Auteur |
Bericht |
Röbke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 03, 2004 8:39 pm Berichten: 426 Afbeeldingen: 60 Woonplaats: Venlo
|
btwee schreef: je kunt aleen de schroefdraat erafzagen das bij mij ook gebeurt maar ik moest tog mijn zadeltje naar de bekleder brengen duss ik em et gewoon afgezaagt en toen een nieuw boutje in gezet
Klopt dat had ik ook met mijn Beauty!!!!!!!
_________________ Aixam Crossline "Sound Bitch" Sound Bitch Moderator; http://www.45tuners.nl/ No Faster Then Life!!
|
zo sep 17, 2006 5:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
btwee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 8:26 pm Berichten: 159 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Zundert
|
dat staat bekent bij aprilia classic en redrose denk ik
_________________ ride to live live to ride (chrome acsent) ik heb dislectie dus het kan zijn dat ik wat dingen fout typ
|
zo sep 17, 2006 6:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
cactus
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 26, 2006 9:45 am Berichten: 40 Woonplaats: Oosterhout - Nijmegen
|
Zooow...
Eindelijk weer weekend,vandaag nog wat geschuurd(om te polijsten),
Morgen weer de hele dag lekker knutselen
Vanavond komt een collega twee brommers brengen (een puch en een peugeot),als ik er eentje opknap,mag ik andere houden ...
Dus aankomende week,staat de aprilia even op een laag pitje...
Wel morgen even een nieuwe voorpoot en een standaart bestellen ....
greetzz Jim
_________________ Zuipen......
|
vr sep 22, 2006 7:47 pm |
|
|
btwee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 8:26 pm Berichten: 159 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Zundert
|
jij knap heel veel op dat lijk mij ook wel leuk ga zo door
_________________ ride to live live to ride (chrome acsent) ik heb dislectie dus het kan zijn dat ik wat dingen fout typ
|
za sep 23, 2006 12:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
cactus
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 26, 2006 9:45 am Berichten: 40 Woonplaats: Oosterhout - Nijmegen
|
btwee schreef: jij knap heel veel op dat lijk mij ook wel leuk ga zo door
Is, toch een goeie deal....een puchje lopend maken,en een speedake kado krijgen...
Speedake verkopen en weer 200 eurie voor mijn red rose...
greetzz Jim
|
za sep 23, 2006 3:20 pm |
|
|
btwee
ApriliaForum Member
|
Citaat: btwee schreef: jij knap heel veel op dat lijk mij ook wel leuk ga zo door
Is, toch een goeie deal....een puchje lopend maken,en een speedake kado krijgen... Speedake verkopen en weer 200 eurie voor mijn red rose... greetzz Jim
ik geef je groot gelijk hoor
|
za sep 23, 2006 6:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
cactus
ApriliaForum Member
|
Zooo ,
Eindelijk weer een update...
Na het opknappen van een puch maxi,en een speedake,ga ik vandaag weeer beginnen aan de RR(red rose)...
Donderdag zijn de nieuwe voorpoten,en de nieuwe standaart binnen gekomen (met dank aan member redrose)....
Straks,alles van het frame afhalen,zodat ie naar de spuiter kan,en dan maar weer verder met schuren,schuren en nog eens schuren....Alle aluminium wordt gepolijst....
Ik zal vanavond,weer wat foto's posten...
Hier het vervoermiddel waar ik nu op rij
greetzzz Jim
|
za sep 30, 2006 10:38 am |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
pic's??
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
za sep 30, 2006 12:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
Röbke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 03, 2004 8:39 pm Berichten: 426 Afbeeldingen: 60 Woonplaats: Venlo
|
Matthijn schreef: pic's??
Vanavond zegt hij!!
_________________ Aixam Crossline "Sound Bitch" Sound Bitch Moderator; http://www.45tuners.nl/ No Faster Then Life!!
|
za sep 30, 2006 1:19 pm |
Persoonlijk album
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
oke!! sorry!! niet gelezen!!
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
za sep 30, 2006 1:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
cactus
ApriliaForum Member
|
Sorry voor de (te)late update..
Geen pics van afgelopen zatedag,even op een feestje geweest en toen helemaal blanco gegaan tot zondag
Vandaag wel weer even aan het schuren geweest(om alles later te polijsten)..
Ik kan wel foto's plaatsen,maar iedereen weet hoe een geschuurd iets eruit ziet....
Ben deze week niet veel verder gekomen omdat ik ook nog een drukke baan heb
Straks even een supergave kappenset halen voor de minibike en morgen een uurtje werken en dan weer schuren,en wellicht eindelijk weer eens wat foto's van de vooruitgang.....
De voorkant (voorpoot) is bijna helemaal klaar.....
greetzzz Jim
|
vr okt 06, 2006 6:02 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
nou er zijn niets leukere foto`s dan foto`s dat iemand bezig is en hoe iemand bezig is dus ik zou ze gewoon posten anders wordt het zo een kaal project topic
|
vr okt 06, 2006 6:19 pm |
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
jah indd altijd mooi om te zien
wat ga je trouwens allemaal polijsten?
vr okt 06, 2006 6:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
cactus
ApriliaForum Member
|
Nou,
Als ik zo thuiskom van werken dan zal ik wel wat foto's erop knallen...
Ik ga proberen om zo'n beetje alles van aluminium te polijsten,behalve het blok...Maar ik doe geen garantie,want ik wil er nog wel dit jaar een keer op rijden en polijsten duurt errug lang ...
greetzzz Jim
_________________ Zuipen......
|
za okt 07, 2006 9:45 am |
|
|
btwee
ApriliaForum Member
|
ik ben heel erg benieuwd
|
za okt 07, 2006 12:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
|