HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr apr 04, 2025 11:06 am

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Corné's Polini sprint RS 
Auteur Bericht
Furia Master
ApriliaForum Member

Bericht 
We kunne er nog wel 2 pagina's over doorgaan maar het komt er uiteindelijk toch op neer dat die opmaat uitlaat nog wel even op zich laat wachten hoor :^^:

@ Bullet: Je hebt PB :thumright:

Enj ik ga inderdaad ook maar eens stoppen met dat ge-quote...word er ook een beetje leip van zo ondertussen :P
Ik doe het voortaan wel zoals ik hierboven heb gedaan richting Bullet :^^:

Zou 1 van de modjes aub al die quote's vensters willen verwijderen oid....ziet er niet uit zo :P

zo okt 22, 2006 9:16 pm
Profiel
Furia Master
ApriliaForum Member

Bericht 
Vanaf vandaag zal ik de update's in de begin post verwerken EN als reply toevoegen aan de laatste pagina. Dat leest wat gemakkelijker voor mensen die de eerste keer kijken he als alles in 1 post staat :^^:

Heb trouwens ook nog een echte Keihin PWK gescoord afkomstig van Bullet :{-): :{-): :{-):

ma okt 23, 2006 9:24 pm
Profiel
Furia Master
ApriliaForum Member

Bericht 
Heb van de week een paar mooie spulletjes gekocht :DD: Verwacht het eind van de week toch wel een eind te hebben allemaal; 6 pakketten wel te verstaan, allen van verschillende afzenders :P

Als het goed is heb ik eind van de week of begin van volgende week ook eindelijk mijn nieuwe mobiel thuis, die echt mooie foto's maakt dus dan kan ik eindelijk nieuwe foto's maken van de onderdelen en het blok uit elkaar gaan halen (anders zou ik geen foto's hebben voor de How-To he, en belofte maakt schuld :^^: )

Zou 1 van de mods a.u.b al die quote vensters op de vorige pagina's even willen verwijderen voor me...ziet er niet uit zo :00/:
Die kleintejs maakt dan nog iet uit maar die grote stukken wel als het even kan ;)

ma okt 30, 2006 9:42 pm
Profiel
Leviathan
ApriliaForum Member

Bericht 
Matthijn schreef:
pfff iritant zeg al dat gequote :P

pro race pijp is er toch ook voor een senda? of ben k nou in de war :P
Pro race voor senda is onderlangs volgens mij precies dezelfde uitlaat als pro race voor rs :P voor senda ofzo zijn er niet echt bijzonder snelle uitlaten bovenlangs en die uitlaten zijn trouwens ook heel anders past voor geen meter als je met kappen rij :P

di okt 31, 2006 8:29 am
Profiel
petertzr
ApriliaForum Member

Bericht 
Pro race bestaat ook bovenlangs voor senda.. :00: Iig verneukt dit gezeik over bovenlangse derbi uitlaten maar een beetje furia master zn topic dus ik houd erover op :^^: .
Ben benieuwd wat eraan zit te komen furia master, beter regel je eens vlug zo'n polini 80 allu, kunnen we poortmappen vergelijken :D

di okt 31, 2006 1:39 pm
Profiel
rs-power
ApriliaForum Member

Bericht 
wat is je doel furia master?

sprinter maken?

zoja, nog steeds van plan om een polini aan te schaffen?

di okt 31, 2006 1:44 pm
Profiel
Furia Master
ApriliaForum Member

Bericht 
@ petertzr: Als je nou eens ff beter zou luisteren op msn zou je nog weten dat ik die eind november/begin december ga bestellen :P

@ rs-power: Het doel is inderdaad een sprinter te maken om beetje leuk mee te doen in de pro-stock klasse met als cilinder inderdaad de polini (de echte alu cilinder, niet de gietijzeren meuk) icm de polini binnenrotor ontsteking en polini krukas.

Vandaag weer een pakketje voor het straatblok binnen gekregen met o.a. de doppler extreme krukas :{-): nog even geduld en ik kan het blokje gaan splitsen zodat het naar bullet kan voor een tunebeurtje :thumleft:

di okt 31, 2006 9:15 pm
Profiel
rs-power
ApriliaForum Member

Bericht 
Furia Master schreef:

@ rs-power: Het doel is inderdaad een sprinter te maken om beetje leuk mee te doen in de pro-stock klasse met als cilinder inderdaad de polini (de echte alu cilinder, niet de gietijzeren meuk) icm de polini binnenrotor ontsteking en polini krukas.

