Re: Yamaha Tzr Gixxer Special
oke er zijn wat ideetjes ontsproten vanuit mijn verbeelding

...
ik heb van bouran hier op het forum een tankcover, rechterkuipdeel, en immitatie achterkappen gekocht (achterkappen zijn te koop, pm maar)
waarom vraag je je af? nou dat zal ik je eens laten zien

poes kwam kijken wat er allemaal gaande was, maar ik zei: geen zorge. alles onder controle

!

das nie goed

hier kan je zien hoe gaar die tankophangpunten vanvoor zijn

was toen helemaal kapot toen ik m'n tzr (ondertussen bijna 3 jaar geleden) kocht. hoop voor de arme jongen die er maar 2 maanden van heeft kunnen genieten dat deze niet gebroken zijn doordat hij met z'n ballen op de tank vloog

rond de tankdop zitten ook nog wat scheuren, en naast het voorste ophangpunt
maargoed ik zei dus dat er wat ideetjes ontsproten waren uit m'n verbeelding

ik wou vanmiddag voor eens en voor altijd afscheid nemen van deze gare tankcover (in de vuilnisbak pleuren dus

) tot ik een ideetje kreeg. aangezien hij al oranje is, zou het misschien leuk zijn om er wat kleurprobeersels op uit te werken

dus ff met schilderstape geklooid:

niks geschuurd btw, is toch alleen maar om te proberen, ik vond het wel een leuk kleurtje opzich (idee was van de Ford ST (oid, ben niet zo van de auto's, die was toen net uitgekomen, je wel die opvallende oranje auto waarvan om de 2 minuten een reclame kwam op tv

))

had helaas alleen nog matzwart, maar toch een beetje een beeld gekregen.

idee achterkap:

achterkap word ook vervangen, voorste ophangpunt is gaar en 2 kleine scheurtjes. had hem toen gelijmd toen ik 15 was, maar brak gelijk weer af toen ik hem vastdraaide

toen weer ff lijm ertussen gedaan. wou achterkap er even op monteren voor ''het idee'' maar toen gas het ophangpunt weer de geest voor de zoveelste keer

andere achterkap is al geregeld via slammers voor 20 incl.

daar zijn we nu aan bezig.
is nog niet helemaal naar mijn (en die van Brandon natuurlijk

) zin, misschien dat we een verkeerd beeld krijgen vanwege het matzwart, morgen nog wat antraciet toevoegen hier en daar en ff laag je blanke lak erover
Tot zover. Meningen

?