Auteur |
Bericht |
2SLOW4ME
ApriliaForum Member
|
Re: bobboiten's RS50 streetfighter project
bobboiten schreef: heb ik gekocht omdat ik geen zin had om alleen voor olie te bestellen... bij de bestelling voor het eind van de maand zit een mooie fles Castrol RS 2takt olie . Nu ik erover nadenk rijd ik eigenlijk al heel lang met gulf olie en werkt prima bij mij. Ik rijdt met olie pomp BTW. @Racekees: Racekees schreef: Ding is van polyester is dat iets goeds of iets slechts? @Royal: sorry Zo'n polyester race kap, nice. Weegt inderdaad ook niets. Heb zelf ook al mn kuipen polyester. tot nu toe alleen maar positief omdat ze gewoon uit 1 geheel bestaan (bij normale kuipen heb je meer kuipdelen..) en ze zijn gewoon fucking licht. Heb zelf nog geen ervaring met spuiten e.d. Dus weet niet hoe plamuur en verf e.d. reageert op polyester ipv normaal kuipwerk. Hechten van al die zooi die je er op smeert enzo..
|
vr okt 30, 2009 1:18 am |
|
|
bobboiten
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 24, 2008 5:54 pm Berichten: 398 Woonplaats: Lelystad
|
Sanno schreef: denk dat die monoseat het eerste is waar je gek van gaat worden wss dat je van plan ben om wt plamuur in die scheuren te smeren, gladschuren, en dan spuiten. en zodra je hem er dan op zet flikkerd er weer een stuk plamuur af Heb je een gouden tip voor me?
_________________ Blok gereviceerd op 04-05-10 :)
|
vr okt 30, 2009 8:38 am |
|
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
ik wel, breng het spul naar Sanno
_________________ bier is lekker
|
vr okt 30, 2009 10:51 am |
|
|
bobboiten
ApriliaForum Member
|
Dan leer ik er tog zelf niks van... En dat is juist het leuke aan zelf een project doen. Je stuit op problemen en probeert ze, eventueel met hulp van mensen om je heen, op te lossen. Ik denk dat ik al weet wat voor plamuur ik ga halen (zie bijlage) dit schijnt goed spul te zijn. Iemand die dat kan bevestigen? EDIT: dat doosje met de zwarte deksel en zo'n bus spuitplamuur doel ik op. Zwarte deksel is "polyesterplamuur" dus denk zelf dat het prima spul is om die monoseat te fixen. EDIT2: ik denk trouwens dat ik weet waar de monoseat vandaan komt: http://hubert-cycles.com/product.php?id_product=157. Hij lijkt er verdacht veel op, alleen is die van mij beun gespoten en beschadigt :(
Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: Plamuur
plamuur(1).jpg [ 136.49 KiB | 3398 keer bekeken ]
|
vr okt 30, 2009 2:49 pm |
|
|
bobboiten
ApriliaForum Member
|
Update :)
|
vr okt 30, 2009 7:48 pm |
|
|
RobinRS98
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 11, 2008 8:36 pm Berichten: 429 Woonplaats: Nieuw-Buinen
|
ik vind een RS NM alleen nog steeds geen goede basis voor een SF mischien met een ander kontje maar dit is veel te rond, niet echt streetfighter achtig
_________________ Mijn RS OM
|
vr okt 30, 2009 8:57 pm |
|
|
sven93
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2009 8:41 pm Berichten: 498 Woonplaats: Roelofarendsveen
|
kan wel vet worde ik zou voor een langere achterveel gaan zodat je kontje wat hoger komt.
_________________ brommer(te koop):http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=12258&start=0
|
vr okt 30, 2009 9:02 pm |
|
|
RobinRS98
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 11, 2008 8:36 pm Berichten: 429 Woonplaats: Nieuw-Buinen
|
waarom heb je daar trouwens 2 boormachine's liggen ? wat doe je daarmee ? :
_________________ Mijn RS OM
|
vr okt 30, 2009 9:12 pm |
|
|
dutschbird
ApriliaForum Member
|
RobinRS98 schreef: ik vind een RS NM alleen nog steeds geen goede basis voor een SF mischien met een ander kontje maar dit is veel te rond, niet echt streetfighter achtig Met die mono-seat van hem heeftie wel een mooi kontje.
_________________ Rs50 Revoproject
viewtopic.php?f=14&t=14003
|
vr okt 30, 2009 9:18 pm |
|
|
bobboiten
ApriliaForum Member
|
RobinRS98 schreef: waarom heb je daar trouwens 2 boormachine's liggen ? wat doe je daarmee ? : Heb ik gebruikt om het boutje van me silentblock los te halen . Wilde niet los dus zocht ik iets met veel koppel. Is uiteindelijk wel gelukt @sven: zit er ook over te denken maar dan wordt het buisje naar me demper weer zo lang + dat het zit comfort erg naar beneden gaat denk ik. En ik rijdt er regelmaatig 100km+ mee. @dutschbird: die mono is ckkr nice. zal hem van het weekend er wel eens opzetten en de voorkant eraf slopen.
|
vr okt 30, 2009 9:21 pm |
|
|
Quintus
ApriliaForum Member
|
wordt vast een leuk projectje bobberdebob! maar opzich is alabastine heel gpoed hoor, maar focking duur, die spuitplamuur is net water van hun, dus dus die mag je in de winkel laten staan, je moet spray putty van motip hebben, die is wel vrij dik. de polyester plamuur met die zwarte deksel dus is wel prima, maar ook focking duur, beter haal je spullen op www.polyestershoppen.nl maar als je bijna niks nodig hebt is die alabastine een prima idee;p
|
vr okt 30, 2009 9:32 pm |
|
|
bobboiten
ApriliaForum Member
|
Quintus schreef: wordt vast een leuk projectje bobberdebob! maar opzich is alabastine heel gpoed hoor, maar focking duur, die spuitplamuur is net water van hun, dus dus die mag je in de winkel laten staan, je moet spray putty van motip hebben, die is wel vrij dik. de polyester plamuur met die zwarte deksel dus is wel prima, maar ook focking duur, beter haal je spullen op http://www.polyestershoppen.nl maar als je bijna niks nodig hebt is die alabastine een prima idee;p Jah kijk het is alleen voor wat plekjes op me monoseat. Dus ik heb maar 1 bakje nodig denk ik. En die spray putty hou ik in gedachten :). eerst even zorgen dat er weer geld in het laatje komt.
|
vr okt 30, 2009 11:13 pm |
|
|
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
die spray putty is idd wel aan te rijden idd, je kan het er mooi glad mee krijgen
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
vr okt 30, 2009 11:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Aangezien jij er toch een SF van maakt, heb jij dat kapje bij je kvs vuldop toevallig over?
|
vr okt 30, 2009 11:55 pm |
|
|
bobboiten
ApriliaForum Member
|
Racekees schreef: Aangezien jij er toch een SF van maakt, heb jij dat kapje bij je kvs vuldop toevallig over? Dat kapje waar dat vul ding in hangt bedoel je? ja die heb ik over en wil ik best aan je verkopen voor een leuk prijsje.
|
za okt 31, 2009 10:03 am |
|
|
|