Is het dan niet wat om meteen voor een Fabrizi 44mm krukas te kijken of een simonini 46mm (ori am6 krukas heeft een slag van 39mm) aangezien je toch pro stock gaat rijden ben ik ervan overtuigd dat je dan meer kans maakt @ pro stock :^^:

di okt 31, 2006 9:48 pm
Profiel
MAD L
ApriliaForum Member

Bericht 
ey help um is niet:P ik moet ook in pro stock... als je um ff helpt red ik het niet :P haha

2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK

di okt 31, 2006 9:51 pm
Profiel
Furia Master
ApriliaForum Member

Bericht 
@ rs-power: Ik heb inderdaad al flink wat zitten twijfelen of ik nou de polini, de simonini of de fabrizi cilinderkit zou nemen maar ik heb mezelf voorgenomen om eerst die polini uit te proberen en mocht die niet cempetitief genoeg zijn vor de pro stock dan ga ik kijkn voor de simonini of fabrizi kit :^^:

Ik vind het alleen jammer dat er voor die simonini cilinder geen bijpassende uitlaat leverbaar is, die simonini uitlaat is namelijk voor de 70cc cilinder :X: Dat zal dan dus een opmaat uitlaat moeten worden :{-):

@ MAD L: Ik zal het je evengoed flink moeilijk gaan maken hoor :P

di okt 31, 2006 10:12 pm
Profiel
rs-power
ApriliaForum Member

Bericht 
Ik doelde ook op de polini cilinder..

en dan in combinatie met een fabrizi of een simonini krukas ;) (kortom meer dan 80cc hebben omdat je een langere slag krukas gebruikt @ je polini cilinder) :^^:

MAD L schreef:
ey help um is niet:P ik moet ook in pro stock... als je um ff helpt red ik het niet :P haha

hahaha :D :P

di okt 31, 2006 10:14 pm
Profiel
*Thomas*
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 32
Bericht 
mss opmaat uitlaat maken op die simonini?

di okt 31, 2006 10:21 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
MAD L
ApriliaForum Member

Bericht 
@ rspower

mn brommerboer heeft dat bij een pro race2 cilinder gedaan... een 44mm slag krukas en heeft op die manier een score van 22,3 pk gecorrigeerd op een tovami bank....

maar daardoor liep hij niet egt goed, de timingen van de cilinder waren wat ik van horen zeggen heb verkloot daardoor, klopt dit of?? daardoor zou hij boven de 13000 toeren stilvallen ofzoiets vaags....

enne die 22,3 klopt egt ik heb het gezien en er is niks aan gekloot voor zover ik het zag iig....

enne @ furia ( en de rest ) makkelijk zal ik het toch niet hebben omdat ik maar 70cc heb en tot 90cc'ers moet rijden maar mee doen is mijn hoofddoel dus we zullen wel zien hoever ik het schop.. en ik ben ook niet van plan om dr een tijd van te maken die je op je bmxje nog kan halen, wordt gewoon een leuke dag denk ik en we zullen wel zien ;)

2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK

di okt 31, 2006 10:59 pm
Profiel
Furia Master
ApriliaForum Member

Bericht 
@ rs-power: Dat is natuurlijk wel een optie ja :<>: zit ik er alleen mee dat ik een flink stuk van de cilinder af zal moeten draaien en ophogen. Nu is dat opzich geen probleem maar zit ik dan niet met timingen die door de war gegooid worden?

@ MAD L: Zo denk ik er ook over hoor...gewoon lol maken en we zien wel :^^: al ben ik wel behoorlijk competitief ingesteld hoor :P

di okt 31, 2006 11:11 pm
Profiel
rudolf
ApriliaForum Member

Bericht 
Met wat moeite kun je een 44mm krukas kwijt in een pro race cilinder. Kop moet wel aangepast worden en het is even zoeken met de timing maar het moet wel lukken en goed kunnen lopen. Je zult wel wat toeren in moeten leveren voor de lange slag maar dat maakt het koppel wel weer goed :D. Een makkelijkere manier om meer cc te krijgen is een barikit 42mm krukas te nemen. Dat scheelt ongeveer 5cc en de timing verschilt niet veel. Deze krukas is misschien ook goed te gebruiken op andere cilinders (dus furia master :00:). Voor derbi heeft barikit ook een 43mm krukas maar die heb ik voor am6 helaas nog niet gevonden :{}: .

wo nov 01, 2006 4:14 pm
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 61 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende