ik heb net de koppeling maar weer even opgemaakt...alleen kan ik met mijn niet ervaren kop nog niet zien of het goed of slecht is, ik heb alleen wel zo'n vermoeden
. Ik heb veel foto's gemaakt, zouden jullie per vraag antwoord kunnen geven?
koppeling open gedraaid:
Drukgroep en enkele koppelings platen er af:
alle koppelings platen er af:
1. Is dit de koppelings huis? Hier zat al speling op toen ik het blok open had
2. wat is dit? hier zat heel klein beetje speling op, kan ook te maken hebben met de as (of wat het ook is) waar hij omheen zit.
op de volgende zoveel foto's is het de bedoeling dat je de koppelings platen ziet
3. zijn deze nog goed of niet?
alles wat ik er af gehaald heb:
plaat:
Anders om :
Dit ringetje vond ik los in het blok, misschien lag het er al toen ik het blok openmaakte, misschien kan het ergens van af gevallen zijn uit het blok.
4. iemand die weet wat dit is?
Dit zag er ook beetje raar uit.
5. hoort dit zo? wat is dit? is dit door de persoon zelf gedaan of door het rijden?
de kap, ziet er volgens mij nog gewoon uit zoals het hoort:
nog zoiets waarvan ik denk dat het niet erg goed kan zijn.
Dit is de pin waaraan het draar van de koppeling zit...deze komt gewoon zo'n 2 cm omhoog als je de koppelings hendel een paar keer ingedrukt hebt, je kan hem ook zo weer met je vingers naar beneden drukken, het zit gewoon los dus..
6. HOE KAN DIT???
Dit was het blok open van een afstandje:
iets minder raar een drastisch maar toch:
Ik neem aan dat dit voor de electrische start is, bij een maat van mij met een AM6 zat hier een dop voor, bij mij is het open.
7. kan dit veel kwaad?
Ook dit leek mij niet helemaal goed:
Ik neem aan dat dit de versnellingen zijn...
Op dit voor mij het voorste tandwiel niet een paar mm speling.
8. Hoort dit zo of niet?
nog een keer het blok:
Alvast heel erg bedankt !!!, ik hoop dat de schade mee valt, maar ik vrees het ergste
owja, lijkt me ook wel belangrijk voordat ik over een tijdje het blok weer goed in elkaar zet, wat houden al die pijltjes is op de koppelings platen enzo
:P