Auteur |
Bericht |
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Castroll TTS als 2-takt olie en Putoline GP10 schijnt erg goede versnellingsbak olie te zien (zelf geen ervaring mee)
|
wo maart 09, 2005 12:01 am |
Persoonlijk album
|
|
wutske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 26, 2005 7:00 pm Berichten: 221 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Kapellen (Antwerpen-België)
|
aaargh, . Kutweer hier in België.'t heeft weer heel de tijd zitten regenen -> te vochtig om te spuiten (70% luchtvochtigheid)
_________________ AF1 Sintesi, 50cc, uitlaat max. begrenst, doet ie nog 65 :s
|
wo maart 09, 2005 3:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
Robert
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 29, 2004 10:35 pm Berichten: 461 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: zutphen
|
hmm heb je geen kachel of electrische radiator voor in de schuur?
Of kan je niet op zolder spuiten?
Ik heb thuis een terrasverwarmer van 2000 watt, zo'n infrarood geval. Word ontiegelijk warm, ff een uurtje of 2 in de schuur laten branden, met je te spuiten onderdelen er voor, en je spuitbussen op kamertemperatuur, dan moet het lukken...
deed ik ook altijd
alleen me pa confronteerde me een keer met een rekening van 200 euro extra stroom....
_________________ Wat niet past, lassen we vast! Mijn Cross RX Jägermeister RX zie ook veel Aprilia RX en cross dingen op http://www.wejewel.nl
|
wo maart 09, 2005 3:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
ik ben benieuwd hoe het eruitkomt te zien als je zelf gaat spuiten, ik zou het zelf nooit doen in ieders geval...., behalve kleine dingetjes dan, maar kuipen enzo laat ik gewoon doen, hoor, professioneel spuiten heb je echt niet zo in de vingers....
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
wo maart 09, 2005 4:18 pm |
|
|
wutske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 26, 2005 7:00 pm Berichten: 221 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Kapellen (Antwerpen-België)
|
Verwarmen is niet direct een optie, sinds we geen schuur maar een open hangar hebben, in den doorgang mag ik niet spuiten en op zolder slaap ik.
En spuiten op zich is niet zo moeilijk hoor, je moet gewoon zorgen dat je het een beetje gelijkmatig en vooral niet te veel in een keer spuit. (en trouwens, laten spuiten = ??? en die heb ik nog niet direct (maar 'k ben op zoek naar een jobke))
|
wo maart 09, 2005 4:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
Röbke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 03, 2004 8:39 pm Berichten: 426 Afbeeldingen: 60 Woonplaats: Venlo
|
wutske schreef: Verwarmen is niet direct een optie, sinds we geen schuur maar een open hangar hebben, in den doorgang mag ik niet spuiten en op zolder slaap ik.
En spuiten op zich is niet zo moeilijk hoor, je moet gewoon zorgen dat je het een beetje gelijkmatig en vooral niet te veel in een keer spuit. (en trouwens, laten spuiten = ??? en die heb ik nog niet direct (maar 'k ben op zoek naar een jobke)) "Vraagje"
Heb je geen vrienden die je uit de nood helpen, die een schuur/garage hebben?
Of meschien een oom/tante of vriendin, die je uit de nood helpen????
Als je wat korterbij had gewoond "Maaseik (België)"was het niet zo'n probleem
geweest!! Dat ligt zo'n 80km van mijn verwijderd. Mja soms heb je geluk en
soms heb je pech. Ik heb een verwarmde garage maar geen stroom. Ik koop
nog een generator. Ik wil het eind resultaat wel eens zien!!!
_________________ Aixam Crossline "Sound Bitch" Sound Bitch Moderator; http://www.45tuners.nl/ No Faster Then Life!!
|
wo maart 09, 2005 4:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
wutske
ApriliaForum Member
|
'k Heb er niet direct in de buurt, maar 't maakt mij niet zoveel uit dat ik nog ff moet wachten met dat spuiten, m'n brommer rijdt op 't moment nog niet (en waarschijnlijk nog voor lange tijd niet).
Of misschien: heeft er iemand nog het tandwiel liggen waarmee de water- en oliepomp wordt aangedreven ???
|
wo maart 09, 2005 5:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
Röbke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 03, 2004 8:39 pm Berichten: 426 Afbeeldingen: 60 Woonplaats: Venlo
|
Vraag het aan Robbie Leerkes.
_________________ Aixam Crossline "Sound Bitch" Sound Bitch Moderator; http://www.45tuners.nl/ No Faster Then Life!!
|
wo maart 09, 2005 6:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
er zal heus wel een vriend/familielid zijn dat je ff uit de brand wil helpen, toch? en anders moet je nog even wachten...over 12 dagen is ut lente en word het wel weer wat warmer(bovendien: als je brommer voorlopig toch nog niet rijd maakt het toch niet uit of je het nu doet of over 2,3 weken? ))
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
wo maart 09, 2005 7:58 pm |
|
|
wutske
ApriliaForum Member
|
owkey. Heb mail gekregen, volgende week zou het tandwiel er kunnen zijn. Als het er dan nog niet is bestel ik het wel bij Robbie (die het trouwens op voorraad heeft).
En rara, het is eens goed weer in België, dus straks is wat spuitbussen gaan kopen en spuiten die handel .
Ow, enneuh, boite olie, is da's voor de vitesse zeker ? Is motul goei spul ? (hehe, rijmt nog ook )
|
za maart 12, 2005 11:50 am |
Persoonlijk album
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Geen idee mijn belgisch is niet zo goed. Ja vitesse is versnelling dat weet ik dan nog wel, maar boite olie zegt mij niks
|
za maart 12, 2005 1:14 pm |
Persoonlijk album
|
|
wutske
ApriliaForum Member
|
Heb het is ff opgezocht, een boite is dus een versnellingsbak. Dat weten we dan ook alweer
|
za maart 12, 2005 1:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
wutske
ApriliaForum Member
|
't weer zit weer eens niet mee. Eerst waait het de hele dag dat 't ni schoon is en nu giet het hier . Nu ja, die wind was niet zo erg, heb ik nog wat kunnen schuren.
Nu, een vraagje, primer, is dat echt noodzakelijk, want anders moet 'k nog ff snel naar de winkel gaan mocht het morgen goed weer zijn.
|
za maart 12, 2005 5:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
Sjouke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 15, 2004 5:13 pm Berichten: 263 Afbeeldingen: 10 Woonplaats: Overschild, provincie Groningen
|
Primer zou ik wel doen ja, dat is ervoor dat je geen kleurverschil krijgt. Oja en als je je kappen een lichte kleur spuit, geel ofzo moet je een witte primer gebruiken. succes ermee.
|
za maart 12, 2005 9:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
ja idd suc6 ermee... Ben benieuwd naar het resultaat (als je er foto's van kunt maken)
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
za maart 12, 2005 10:13 pm |
Persoonlijk album
|
|
|