Auteur |
Bericht |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
80 euro voor een hele brommer: velgen, frame, achterbrug, steppies voor frame achter frame etc etc. (oranje en zwart) (coaten)
en je frame kun je best polijsten. is tog alu en dat moet je alleen af en toe poetsen en als het gregend heeft gewoon ff afdrogen ofzo.
maar achterbrug zou k niet doen.
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
zo dec 18, 2005 11:05 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
aaah dat is wel goedkoop, een bekende ofzo
en idd ik raad het je niet aan de achterbrug maar het is te doen
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
zo dec 18, 2005 11:15 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
lagel schreef: aaah dat is wel goedkoop, een bekende ofzo en idd ik raad het je niet aan de achterbrug maar het is te doen
alsie het doet heeftie wel iets speciaals, niet veelmensen houden van ZO veel poetsen heh.
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
zo dec 18, 2005 11:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Frame is al hartstikke mooi, ik zou er vanaf blijven. En dan je achterbrug dezelfde kleur maken als je frame of mss blauw maar weet niet hoe dat eruit gaat zien.
Trouwens wel snel uitlaatje Hoe is trouwens de rest van de setup? En zou wel leuk zijn als je er een mooie demper opzet ipv dit lelijke ding.
|
zo dec 18, 2005 11:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
achterbrug is absoluut nix. dat roest abnormaal hard dan kun je zo een nieuwe brug halen. verchromen kan. maar polijsten is gewoon absoluut nix voor ijzer
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
zo dec 18, 2005 11:45 pm |
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
maar verchromen is weer niet te betalen, ik zou er gewoon van afblijven of zwart coaten...
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
zo dec 18, 2005 11:56 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Voor hoeveel heb je um trouwens gekocht?
|
ma dec 19, 2005 12:05 am |
Persoonlijk album
|
|
Stevige Pupke!!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 13, 2005 8:24 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Kesteren!!
|
verchromen is idd zwaar duur koste 100 euro voor een uitlaatje van vriend van me! mja die blinkt wel als een pimp nou man!
_________________ RPP Appie Manston Sprinter...
en inmiddels lid van de RPP-knockploeg
|
ma dec 19, 2005 12:21 am |
Persoonlijk album
|
|
joopie90
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo okt 26, 2005 7:08 pm Berichten: 165 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: kraggenburg
|
oke ik heb er 800 euro voor betaalt.
de setup is orgeneel geloof ik (ik heb het blok nog niet losgehaald) alleen die uitlaat dan hij loop 70-75 en idd die uitlaat is zeker lelijk.
ik wil eigenlijk een uitlaat onder het zadel laten maken door een kennis duss daar komt zoizo verandering in.
_________________ ik ben dyslectich dus let niet op me spelling!!!!
|
ma dec 19, 2005 9:43 pm |
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
|
ziet er echt dik uit joh zo'n seatpipe... succes!
maar is die uitlaat begrenst ofzo? polini is toch opvoerspul... en std ontgrenst zou ie al rond de 90km/h moeten kunnen, dus met een polini toch wel zo'n 100.. toch?
|
ma dec 19, 2005 11:51 pm |
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
seatpipe is altijd dik
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
di dec 20, 2005 8:39 am |
Persoonlijk album
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
jaaha das vet een seatpipe, stond altijd bij mij op het verlanglijstje nooit van gekomen toen helaas
|
di dec 20, 2005 12:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
|
RS Rens schreef: jaaha das vet een seatpipe, stond altijd bij mij op het verlanglijstje nooit van gekomen toen helaas
fasmem is misschien nog wel vetter..
|
di dec 20, 2005 3:38 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
|
DeEnigeEchte schreef: RS Rens schreef: jaaha das vet een seatpipe, stond altijd bij mij op het verlanglijstje nooit van gekomen toen helaas fasmem is misschien nog wel vetter..
jaa achja, door dat tyfus ding issie ingenomen geweest beter dat ik toen mijn geld had besteed aan een seatpipe die niet zoveel lawaai maakte...
|
di dec 20, 2005 4:05 pm |
Persoonlijk album
|
|
joopie90
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo okt 26, 2005 7:08 pm Berichten: 165 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: kraggenburg
|
ik heb de cabarateur der afgehaald en er zit een 14 mm onder en er zat en 63 sproeier in maar ik heb dr nu een 72 inzitten omdat hij iets in hielt.
ik heb de knipper licht gaten ook dicht geplamuurt en ben alvast een beetje begonnen met schuuren en krassen dicht plamuuren.
en ik heb een kontje gekocht en een zadeltje die goed bekleet is zwart leer geloof ik en van me eigen kontje ga ik een mono maaken.
|
vr dec 23, 2005 7:09 pm |
|
|
|