k heb ff een plaatje gevondenzie onder...ik doe hem niet tegen mun uitlaat aan natuurlijk, maar de temperatuur is bij mij sowieso al niet zo hoog omdat ik carbon-dempers heb, die worden niet zo gek warm, kun je makkelijk met je hand vastpakken, ook als je naar willemstad gereden hebt...ik moet alleen nog even kijken hoe ik de pijpen het beste kan buigen, dus nog ff uitkienen hoe het gaat...
Bijlagen:
0118204400_hi.jpg [ 121.58 KiB | 3042 keer bekeken ]
|
ma sep 12, 2005 7:09 am |
|
|
RS-Racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 15, 2004 6:08 pm Berichten: 133 Woonplaats: Fijnaart
|
locowine schreef: achterlichtje moet zeker gaan lukken, k heb ff een plaatje gevondenzie onder...ik doe hem niet tegen mun uitlaat aan natuurlijk, maar de temperatuur is bij mij sowieso al niet zo hoog omdat ik carbon-dempers heb, die worden niet zo gek warm, kun je makkelijk met je hand vastpakken, ook als je naar willemstad gereden hebt...ik moet alleen nog even kijken hoe ik de pijpen het beste kan buigen, dus nog ff uitkienen hoe het gaat...
Eej Loco, dat wordt flink passen en meten. Ik ben benieuwd of het gaat lukken en ik zie het resultaat wel op school. suc6 ermee
_________________ RS powerrrrrrr lijkt me logisch
|
ma sep 12, 2005 1:50 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
haha, das goed..ik zie je iig donderdag bij SolidWorks.. maar zal wel gaan lukken denk ik, nog ff beetje uitdenken en meten...
|
ma sep 12, 2005 5:02 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
ga jij de uitlaat zelf maken of laat je het doen?
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
vr sep 16, 2005 4:07 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
half om half...even kijken nog, mun tellerplaten liggen weer bij de constructeur , dus die heb ik waarschijnlijk morgen weer in huis
|
wo sep 21, 2005 5:47 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
|
mun tellers zitten er allang weer in, ff foto maken als mun ouders weer terug zijn met het fototoestel zondag...
ik heb supergoed nieuws trouwens: er komt een wit spinnenweb overheen, gespoten door Pivari Tuning, de special-spuiter van west-brabant!
een werknemer zag mun brommer vandaag staan, dus ff mee gebabbeld en telefoonnummer van zijn baas gegeven, die vond het wel een uitdaging en goede reclame, dus k krijg nog een bak met korting ook! echt supervet
kijk voor wagens van hun op www.pivari-tuning.nl
|
di okt 18, 2005 5:34 pm |
|
|
|